آشنایی مقدماتی با محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

محیط بازی کلش اف کلنز

اگر به تازگی بازی همان Clash of Clans را در گوشی خود نصب کرده‌اید یا قصد دارید که به زودی این بازی را در دستگاهتان نصب کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را به طور مقدماتی با محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) آشنا کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

بازی Clash of Clans هم اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی های موبایلی موجود به سبک آنلاین و استراتژیک محسوب می‌شود. هدف شما در این بازی ساخت یک دهکده و سپس جنگ با سایر دشمنان (گیمرهای دیگر) در سراسر دنیاست. اگر به تازگی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را در دستگاهتان نصب کرده‌اید، ممکن است محیط آن کمی برایتان سردرگم کننده به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

از اینرو لازم دانستیم تا مقاله‌ای اختصاصی تدوین کنیم و به موجب آن توضیحاتی در رابطه با محیط بازی Clash of Clans خدمتتان ارائه نماییم. اگر به تازگی به جمع گیمرهای کلش اف کلنز پیوسته‌ای، این مقاله اختصاصی می‌توانید برایتان بسیار سودمند باشد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آشنایی مقدماتی با محیط بازی Clash of Clans (کلش اف کلنز)

پس از اینکه بازی مذکور را در دستگاهتان نصب و راه اندازی کردید، آموزش‌های کوتاهی را پشت سر خواهید گذاشت. سپس از شما خواسته می‌شود تا یک نام برای دهکده خود در نظر بگیرید. پس از تعیین نام، شما با محیط بازی کلش اف کلنز رو به رو می‌شوید.

محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، در پیرامون صفحه آیتم‌ ها و گزینه های مختلفی وجود دارند که هر یک از آن‌ها به شرح زیر عمل می‌کنند:

محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

نوار زرد رنگ گوشه بالا و سمت راست صفحه: در این نوار مقدار طلای شما نشان داده می‌شود. وجود طلای کافی برای ساخت ساختمان های دفاعی و آپدیت آن‌ها الزامی است.

نوار بنفش رنگ گوشه بالا و سمت راست صفحه: در این بخش مقدار اکسیر یا محلول جادویی شما نمایش داده می‌شود. وجود اکسیر بیشتر برای ساخت و آپگرید ساختمان های نظامی الزامی است.

نوار سبز رنگ با نماد الماس سبز (GEM):  در این نوار مقدار جم یا الماس های شما نمایش داده می‌شود. الماس یکی از مهم‌ترین منابع موجود در بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) است. با استفاده از جم ها می‌توانید به ساخت و سازهایتان سرعت ببخشید و همچنین به خرید طلا،اکسیر و کارگر بپردازید.

نواز آبی رنگ بالا و سمت چپ صفحه: در این بخش لول (Level) شما نمایش داده می‌شود. هرچه بیشتر بازی کلش را انجام دهید و به طبع ساخت و ساز و نبردهای بیشتری داشته باشید، تجربه (Experience) بیشتری دریافت و نهایتا لول بالاتری کسب خواهید کرد.

آیکون کاپ موجود در گوشه بالای و سمت چپ صفحه: در این بخش امتیاز شما در لیگ های مختلف نمایش داده می‌شود. برای ملحق شدن به لیگ برنزی باید 400 تروفی (Trophy) یا امتیاز داشته باشید.

فلش سمت چپ صفحه: با لمس این بخش پنجره چت یا گفتگویی نمایان می‌شود که می‌توان از طریق آن با نسبت به چت کردن با گروه و سایر گیمرهای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) وارد عمل شد.

گزینه Attack موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه: با استفاده از این گزینه می‌توانید سایر دهکده ها را مشاهده و به آن‌ها حمله‌ور شوید. با حمله کردن به دهکده های دیگر در بازی Clash of Clans شما منابع خود را افزایش داده و امتیاز کسب می‌کنید.

محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

آیکون Shop موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه: از این بخش می‌توانید به منظور خرید جم، ساختمان ها یا شیلدها استفاده کنید. این بخش در واقع همان فروشگاه است.

آیکون چرخ دنده  گوشه پایین و سمت راست: این آیکون شما را به منوی تنظیمات بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هدایت می‌کند.

آیکون دخترک گوشه پایین و سمت راست صفحه: در این بخش از محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) عملیات های خاصی تعیین شده که شما با تکمیل آن‌ها می‌توانید پاداش دریافت کنید.

بنابراین با گزینه های اصلی موجود در محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) آشنا شدید. توصیه می‌کنیم که حتما در این مرحله مقاله معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز – Clash of Clans را هم مطالعه کنید تا به انوع مختلف ساختمان ها در بازی کلش آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S8 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله محیط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) و گزینه های موجود در آن را به صورت مقدماتی برای شما عزیزان شرح دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

تاچ ال سی دی iPhone 6s

تاچ ال سی دی سامسونگ A21

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ghazal
ghazal
4 سال گذشته

چطور تالار بدست بیارم و برم عضو قبیله بشم

سامان حامدیان۰۹۰۳۷۵۹۰۲۱۱
سامان حامدیان۰۹۰۳۷۵۹۰۲۱۱
1 سال گذشته
پاسخ به  ghazal

باید ساختمان قبیله که خرابه رو تعمییر کنی بعد به تو پیشنهاد قبیله میده