معرفی و دانلود برنامه هوم سرویز (HomeServize): درخواست خدمات

برنامه هوم سرویز (HomeServize)

برنامه هوم سرویز (HomeServize) یک سامانه درخواست خدمات است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی نسبت به استخدام نیروهای متخصص در زمینه های مختلفی اعم از نظافت، خدمات رایانه‌ای، تعمیرات و غیره اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه هوم سرویز (HomeServize) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن هوم سرویز (HomeServize)

اپلیکیشن هوم سرویز (HomeServize) این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند سرویس دهنده خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از طریق گوشی استخدام کنند. به عنوان مثال در صورتی که به دنبال فردی برای نظافت منزل خود هستید، می‌توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن مذکور نسبت به درخواست سرویس نظافت منزل اقدام نمایید. برنامه HomeServize (هوم سرویز) شامل خدمات مختلفی از جمله نظافت منزل، تعمیرات، کارواش و غیره می‌شود و در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

این اپلیکیشن برای دو سیسم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت هوم سرویز نسبت به درخواست آنلاین خدمات و استخدام سرویس دهنده مورد نظر خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن هوم سرویز (HomeServize) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه هوم سرویز  (HomeServize)

خدمات و سرویس های ارائه شده توسط برنامه هوم سرویز (HomeServize) بسیار متنوع هستند و به منظور استفاده از این خدمات نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از اجرای برنامه مذکور در صفحه اصلی به لیستی از سرویس های پیشنهادی و گروه های خدماتی دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجو سرویس مورد نظر خود بپردازید.

برنامه هوم سرویز (HomeServize)

با انتخاب هر یک از سرویس ها، شرایط و تعهدات سرویس مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود. به منظور محاسبه هزینه برخی از سرویس ها، سوالاتی از پرسیده خواهد شد که بر طبق پاسخ شما هزینه تعیین می‌گردد. به عنوان مثال با انتخاب سرویس نظافت راه پله نیاز است تا تعداد طبقات ساختمان را مشخص نمایید. به طور قطع هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، هزینه سرویس هم افزایش خواهد یافت.

برنامه هوم سرویز (HomeServize)

در مرحله بعدی نیاز است تا آدرس خود را وارد کنید. سپس از شما خواسته می‌شود تا تاریخ دریافت سرویس و ساعت اعزام را هم مشخص نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، لیستی از ارائه دهندگان سرویس مورد نظر نمایان خواهد شد. در این بخش به اطلاعاتی نظیر قیمت و میزان محبوبیت سرویس دهنده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید سرویس دهنده مورد نظر خود را بر اساس این اطلاعات انتخاب کنید.

برنامه هوم سرویز (HomeServize)

پس از انتخاب هر یک از سرویس دهندگان مشخصات کامل سرویس دهنده در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات به دیدگاه های سایر کاربران در رابطه با سرویس گر مورد نظر دسترسی داشته باشید و از این طریق از کیفیت خدمات سرویس مطلع شوید. علاوه بر امکان درخواست خدمات، افراد می‌توانند به عنوان سرویس دهنده در برنامه هوم سرویز (HomeServize) ثبت نام کنند و خدمات خود را از طریق این اپلیکیشن به کاربران ارائه نمایند.

برنامه هوم سرویز (HomeServize)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه هوم سرویز (HomeServize) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

نقاط قوت:

  • ارائه خدمات و سرویس های متنوع
  • امکان اطلاع از هزینه پیش از ثبت درخواست
  • امکان ثبت نام در برنامه به عنوان سرویس دهنده

نقاط ضعف:

  • عدم امکان پرداخت آنلاین هزینه

بیشتر بخوانید:

دوربین اصلی آیفون 6 Plus

دوربین سلفی آیفون 6s

ال سی دی آیفون 6

تعمیرات موبایل

هوم سرویز سامانه خدمات درب منزل
نام هوم سرویز سامانه خدمات درب منزل
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Mostafa Bahrami

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments