معرفی و دانلود بازی Infinity Loop – بازی فکری متفاوت

معرفی بازی Infinity Loop

علاقمندان به بازی های فکری نباید Infinity Loop را از دست دهند. اگرچه این بازی از دسته بازی های فکری یا پازلی محسوب می‌شود، اما گیم پلی کاملا متفاوت و منحصر به فردی در مقایسه با سایر بازی های پازلی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر بازی Infinity Loop بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Infinity Loop

بازی های فکری یا پازلی همواره علاقمندان منحصر به فرد خود را داشته‌اند. در این سبک از بازی ها گیمر باید با استفاده از تمرکز و فکر خود معمای موجود در بازی را حل کند. بازی زیبای Infinity Loop هم دقیقا از همین دسته بازی هاست. پس اگر به بازی های بازی علاقه دارید، حتما با ادامه این مقاله همراه باشید.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی مختصر بازی Infinity Loop بپردازیم که به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Infinity Loop

معرفی بازی Infinity Loop

بازی فکری Infinity Loop نسبت به تمام بازی های فکری و موبایلی که تاکنون دیده‌اید تفاوت دارد. در این بازی جذاب شما با شکل های خمیده و عجیبی رو به رو می‌شوید که شبیه به تکه لوله‌هایی به نظر می‌رسند. هر یک از این تکه لوله ها قابلیت چرخش دارند و می‌توانند به یکدیگر متصل شوند. زمانی که تمام این شکلک های شبیه به لوله به یکدیگر متصل شوند، یک حلقه یا لوپ بی‌پایان ایجاد می‌شود و شما برنده بازی خواهید شد.

معرفی بازی Infinity Loop

پس وظیفه شما در بازی زیبای Infinity Loop دقیقا دستیابی به همین مسئله و تشکیل یک حلقه بی‌پایان است! شما دائما سعی می‌کنید تا با چرخاندن شکل‌های مختلف یا تکه لوله های ارائه شده، آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید و یک حلقه بی پایان را به وجود آورید. انجام این کار مطمئنا در اوایل بازی دشوار خواهد بود، اما خیلی زود به آن عادت می‌کنید و ترفندهای بازی را یاد می‌گیرد. خوشبختانه یا متاسفانه در بازی Infinity Loop هیچ محدودیت زمانی و حرکتی ارائه نشده است. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ استرسی بازی را پیش ببرید و به خوبی فکر و سپس عمل کنید.

معرفی بازی Infinity Loop

اما Infinity Loop شامل یک مد یا حالت دیگر هم می‌شود که گیم پلی کاملا برعکسی را ارائه می‌کند! در این مد تکه لوله های به هم متصل شده‌ای پیش رویتان قرار داده می‌شود و شما باید تلاش کنید که تکه های مختلف آن را از هم جدا نمایید و به حالتی برسید که هیچ یک از قسمت های لوله به یکدیگر متصل نباشند. انجام این کار شاید آسان به نظر برسد، اما به واقع در عمل چندان ساده نیست.

معرفی بازی Infinity Loop

به صورت کلی بازی Infinity Loop یک بازی فکری متفاوت و جذاب محسوب می‌شود که البته ممکن است بعد از مدتی شما را خسته کند. این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. پس اگر از علاقمندان به بازی های پازلی هستید، می‌توانید Infinity Loop را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی Apple در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر بازی Infinity Loop پرداختیم که یک بازی موبایلی فکری و متفاوت محسوب می‌شود. با کلیک بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید بازی مذکور را از اپ استور و گوگل پلی استور دانلود نمایید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • گیم پلی متفاوت

نقاط ضعف

  • تکراری بازی با گذر زمان

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 7

گلس آیفون 6s Plus

قطعات گوشی iPhone 11

تعمیرات موبایل

 ∞ Infinity Loop
نام ∞ Infinity Loop
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده ∞ Infinity Games

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments