معرفی و دانلود برنامه تلگرام فارسی : نسخه غیررسمی تلگرام

برنامه تلگرام فارسی

برنامه تلگرام فارسی نسخه غیر رسمی تلگرام به زبان فارسی است که امکانات پیشرفته‌‌تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه تلگرام فارسی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن تلگرام فارسی (Telegram Farsi)

در حال حاضر برنامه تلگرام از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار است. با این وجود این پیام رسان محبوب از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. از این رو نسخه‌های غیر رسمی بسیاری نظیر اپلیکیشن تلگرام فارسی با قابلیت‌های پیشرفته و پشتیبانی از زبان فارسی ارائه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن تلگرام فارسی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه تلگرام فارسی (Telegram Farsi)

پس از اجرای برنامه تلگرام فارسی به منظور تغییر زبان این برنامه آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده و به قسمت Settings مراجعه نمایید. سپس در بخش Language زبان فارسی را انتخاب نمایید.

برنامه تلگرام فارسی (Telegram Farsi)

برنامه Telegram Farsi (تلگرام فارسی) علاوه بر ارائه قابلیت‌های مشابه با نسخه اصلی تلگرام، قابلیت‌های پیشرفته‌تری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. به عنوان مثال گفتگوها، گروه‌ها، سوپر گروه‌ها و کانال‌ها در دسته‌بندی‌ها جداگانه قابل دسترسی هستند. از دیگر قابلیت‌هایی که برنامه تلگرام فارسی را نسبت به نسخه اصلی تلگرام متمایز می‌سازد می‌توان به حالت روح اشاره کرد. با فعال ‌سازی این حالت می‌توانید بدون آنکه شخصی از آنلاین شدن شما با خبر شود، در برنامه فعالیت داشته باشید. همچنین در صورت خواندن پیام، تیک دوم زده نخواهد شد. به منظور فعال‌ سازی این حالت آیکون به شکل روح در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه تلگرام فارسی

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

اپلیکیشن Telegram Farsi (تلگرام فارسی) قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با مراجعه به منوی برنامه و انتخاب گزینه قالب دهی قادر خواهید بود تا به تنظیمات شخصی‌سازی دسترسی داشته باشید و ظاهر برنامه را مطابق با نظر شخصی خود تغییر دهید.

برنامه تلگرام فارسی

از قابلیت‌های بسیار کاربردی برنامه تلگرام فارسی می‌توان به امکان افزودن و مدیریت 6 حساب مختلف در این برنامه اشاره کرد. بدین منظور گزینه مدیریت حساب‌ها را لمس کرده سپس اکانت جدید خود را به این برنامه اضافه کنید. بدین ترتیب می‌توانید با مراجعه مجدد به این بخش بین حساب‌های مختلف خود جا به جا شوید.

برنامه تلگرام فارسی

در بخش آی دی یاب پیشرفته با وارد کردن نام کاربری مورد نظر خود می‌توانید به جستجوی افراد، کانال‌ها و یا ربات‌ها بپردازید. در نهایت نیز امکان دسترسی به لیست مخاطبین آنلاین با مراجعه به بخش مخاطبین آنلاین فراهم آمده است.

برنامه تلگرام فارسی

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه تلگرام فارسی پرداختیم. به منظور دانلود برنامه تلگرام فارسی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • حالت روح
  • قابلیت شخصی‌سازی
  • دسته‌بندی چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌ها
  • نمایش مخاطبین آنلاین
  • امکان مدیریت چندین حساب
  • آی دی یاب پیشرفته

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 8 Plus

قیمت دوربین جلو آیفون 6 پلاس

قیمت دوربین جلو آیفون ایکس آر

تعمیرات موبایل

تلگرام فارسی (غیر رسمی)
نام تلگرام فارسی (غیر رسمی)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده گروه پرشین فاکس

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments