آموزش نصب کلش رویال در بلک بری ۱۰ با امکان سیو و لود

نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود

اگر به دنبال روشی هستید که با استفاده از آن بتوانید بازی کلش رویال (Clash Royale) را در گوشی بلک بری 10 نصب کنید و امکان سیو و لود آن را هم داشته باشید، این مقاله بهترین راهنمایی را خدمتتان ارائه می‌کند. در این مقاله به آموزش نحوه نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نصب کلش رویال در بلک بری 10

بسیاری از کاربران تمایل دارند که فایل apk بازی محبوب کلش رویال (Clash Royale) را در گوشی بلک بری 10 نصب کنند و در عین حال بتوانند قابلت سیو و لود (Save & Load) را هم در اختیار داشته باشند. متاسفانه در شرایط عالی با نصب کلش رویال در بلک بری 10 امکان سیو دستاوردهایتان را نخواهید داشت!

بنابراین لازم دانستیم مقاله اختصاصی را تنظیم کنیم در آن به آموزش نحوه نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود بپردازیم. در نظر داشته باشید که این روش فقط برای انتقال اکانت کلش رویال (Clash Royale) از گوشی اندرویدی به بلک بری 10 کاربرد دارد، پس نمی‌توانید اکانت بازی کلش رویال موجود در آیفون خود را با استفاده از این روش به بلک بری 10 منتقل کنید. برای انجام این کار باید ابتدا با استفاده از قابلیت لینک دیوایس (Link Device)، اکانت موجود در آیفون را به یک گوشی اندرویدی منتقل و سپس با انجام دادن مراحل این آموزش، آن را به گوشی بلک بری 10 منتقل نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه لینک دیوایس کردن اکانت کلش رویال (Clash Royale) می‌توانید از مقاله نحوه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛ اندروید به iOS و برعکس کمک بگیرید. پس در ادامه مقاله به آموزش نحوه نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود

 آموزش انتقال اکانت کلش رویال از اندروید به بلک بری 10 یا نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود

برای اینکه بتوانید بازی کلش رویال (Clash Royale) را با قابلیت لود و سیو در گوشی بلک بری اجرا کنید، باید مراحل زیر را برای انتقال اکانت از اندروید به بلک بری طی نمایید:

  • با کلیک بر روی این قسمت، فایل Google Account Manager را دانلود بر روی گوشی بلک بری 10 نصب کنید، اما آن را اجرا نکنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت، فایل BlackBerry Google ID را دانلود و بر روی گوشی بلک بری نصب کنید. پس از نصب این برنامه، آن را اجرا کنید و مراحل ساده‌ای که لازم است را طی نمایید و گوگل آیدی (Google ID) خود را لاگین کنید. اگر در رابطه با مراحل مورد نیاز برای طی کردن در این بخش نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت فایل پلی استور را برای بلک بری دانلود و بر روی آن نصب کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت، فایل Google Play Services را دانلود و در گوشی بلک بری 10 نصب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

  • با کلیک بر روی این قسمت، فایل Google+ Whitelist را دانلود و بر روی گوشی بلک بری 10 نصب کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت، فایل Google Play Games را دانلود و بر روی گوشی بلک بری 10 نصب کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت، فایل مود شده و APK بازی کلش رویال را دانلود و بر روی گوشی بلک بری 10 نصب کنید.

حال بازی کلش رویال (Clash Royale) را در گوشی بلک بری 10 اجرا کنید و آیکون چرخ دنده را لمس نمایید. حال گزینه Disconnected مربوط به گوگل پلی را لمس نمایید و منتظر بمانید تا پروسه اتصال به اکانت گوگل انجام شود. پس از اینکه این گزینه به حالت Connected تغییر پیدا کرد می‌توانید بازی کلش رویال را با امکان سیو و لود در بلک بری 10 انجام دهید.

اگر پیش از این بازی کلش رویال در بلک بری 10 نصب بود چه کنیم؟

اما اگر پیش از این بازی کلش رویال در گوشی بلک بری 10 شما نصب بوده است، نگران نباشید. با طی کردن مراحل خاصی می‌توانید آن را با گوگل آیدی متصل کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • گوشی بلک بری 10 خود را با استفاده از کابل مناسب به کامپیوتر متصل از اطلاعات آن بکاپ بگیرید.
  • با طی کردن مراحلی که در بخش فوق به آن‌ها اشاره کردیم، بازی کلش رویال (Clash Royale) را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • فایل بکاپ را ریستور کنید.

حال می‌توانید بازی کلش رویال (Clash Royale) را با قابلیت سیو و لود در گوشی بلک بری 10 خود اجرا کنید. در نظر داشته باشید که اگر آپدیتی برای بازی ارائه شود، شما نمی‌توانید در بلک بری 10 به طور مستقیم آن را دریافت کنید، بلکه باید باز هم آخرین نسخه مود شده و APK بازی که با این گوشی سازگار است را دانلود و بار دیگر نصب نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه نصب کلش رویال در بلک بری 10 با امکان سیو و لود پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

iPhone 11 Pro Max قطعات گوشی

قطعات ام 10 اس

تعمیرات موبایل

منبع clashroyalearena

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments