معرفی و دانلود برنامه Songify ؛ تبدیل صدا به آهنگ

برنامه Songify

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جذاب و سرگرم کننده برای دستگاه اندرویدی و آی او اسی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم، برنامه Songify را از دست ندهید. این برنامه صدای شما را ضبط و با قرار دادن موسیقی بر روی صدا، آن را به آهنگ تبدیل می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Songify پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Songify

اپلیکیشن Songify یکی از برنامه های جالب و سرگرم کننده است که امکان تبدیل صدا به آهنگ را برایتان فراهم می‌کند. بنابراین این برنامه می‌تواند برای علاقه‌مندان به خوانندگی یک اپلیکیشن خوب باشد. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به صورت عادی صحبت کرده و صدای خود را ضبط کنید. سپس اپلیکیشن مذکور با اضافه کردن جلوه های صوتی و قرار دادن آهنگ بر روی صدای شما، آن را به یک موسیقی تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

این اپلیکیشن پرطرفدار برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های اپلیکیشن Songify بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Songify

برنامه Songify از یک رابط کاربری ساده بهره می‌برد و کار با آن بسیار آسان است. پس از اجرای برنامه مذکور به منظور ضبط صدای خود تنها کافیست تا آیکون موجود در وسط صفحه را لمس نمایید. بدین ترتیب میکروفون دستگاه شما فعال خواهد شد و می‌توانید به صورت عادی صحبت کرده و صدای خود را ضبط کنید. پس از اتمام صحبت، با لمس مجدد آیکون موجود در وسط صفحه قادر به توقف فرایند ضبط صدا خواهید بود.

برنامه Songify

پس از اتمام فرایند ضبط صدا و گذشت چندین ثانیه، صدای ضبط شده شما در قالب آهنگ به شما تحویل داده خواهد شد. این برنامه به صورت کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند و به طور قطع از شنیدن نتیجه شگفت زده می‌شوید. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه Songify مربوط به امکان تغییر آهنگ می‌شود. در صورت تمایل به تغییر آهنگ تنها کافیست تا گزینه Re-Songify موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب به لیست آهنگ های موجود در این برنامه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آهنگ مورد نظر را بر روی صدای خود قرار دهید. توجه داشته باشید که به منظور استفاده از برنامه Songify نیازمند اتصال به اینترنت خواهید بود.

برنامه Songify

در صورت تمایل به ذخیره آهنگ گزینه Save موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. همچنین می‌توانید توسط این برنامه آهنگ ضبط شده را به عنوان رینگتون دستگاه خود هم قرار دهید. به منظور دسترسی به آهنگ های ذخیره شده به صفحه اصلی برنامه مراجعه کرده و آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. در این بخش قادر به مدیریت آهنگ های ضبط شده خواهید بود. به عنوان شما می‌توانید نسبت به حذف آهنگ‌ها اقدام نموده و یا با لمس گزینه Share آن را از طریق سایر اپلیکیشن ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

برنامه Songify

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Songify پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید

نقاط قوت:

  • تبدیل صحبت عادی به آهنگ
  • امکان ذخیره آهنگ
  • امکان به اشتراک گذاری آهنگ

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone XS Max

تاچ ال سی دی iPhone XS

تاچ ال سی دی iPhone XR

تعمیرات موبایل

Songify
نام Songify
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Smule

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهان
مهان
5 سال گذشته

درود…دوست عزیز برنامه فوق،و عموم برنامه هایی که در این سیاق وجود دارند،دارای نواقص بسیاری از جمله رندر یا خروجی های از هم گسیخته و بی کیفیت هستند،و فقط امکان رکورد کردن رو ، روی آهنگ های پیش فرض خودشون که برای کاربر ایرانی بلا استفاده هستند رو دارند،من برنامه : add music to voice رو پیشنهاد میکنم که کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه در میان بیش از ۱۰۰ برنامه ایه که در این فرم و سیاق وجود داره،که به تنهایی قابلیتهای یک رابط میکس و مسترینگ برای ارنج کردن موزیک رو داره،و هر موزیکی رو میتونید با کیفیت بالا پلی کنید و روی اون صدا بذارید و یا آهنگهارو با هم ادغام کنید و بعد تنظیمشون کنید.