معرفی و دانلود برنامه Layout From Instagram : ساخت عکس کلاژ

برنامه Layout From Instagram

اگر به دنبال یک اپلیکیشن اختصاصی برای ساخت عکس کلاژ هستید، برنامه Layout From Instagram یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Layout From Instagram بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Layout From Instagram

اپلیکیشن Layout From Instagram توسط کمپانی اینستاگرام برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. کاربران می‌توانند توسط این اپلیکیشن نسبت به ساخت عکس کلاژ اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر اپلیکیشن Layout From Instagram بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Layout From Instagram

برنامه Layout From Instagram به صورت اختصاصی به منظور ساخت عکس کلاژ عرضه شده است. کاربران می‌توانند توسط این برنامه تصاویر دلخواه خود را در کنار یکدیگر قرار دهند و در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام منتشر کنند. برنامه Layout From Instagram این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند عکس های مورد نظر خود را از گالری دستگاه انتخاب کرده و یا توسط این برنامه نسبت به ثبت عکس اقدام نمایند. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه می‌توانید نهایتا 9 عکس را در کنار یکدیگر قرار دهید.

برنامه Layout From Instagram

برنامه Layout From Instagram شامل ابزارهای ویرایشی هم می‌شود. به عنوان مثال کاربران می‌توانند توسط این برنامه سایز تصاویر را تغییر دهند و یا نسبت به جا به جایی تصاویر با یکدیگر اقدام نمایند. در نهایت پس از ساخت عکس کلاژ می‌توانید آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید و یا عکس مورد نظر خود را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Layout From Instagram پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ساخت عکس کلاژ
  • ارائه طرح بندی های متنوع
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 6

ال سی دی iPhone SE

iPhone 6 Plus دوربین

تعمیرات موبایل

Layout from Instagram
نام Layout from Instagram
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Instagram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments