معرفی و دانلود برنامه VivaVideo : ساخت و ویرایش ویدیو

معرفی برنامه VivaVideo

برنامه VivaVideo جزو یکی از بهترین برنامه ها در زمینه فیلم‌برداری به حساب می‌آید که امکان ساخت و ویرایش ویدیوها را به راحتی فراهم آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه VivaVideo بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن VivaVideo

عکس‌برداری و فیلم‌برداری جزو یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های یک گوشی هوشمند به حساب می‌آید. از این رو کاربران تمایل دارند تا پس از فیلم‌برداری، ویدیوهای ضبط شده را با استفاده از گوشی خود ویرایش کنند. از اپلیکیشن های پرطرفدار ویرایش ویدیو می‌توان به اپلیکیشن ویوا ویدیو (VivaVideo) اشاره کرد. این اپلیکیشن توسط بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

این برنامه شامل تم‌ها و افکت‌های متعددی می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از آن تصاویر را تبدیل به اسلایدشو کنند و آهنگ دلخواه خود را بر روی آن قرار دهند. همچنین امکان برش و ویرایش کامل ویدیو توسط این اپلیکیشن کاربردی فراهم آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن VivaVideo (ویوا ویدیو) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی برنامه VivaVideo

پس از نصب و اجرای برنامه ویوا ویدیو (VivaVideo) به صفحه اصلی این برنامه منتقل خواهید شد. اکنون به منظور ویرایش ویدیو گزینه Edit را لمس نمایید. سپس ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Next را لمس کنید. در این مرحله می‌توانید با استفاده از آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه می‌توانید ویدیو را برش داده و زاویه آن را تغییر دهید.

معرفی برنامه VivaVideo

در مرحله بعد با لمس گزینه Add به ابزارهای ویرایش بیشتری دسترسی خواهید داشت. در بخش Theme می‌توانید تم‌های مختلفی را بر روی ویدیو مورد نظر خود قرار دهید. در قسمت Music نیز امکان حذف صدای ویدیو و قرار دادن آهنگ مورد نظر بر روی فیلم فراهم آمده است. در بخش Edit به قابلیت‌های کاربردی برنامه VivaVideo نظیر برش، اعمال فیلتر و قرار دادن استیکر و متن بر روی ویدیو دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

معرفی برنامه VivaVideo

در نهایت پس از ویرایش ویدیو با لمس گزینه Share در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید ویدیو مورد نظر را از طریق شبکه‌های اجتماعی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و با انتخاب گزینه Export to Gallery و آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید.

معرفی برنامه VivaVideo

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

برنامه VivaVideo (ویوا ویدیو) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند از تصاویر خود اسلایدشو تهیه ‌کرده و آن را بسته به نظر دلخواه خود ویرایش کنند. بدین منظور مجددا به صفحه اصلی برنامه بازگشته سپس گزینه Slideshow را لمس نمایید. پس‌ از آن تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت می‌توانید آهنگ و تم مورد نظر را بر روی تصاویر خود قرار دهید.

معرفی برنامه VivaVideo

از قابلیت‌های بسیار کاربردی برنامه VivaVideo می‌توان به امکان ساخت موزیک ویدیو اشاره کرد. بدین منظور گزینه More Tools را لمس کرده سپس از کارد نمایان شده گزینه Music Video را انتخاب نمایید.

معرفی برنامه VivaVideo

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه VivaVideo پرداختیم. بدون شک این برنامه تمام قابلیت‌های لازم برای ویرایش کامل یک ویدیو را ارائه می‌دهد و تمامی کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از این برنامه به ساخت کلیپ و ویرایش ویدیوهای خود بپردازند. به منظور دانلود برنامه VivaVideo می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان برش ویدیو
  • اضافه کردن متن، استیکر و تم به ویدیو
  • ارائه افکت‌های متنوع
  • امکان چرخش ویدیو
  • تبدیل تصاویر به اسلایدشو
  • به اشتراک گذاری آسان ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

 

تعمیرات موبایل

VivaVideo
نام VivaVideo
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده QuVideo Inc

نظرات کاربران (31)

guest
31 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آرزو احمدی
آرزو احمدی
2 سال گذشته

سلام میشه بگید چجور عضو وی ای پی ویوا ویدیو بشم

آوین جبرئیل
آوین جبرئیل
2 سال گذشته
پاسخ به  آرزو احمدی

سلام من آوین هستم معلم فناوری
باید نسخه پرو آن را نصب کنید

رضا
رضا
3 سال گذشته

سلام، صداهایی که می فرستم روی ویوا در کتابخانه ویوا قرار نمی گیرد. چه کار باید بکنم

مصطفی ولی
مصطفی ولی
3 سال گذشته

سلام ایا میتونیم عکس وفیلمهایی که پاک کردیم را برگردونیم تو این برنامه ممنونم

كسري
كسري
3 سال گذشته
پاسخ به  مصطفی ولی

نمیدونم شاید بشه

آوین جبرئیل
آوین جبرئیل
2 سال گذشته
پاسخ به  مصطفی ولی

نه عزیزم قابل بازیابی نیست

مریم
مریم
4 سال گذشته

سلام میشه بگید چجور عضو وی ای پی ویوا ویدیو بشم

F
F
4 سال گذشته

اقا چجوری عضوVIPبشیم؟