تعمیر یا تعویض دوربین J2 2016 سامسونگ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین J2 2016 سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین J2 2016 سامسونگ | موبایل کمک

یکی دیگر از قطعاتی که در گوشی گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2016) تقریبا زیاد دچار خرابی می‌شود، دوربین آن است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 را کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

خراب شدن دوربین گلکسی J2 2016 و باگ نرم افزاری!

پیش از اینکه در رابطه با تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 صحبت کنیم بهتر است یک موضوع را برایتان شرح دهیم. همیشه از کار افتادن دوربین گوشی مثل گلکسی جی 2 نشان دهنده خراب شدن ماژول دوربین یا از کار افتادن یک قطعه سخت افزار نیست بلکه در خیلی از موارد ممکن است این مشکل با یک باگ نرم افزار ارتباط داشته باشد و خیلی راحت قابل رفع باشد.

برای از بین بردن باگ های نرم افزاری ابتدا اپلیکیشن هایی که به تازگی در گوشی نصب کرده‌اید و احساس می‌کنید مخرب هستند را از حافظه آن حذف و سپس گوشی را ریستارت کنید. اگر مشکل برطرف نشد یک بار هم موبایل را فکتوری ریست (Factory Reset) نمایید. اگر بعد از فکتوری ریست باز هم دوربین گوشی درست کار نکرد، مطمئنا مشکل یک مشکل سخت افزاری است، اما در 60 درصد مواقع مشکلاتی مثل سیاه شدن دوربین و غیره ناشی از باگ نرم افزاری هستند و با فکتوری ریست دستگاه برطرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2016 

 

تعمیر دوربین سامسونگ j2 2016

 

اصلی ترین عواملی که منجر به آسیب دیدن بخش سخت افزاری دوربین گلکسی جی 2 می‌شوند!

اما چه عواملی می‌توانند منجر به آسیب دیدن بخش سخت افزاری دوربین گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ شوند؟ دو عامل اصلی در این بین شایع ترین عواملی هستند که منجر به خراب شدن دوربین گوشی خواهند شد. عامل اول آب خوردگی است. در خیلی از مواقع دیده شده که نفوذ آب به داخلی گوشی و برخورد آن با قطعات سخت افزاری مثل ماژول دوربین اصلی سبب شده که این قطعه از کار بیفتد و درست عمل نکند. در برخی شرایط دیگر هم ضربه و فشار باعث بروز اختلال در عملکرد دوربین و آسیب دیدن خود این ماژول یا کانکتور های روی مادربرد آن می‌شود. این دو عامل اصلی ترین عواملی هستند که می‌توانند به دوربین گوشی مثل سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 آسیب برسانند. در برخی شرایط هم برخورد اشیای تیز با لنز دوربین گوشی منجر به ایجاد خط و خش روی لنز دوربین می‌شود و کاربر را ملزم به تعویض دوربین گوشی می‌کند.

هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016چقدر است؟

برای تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 دو حالت مختلف می‌تواند رخ دهد! اگر مشکل به وجود آمده ناشی از مواردی همچون شل شدن کانکتور دوربین یا یکی از پایه های روی برد آن باشد، با لحیم کاری میکرو می‌توان مشکل را برطرف کرد و هزینه خیلی زیادی هم برای تعمیر گوشی در این حالت پرداخت نمی‌شود. اما اگر ماژول دوربین اصلی گوشی به طور کامل از کار بیفتد و نیاز باشد که آن را به طور کامل تعویض کنید، هزینه تعمیر کمی افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

با این حال هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 اصلا هزینه بالایی نیست و چون گوشی گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ نسبتا قدیمی بوده و دوربین معمولی دارد، تعمیر آن هم هزینه گزافی را به همراه نخواهد داشت. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین گلکسی J2 2016 شما با کمترین قیمت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. موبایل کمک با تامین مستقیم قطعات اورجینال گوشی های موبایل و دریافت کمترین اجرت تعمیر، بهترین کیفیت و کمترین هزینه سرویس تعمیرات موبایل را برایتان به همراه خواهد داشت.

تعمیر دوربین گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 از تعمیرات زمانگیر این گوشی نیست. گوشی مورد نظر ساختار ساده‌ای دارد و خیلی راحت می‌توان با جداسازی قاب پشت و فریم میانی آن به اجزای سخت افزاری گوشی دسترسی یافته و نهایتا دوربین اصلی دستگاه را تعویض کرد. حتی اگر قرار باشد سوکت کانکتور دوربین گوشی با انجام لحیم کاری میکرو روی برد متصل گردد هم باز زمان زیادی برای تعمیر دستگاه لازم نخواهد بود. البته در اغلب موارد تمام تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد قادر به انجام لحیم کاری میکرو و تعمیر مدارهای روی برد گوشی نیستند و به همین سبب در شرایط این چنینی از کاربران چند روز زمان می‌خواهند، در حالی که جداسازی کامل سوکت دوربین گلکسی J2 و نصب مجدد آن روی برد با لحیم کاری میکرو شاید نهایتا 60 دقیقه زمان لازم داشته باشد. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین و کلا تعمیرات سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین گوشی در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

خیلی از افراد و کاربران عقیده دارند که تعمیر دوربین گوشی های سامسونگ یا سایر تعمیرات این گوشی ها در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ با کیفیت بهتری انجام می‌شود اما در عمل و طبق آماری که از رضایت مشتریان منتشر شده اصلا اینطور نیست! علاوه بر کیفیت پایین تعمیراتی که در نمایندگی های سامسونگ انجام می‌شود، عموما مدت زمانی هم که باید برای تعمیر موبایل در نمایندگی صبر کنید بسیار بالاست!

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶

در برخی موارد حتی دیده شده نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ برای تعمیر دوربین گوشی مثل گلکسی جی 2 از کاربر 4 یا 5 روز زمان خواسته‌اند که این مسئله واقعا بی‌معناست چون این تعمیر نهایتا ظرف 1 روز قابل انجام خواهد بود. پس بهتر است خیلی به نمایندگی های سامسونگ اعتماد نکنید و از سرویس مراجعی استفاده کنید که طبق آمار و نظرات مشتریان کیفیت مطلوب تری دارد. موبایل کمک یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

 

تعمیر دوربین سامسونگ j2 2016

تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 در موبایل کمک

برای اینکه تعمیر دوربین گلکسی J2 مدل 2016 شما با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام شود توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید. کارشناسان موبایل کمک با استفاده از جدیدترین روش های تعمیرات موبایل و مدرن ترین تجهیزاتی که در اختیار دارند می‌توانند ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل مشتریان را انجام دهند. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات فوری موبایل کمک توصیه می‌کنیم مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت را مطالعه نمایید. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.  نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ