معرفی و دانلود همراه بانک بانک سامان (سامانک) ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک سامان (سامانک)

همراه بانک بانک سامان (سامانک) امکان دسترسی سریع و آسان به خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق گوشی همراه را برای مشتریان بانک مذکور به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک سامان (سامانک) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک سامان (سامانک)

اگر از مشتریان بانک سامان هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن سامانک بر روی گوشی های همراه خود بدون محدودیت زمانی و مکانی امورات بانکی خود را انجام داده و در زمان خود صرفه جویی کنید. خدمات ارائه شده توسط همراه بانک بانک سامان (سامانک) به دو نوع اختصاصی و عمومی تقسیم بندی شده‌اند. تمامی افراد قادر به استفاده از خدمات عمومی این همراه بانک هستند. خدمات عمومی شامل پرداخت قبوض، دریافت شماره شبا و مشاهده شعب بانک سامان بر روی نقشه می‌شود. از سوی دیگر تنها مشتریان بانک سامان قادر به دسترسی به خدمات اختصاصی سامانک نظیر انتقال وجه، دریافت موجودی، دریافت گردش حساب و غیره خواهند بود.

همراه بانک بانک سامان (سامانک)

توجه داشته باشید که به منظور استفاده از خدمات اختصاصی نیاز است تا به یکی از شعب بانک سامان مراجعه نموده و رمز عبور موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. پس از آن می‌توانید با نصب برنامه سامانک بر روی گوشی خود به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به خدمات عمومی و اختصاصی این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. همراه بانک بانک سامان از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل چهار نسخه اندروید، آی او اس، ویندوز فون و جاوا می‌شود که هر چهار نسخه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک سامان (سامانک) می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک سامان نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

لینک صفحه همراه بانک بانک سامان

بیشتر بخوانید:

iPhone X قطعات

دوربین اصلی iPhone SE

تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments