معرفی و دانلود برنامه No Crop-عکس عمودی و افقی در اینستاگرام

معرفی برنامه No Crop

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که تمایل داشته باشید یک عکس افقی یا عمودی را در اینستاگرام منتشر نمایید یا آن را بر روی پروفایل تلگرام خود قرار دهید، اما مجبور می‌شوید بخشی از آن را حذف کنید! خوشبختانه اپلیکیشن No Crop این مشکل را برطرف می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه No Crop بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن No Crop

متاسفانه در اینستاگرام شما مجبور به انتشار عکس و ویدیو هایی هستید که چارچوبی مربع شکل را داشته باشند. همچنین برای قرار دادن عکس بر روی پروفایل تلگرام خود هم با محدودیت مشابه رو به رو خواهید بود و نمی‌توانید یک عکس عمودی یا افقی را در آن ها منتشر کنید. اگر یک عکس عمودی یا افقی را برای انتشار در اینستاگرام یا قرار دادن بر روی پروفایل تلگرام خود انتخاب کنید، بخشی از آن حذف می‌شود و تصویر جلوه ابتدایی خود را از دست خواهد داد.

اما با استفاده از اپلیکیشن خاصی به نام No Crop به معنای “کراپ نکن” یا “برش نده!” می‌توانید این مشکل را برطرف سازید و عکس های افقی و عمودی مورد نظرتان را هم در پروفایل تلگرام یا اینستاگرام منتشر نمایید. این برنامه حتی برای انتشار ویدئو های این چنینی هم در اینستاگرام بستر مناسب را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر برنامه No Crop بپردازیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه No Crop یا برش نده!

پیش از هر چیز باید بگوییم که برنامه No Crop یک اپلیکیشن رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه خاصی ندارید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا، کاربرپسند، غنی و در عین حال ساده طراحی شده است. اصلی ترین ویژگی یا قابلیتی که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد، مربوط به ارائه قالب های خاصی می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید عکس ها و ویدئو هایی افقی یا عمودی را بدون نیاز به برش دادن و از دست رفتن بخشی از تصویر به حالت مربع تبدیل کنید. سپس می‌توانید به سادگی آن‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده یا بر روی پروفایل تلگرام خود قرار دهید.

معرفی برنامه No Crop

اما قابلیت مذکور تنها ویژگی و قابلیت اپلیکیشن No Crop محسوب نمی‌شود. این برنامه امکانات خاصی را به منظور ویرایش یا ادیت تصاویر هم ارائه می‌کند. به عنوان مثال قابلیت هایی مثل چرخاندن عکس، آینه کردن عکس، گرد کردن لبه های آن، تنظیمات روشنایی، تنظیم شدت زنگ و غیره هم توسط برنامه No Crop ارائه شده‌اند.

معرفی برنامه No Crop

اپلیکیشن No Crop تقریبا سی فیلتر آماده و پیش فرض را هم برای افکت دادن به عکس های مورد نظرتان ارائه می‌کند. همچنین قابلیت هایی مثل اضافه کردن متن و استیکر به عکس هم از دیگر ویژگی های برنامه جالب No Crop محسوب می‌شود. قابلیت بعدی که در این برنامه به شکل بسیار عالی ارائه شده است، مربوط به قاب های کلاژ اختصاصی آن می‌شود. در این برنامه مجموعه بسیار زیادی از قالب های کلاژ ارائه شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید عکس های مورد نظرتان را ادغام کنید.

معرفی برنامه No Crop

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، اپلیکیشن No Crop یک اپلیکیشن رایگان است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. به طور کلی اگر به دنبال یک اپلیکیشن خوب برای ویرایش عکس های خود هستید و تمایل دارید که با معضل انتشار عکس های افقی و عمودی در اینستاگرام و پروفایل تلگرام مقابله کنید، همین حالا برنامه No Crop را دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید.

معرفی برنامه No Crop

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر برنامه No Crop پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله می‌توانید این اپلیکیشن جالب را دانلود کنید. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11

نقاط قوت

  • قابلیت تبدیل تصاویر (عکس و ویدیو) عمودی و افقی به تصویر مربع شکل با بک گراندهای مختلف
  • امکانات متعدد برای ویرایش تصاویر
  • ارائه فیلترهای جذاب و زیبا
  • ارائه قاب های کلاژ متعدد
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 6

گلس آیفون اس ای

قطعات گوشی آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

 No Crop
نام No Crop
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده RILEY CILLIAN

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments