معرفی و دانلود برنامه خودرویار : عیب یابی و رفع مشکلات خودرو

برنامه خودرویار

برنامه خودرویار یکی از اپلیکیشن های کامل و کاربردی در زمینه عیب یابی و رفع اشکالات خودرو محسوب می‌شود و قابلیت های بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه خودرویار بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن خودرویار

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که به طور ناگهانی با مشکل خرابی خودرو خود مواجه شوید و به مکانیک دسترسی نداشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن خودرویار، نسبت به عیب یابی خودرو خود اقدام نموده و مشکل آن را رفع نمایید. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن می‌توان به امکان ثبت و مدیریت هزینه های خودرو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر برنامه خودرویار و قابلیت های آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه خودرویار

پس از اجرای برنامه خودرویار در قسمت فوقانی صفحه اصلی به برخی از قابلیت های کاربردی و مهم این برنامه دسترسی خواهید داشت. یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های برنامه مذکور مربوط به عیب یابی خودرو می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش مکانیک، به موارد عیب یابی و راه حل آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه به جستجو مشکل خودرو خود بپردازید. از دیگر قابلیت های برنامه خودرو یار می‌توان به امکان افزودن مطلب به لیست نشان شده‌ها جهت دسترسی سریع و آسان اشاره کرد.

برنامه خودرویار

برنامه خودرویار شامل بخشی تحت عنوان معرفی قطعات می‌شود. بنابراین در صورت تمایل به آشنایی و کسب اطلاعات در رابطه با قطعات مختلف خودرو می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. علاوه بر آن، به راهنمای جعبه فیوز 40 خودرو مختلف هم در این بخش دسترسی خواهید داشت.

برنامه خودرویار

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه خودرویار قابلیت های بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از اصلی ترین قابلیت های برنامه مذکور می‌توان به امکان ایجاد یادآور اشاره کرد. شما می‌توانید توسط این برنامه برای سرویس هایی مهمی نظیر تعویض روغن ترمز یادآور ایجاد کنید. بدین ترتیب زمان انجام سرویس های مهم را فراموش نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

برنامه خودرویار

ثبت هزینه سرویس های انجام شده برای خودرو از دیگر قابلیت های برنامه خودرویار به شمار می‌رود. با استفاده از چنین قابلیتی قادر به مدیریت هزینه های انجام شده برای خودرو خود خواهید بود و می‌توانید گزارش هزینه ها را بر روی نمودار هم مشاهده کنید.

برنامه خودرویار

برنامه خودرویار امکان استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین کاربران می‌توانند توسط این برنامه از نرخ تخلفات رانندگی مطلع شوند. علاوه بر امکانات ذکر شده در فوق، برنامه مذکور شامل قابلیت هایی نظیر محاسبه قیمت خودرو کارکرده، خرید آنلاین بیمه و دسترسی به شماره تماس امداد خودرو شرکت‌های مختلف هم می‌شود.

برنامه خودرویار

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه خودرویار پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید برنامه مذکور را از کافه بازار دانلود کنید. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • عیب یابی خودرو
  • معرفی قطعات مختلف خودرو
  • امکان ثبت و مدیریت هزینه های خودرو
  • استعلام خلافی و نمره منفی گواهینامه
  • امکان ایجاد یادآور
  • محاسبه قیمت خودرو کارکرده

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین iPhone 7

دوربین سلفی آیفون 6s Plus

iPhone 6 Plus شیشه

تعمیرات موبایل

خودرویار: مکانیک، سرویس، بیمه
نام خودرویار: مکانیک، سرویس، بیمه
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سرندیپ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments