معرفی و دانلود برنامه هدهد (HodHod):جلوگیری از پیام تبلیغاتی

برنامه هدهد

برنامه هدهد یک اپلیکیشن پیام رسان با قابلیت‌های متنوع است که امکان جلوگیری از نمایش پیامک‌های تبلیغاتی را فراهم می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه هدهد بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن هدهد (HodHod)

بسیاری از افراد در طول روز پیامک‌های تبلیغاتی متعددی دریافت می‌کنند و قادر به غیر فعال‌سازی این نوع پیامک‌ها نیستند. بدون شک دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. خوشبختانه اپلیکیشن هدهد این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص شوند و در عین حال به قابلیت‌های یک برنامه پیام رسان دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

اپلیکیشن هدهد از قابلیت‌های متنوعی نظیر خلاصه‌سازی متن پیام و ارسال استیکر از طریق پیامک بهره می‎برد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن هدهد بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه هدهد (HodHod)

پس از اجرای برنامه هدهد از شما خواسته می‌شود تا این اپلیکیشن را جایگزین برنامه پیش فرض پیام کنید. پس از آن به صفحه اصلی برنامه منتقل می‌شوید. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه، منوی برنامه HodHod (هدهد) نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل خورشید موجود در گوشه بالا و سمت چپ این منو نسبت به فعال‌سازی حالت شب اقدام نمایند. در بخش استیکر، کاربران به مجموعه کاملی از استیکرهای ایرانی دسترسی خواهند داشت که با افزودن آن‌ها به لیست استیکرهای خود می‌توانند آن‌ها را از طریق پیامک ارسال کنند.

معرفی برنامه هدهد (HodHod)

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

در بخش بانک پیام کاربران به بیش از 100 هزار پیام مناسبتی دسترسی خواهند داشت. در بخش شخصی‌سازی نیز امکان تغییر تم، آیکون، رنگ و اندازه فونت فراهم آمده است.

معرفی برنامه هدهد (HodHod)

جلوگیری از نمایش پیام‌های تبلیغاتی جزو یکی از قابلیت‌های اصلی برنامه هدهد به حساب می‌آید. این قابلیت به صورت خودکار در برنامه هدهد فعال است و پیام‌های تبلیغاتی به بخش ضد تبلیغ منتقل می‌شوند.

معرفی برنامه هدهد (HodHod)

 بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ 

اپلیکیشن HodHod (هدهد) از قابلیت کاربردی تحت عنوان خلاصه ساز بهره می‌برد که با فعال‌سازی آن متن پیام به صورت خودکار خلاصه می‌شود. به منظور دسترسی به این قابلیت تنها کافیست تا به منوی تنظیمات برنامه HodHod (هدهد) مراجعه کنید.

برنامه هدهد

به منظور ارسال پیامک با استفاده از برنامه هدهد آیکون به شکل پر در گوشه پایین و سمت چپ صفحه اصلی را لمس نمایید. در این قسمت با لمس آیکون به شکل به علاوه می‌توانید پیام زمان‌بندی شده ارسال کنید و یا به بانک پیام دسترسی داشته باشید. امکان ارسال اموجی و استیکر نیز از طریق لمس آیکون شکلک خندان فراهم آمده است.

کاربران می‌توانند با لمس پیام‌های ارسالی خود به جزییاتی نظیر زمان و وضعیت ارسال پیام دسترسی داشته باشند. در نهایت به منظور حذف، کپی، انتقال و یا به اشتراک گذرای پیام مورد نظر تنها کافیست تا آن را به مدت چندین ثانیه لمس نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه هدهد پرداختیم. به منظور دانلود برنامه هدهد می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • جلوگیری از نمایش پیامک‌های تبلیغاتی
  • امکان ارسال استیکر
  • امکان خلاصه‌سازی پیامک
  • ارائه قابلیت‌های شخصی‌سازی
  • زمان‌بندی ارسال پیام

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 11 پرو

دوربین جلو iPhone 11 Pro

شیشه آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد
نام پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده رویاهای دیجیتال

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ناصر
ناصر
5 سال گذشته

تا یه روز دیگه اینجا محل تجمع پیامهایی میشه که یه عمر اذیتتون میکردن

این شعار شما بود و هست

اما شما خودتون الان شدین همون کسانی که قراره یه عمر اذیتمون کنین
از بس که تبلیغات میفرستین