معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت گردباد یا Tornado

کارت گردباد یا Tornado

گردباد یا تورنادو (Tornado) هم از دیگر کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) قادر به استفاده از آن هستید. این کارت در اصل یک اسپل است و منجر به ایجاد گردبادی عظیم می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی جامع کارت گردباد یا Tornado کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت گردباد یا Tornado بازی کلش رویال

یکی دیگر از اسپل هایی که در بازی کلش رویال (Clash Royale) وجود دارند، اسپل گردباد یا Tornado است. این اسپل منجر می‌شود تا گردبادی در محل پیاده سازی کارت ایجاد شده و سرباز های دشمن به سمت آن کشیده شوند و دمیج دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت گردباد یا Tornado کلش رویال بپردازیم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت گردباد یا Tornado

معرفی کارت گردباد یا Tornado بازی کلش رویال (Clash Royale)

گردباد (Tornado) از اسپل های جالب بازی کلش رویال است که چندان زود با آن آشنا نخواهید شد، چرا که در آرنای 6 (Arena 6) آنلاک می‌شود. برای استفاده صحیح از این کارت و شناخت بهتر آن باید به نکات و مسائل زیر توجه داشته باشید:

کارت گردباد یا Tornado

  • کارت گردباد یا Tornado در آرنای 6 (Arena 6) یا بیلدرز ورک‌شاپ (Builders Workshop) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

  • کارت گردباد یا Tornado در واقع یک اسپل اصل که منجر به ایجاد گردبادی با محدوده اثرگذاری زیاد (5.5 مربع) می‌شود و سرباز های دشمن را مانند یک آهنربا به سمت خود می‌کشاند و در عین حال به آن‌ها آسیب یا دمیج وارد می‌کند.
  • مدت زمان بقای اسپل گردباد فقط 2.5 ثانیه است.
  • این اسپل فقط به سرباز های دشمن (زمینی و هوایی) آسیب رسانده و آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هیچ اثری بر روی تاورها و سایر ساختمان های دشمن نخواهد داشت.
  • زمانی که سرباز های دشمن گرفتار اسپل گردباد (Tornado) شدند، هر 0.5 ثانیه دمیج دریافت می‌کنند.
  • برای استفاده از کارت گردباد یا Tornado ملزم به صرف 3 اکسیر خواهید بود.
  • کارت گردباد یا Tornado می‌تواند یک کارت جایگزین برای اسپل ارور (Arrows) باشد، اما باید در نظر داشته باشید که این کارت به دلیل کمیاب بودن دیرتر و سخت تر لول آپ می‌شود.
  • از کارت گردباد یا Tornado می‌توانید برای منحرف کردن و از بین بردن تدریجی اسکلت های احضار شده توسط کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید.
  • اسپل گردباد (Tornado) قابلیت از بین بردن گوبلین ها (Goblins) هم لول با خود را هم دارد.
  • هر چه سربازی که گرفتار گردباد (Tornado) می‌شود، سرعت حرکت کمتری داشته باشد، دردسر بیشتری خواهد کشید. سرباز هایی مثل هوگ رایدر (Hog Rider) که سرعت حرکت بالایی دارند، عموما تا مرکز گردباد کشیده نمی‌شوند و این مسئله چندان جالب نیست.
  • در برخی شرایط کارت گردباد یا Tornado می‌تواند دردسرساز هم شود. مثلا اگر از آن در زمانی استفاده کنید که پرنس (Prince) دشمن بدون شارژ در حال اتک دادن به تاورتان است یا به آن نزدیک شده است، تاخیر و فاصله‌ای که این اسپل ایجاد می‌کند، سبب می‌شود تا پرنس (Prince) شارژ شده و یک آسیب جدی به تاورتان بزند.
  • ترکیب کارت گردباد یا Tornado در کنار سرباز هایی مثل بی بی دراگون (Baby Dragon)، ویچ (Witch)، ویزارد (Wizard) و غیره که اتک اسپلش دارند یک استراتژی بسیار عالی است. چرا که تورنادو یا گردباد سرباز های دشمن را در یک بخش جمع می‌کند و اتک اسپلش سربازهای نام برده شده به همه آن‌ها آسیب می‌رساند.
  • از کارت گردباد یا Tornado می‌توان برای اهداف دفاعی و حمله‌ای استفاده کرد. در حالت دفاعی که کارایی این اسپل مشخص است. در حالت حمله‌ای می‌توانید از آن به عنوان پشتیبان سرباز هایی مثل پرنس (Prince)، گولم (Golem)، پکا (P.E.K.K.A)، بالون (Balloon) و غیره استفاده کنید.
  • ترکیب کارت اسپارکی (Sparky) به همراه کارت گردباد یا Tornado یک ترکیب مرگ بار است. در این ترکیب اسپل گردباد سبب می‌شود که سرباز های دشمن در یک منطقه جمع شوند و اتک سنگین اسپارکی (Sparky) هم منجر به از بین رفتن همه آن‌ها خواهد شد.
  • از کارت گردباد یا Tornado می‌توانید باری مقابله با مینیون هورد ها (Minion Horde) استفاده کنید. بدین منظور صبر کنید تا مینیون هوردها به تاور شما نزدیک شوند و سپس آن‌ها را گرفتار اسپل گردباد کنید تا هم از آن دمیج بخورند و هم از تاورتان دمیج دریافت کنند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ  

  • فراموش نکنید که تورنادو یا گردباد (Tornado) منجر به خنثی شدن شارژ سرباز هایی مثل دارک پرنس (Dark Prince)، پرنس (Prince) و غیره نمی‌شود و فقط آن‌ها را برای چند ثانیه از مسیر خودشان منحرف می‌کند.
  • با لولو آپ کارت گردباد یا Tornado شاهد افزایش دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت گردباد یا Tornado

بنابراین کارت گردباد یا Tornado می‌تواند در بازی کلش رویال نقش‌ یک کارت دفاعی و حمله‌ای را ایفاء کند. استفاده درست از این کارت با توجه به مقدار اکسیر نسبتا مناسبی که نیاز دارد، در عرشه های مختلف کلش رویال به وفور انجام می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت گردباد یا Tornado بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون X

قطعات سامسونگ A31

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
the green m
the green m
5 سال گذشته

یه چیزی رو نگفتین اینکه میشه هوگ رو به سمت کینگ تاور کشید تا یه اتک بده و کینگ تفنگشو دربیاره