معرفی و دانلود برنامه: درصد – اطلاع رسانی بهترین تخفیف ها

برنامه درصد

برنامه درصد کالاها و خدماتی که در فروشگاه‌های اینترنتی با تخفیف ارائه می‌گردند را به اطلاع کاربران خود می‌رساند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه درصد بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن درصد

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی هر روزه برخی از محصولات خود را همراه با تخفیف عرضه می‌کنند. اپلیکیشن درصد به کمک موتور جستجوی هوشمند، کاربران خود را از تخفیف‌های فروشگاه‌های اینترنتی بر اساس دسته‌بندی‌های متنوع مطلع می‌سازد.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن درصد بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه درصد

پس از اجرای برنامه درصد و انتخاب شهر مورد نظر به بخش خانه منتقل می‌شوید. در این بخش لیستی از جدیدترین تخفیف‌ها همراه با اطلاعاتی نظیر سایت ارائه کننده تخفیف، درصد تخفیف و قیمت محصول مورد نظر نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توان با لمس گزینه مرتب سازی ترتیب نمایش محصولات را بر اساس جدیدترین، پر بازدیدترین، بیشترین تخفیف و یا قیمت تغییر دهند.

برنامه درصد

با انتخاب هر یک از محصولات به تصاویر و اطلاعاتی نظیر قیمت و تخفیف دسترسی خواهید داشت. با استفاده از آیکون‌های موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید محصول مورد نظر را به اشتراک گذاشته و یا آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود بیفزایید. کاربران می‌توانند در بخش نظرات به مطالعه دیدگاه سایر کاربران بپردازند و یا نظر خود را در رابطه با محصول مورد نظر ثبت نمایند. در بخش انتهایی صفحه نیز به جزییات و مشخصات کامل محصول دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل به خرید محصول به سایت فروشنده منتقل می‌شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

برنامه درصد

محصولات برنامه درصد در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند که دسترسی به آن‌ها از طریق بخش دسته‌بندی فراهم آمده است. با لمس آیکون زرد رنگ به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت راست صفحه می‌توانید دسته‌بندی‌های مورد نظر خود را به این بخش اضافه کرده و یا حذف نمایید.

برنامه درصد

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

برنامه درصد از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش جستجو و وارد کردن نام محصول دلخواه خود در کادر مربوطه به جستجو آن بپردازند. در بخش نشان شده محصولاتی که به لیست علاقه‌مندی‌های خود افزوده بودید، نمایش داده می‌شوند. در نهایت در بخش تنظیمات می‌توانید شهر مورد نظر خود را تغییر دهید و یا قابلیت اطلاع از تخفیف‌ها از طریق دریافت نوتیفیکیشن را فعال کنید.

برنامه درصد

در نهایت با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه درصد نمایان می‌شود. کاربران می‌تواند از طریق این منو به لیست فروشگاه‌های اینترنتی و تخفیف‌های ارائه شده توسط این فروشگاه‌ دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه درصد پرداختیم. به منظور دانلود برنامه درصد می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی محصولات
  • امکان دسترسی به لیست فروشگاه‌ها
  • امکان ثبت نظر
  • امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • اطلاع از تخفیف‌ها از طریق نوتیفیکیشن

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 11 Pro

دوربین اصلی iPhone 11 Pro

تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments