معرفی برنامه زبانشناس؛ بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

برنامه زبانشناس

یادگیری زبان انگلیسی برای هر سن و سال و هر سطحی از دانش اهمیت بالایی دارد. شم تقریبا برای هرکاری به دانش زبان انگلیسی نیاز دارید. روش‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که یکی از بهترین آنها اپلیکیش آموزش زبان انگلیسی است. چرا بهترین؟ زیرا همیشه همراه شماست و در زمان‌های مرده می‌تواند دانش عمومی زبان شما را افزایش دهد. یکی از بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی، اپلیکیشن یا برنامه زبانشناس است. این برنامه ایرانی برای آنهایی که وقت کافی برای شرکت در کلاس آموزشی را ندارند، عالی است!

شما می‌توانید با چند دقیقه وقت گذراندن با این برنامه در روز، مهارت‌های خواندن و شنیدن خود را در زبان انگلیسی تقویت نمایند و دایره لغات خود را گسترش دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن زبانشناس بپردازیم.

معرفی و دانلود برنامه زبانشناس

برنامه زبانشناس جزو اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه آموزش زبان انگلیسی است. اپلیکیشن زبانشناس قابلیت‌های گسترده‌‎ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که حاصل چندین سال تحقیق و توسعه سازندگان آن است. در ادامه مروری بر اصلی‌ترین قابلیت های این اپلیکیشن خواهیم داشت. قبل از هرچیز برویم سراغ دانلود اپلیکیشن زبانشناس!

دانلود زبانشناس برای اندروید

دانلود زبانشناس برای iOS

خوشبختانه زبانشناس هم برای اندروید و هم برای iOS یک نسخه ویژه دارد. حالا که زبانشناس را دانلود کردید بیایید بخش‌های مختلف و امکانات آن را بررسی کنیم.

تقویت مهارت خواندن و شنیدن

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های برنامه زبانشناس مربوط به تقویت مهارت خواندن و شنیدن می‌شود. زبانشناس داستان‌های زیادی را برای شما آماده کرده است تا با خواندن و گوش دادن به آنها هم مهارت ریدینگ خودتان را بهبود دهید هم لیسنینگ بهتری داشته باشید. بیشتر دروس این برنامه شامل یک متن، یک فایل صوتی و ویدئو هستند. با انتخاب هر درس، یک گوینده متن را برای شما می‌خواند و شما باید با دنبال کردن کلمات او را همراهی کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

خواندن و گوش دادن همزمان به شما کمک می‌کند لغات را بهتر یادبگیرید، تلفظ‌ها را مانند یک انگلیسی زبان ادا کنید. یادیگیری با این روش یک فرایند اثبات شده در جهان است و اگر شما هم هر روز زمانی هرچند اندک را با زبانشناس بگذرانید قطعا در بلندمدت بهتر خواهید شد.

سطح‌بندی دروس از مبتدی تا پیشرفته

دوره‌ها و دروس موجود در برنامه زبانشناس در سطوح مختلفی از جمله ابتدایی، متوسط، پیشرفته و فوق پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی و متناسب با سطح خود، دوره مورد نظر را انتخاب کند.

برنامه زبانشناس

سعی کنید که در انتخاب دوره یا سطح مورد نظرتان دقت کافی را به خرج دهید. عجله‌ای برای ورود به سطح پیشرفته نداشته باشید و ترجیحا از دوره‌های ابتدایی شروع کنید! مشاهده خواهید کرد که حتی در همین دوره‌ها هم با موضوعات، کلمات، مفاهیم و غیره جدیدی آشنا خواهید شد.

خواندن و گوش دادن به دروس به صورت همزمان

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، اپلیکیشن زبانشناس شامل کتاب های داستان انگلیسی به همراه فایل صوتی می‌شود. خواندن و گوش دادن همزمان به داستان‌ها و دروسی که توسط این برنامه ارائه شده‌اند می‌تواند تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت یادگیری زبان و به خصوص افزایش تسلط شما در زمینه ریدینگ (Reading) داشته باشد. نکته‌ای که در این قسمت مهم می‌باشد این است که شما در هنگام گوش دادن به داستان، کلماتی را که معنی آن را نمی‌دانید را مشخص می‌کنید و این کلمات به زنگ زرد در می‌آید. برنامه زبانشناس این کلمات رو به مرور و هر روز با متدهای مختلفی به شما آموزش می‌دهد.

تبادل نظر با سایر کاربران

برنامه زبانشناس بخشی به اسم تالار دارد که کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش به تبادل نظر با سایر کاربران بپردازند و یا سوالات خود را مطرح کنند. این بخش از اپلیکیشن مذکور هم می‌تواند بسیار کاربردی باشد. برای مثال شما می‌توانید مفاهیم و موضوعاتی که از آن‌ها سر در نمی‌آورید را به صورت یک سوال با سایر کاربران برنامه زبانشناس مطرح کنید و از تجربیات یکدیگر استفاده نمایید.

جعبه لایتنر برنامه زبانشناس

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن زبانشناس می‌توان به امکان افزودن لغات به جعبه لایتنر اشاره کرد. جعبه لایتنر سبب می‌شود تا شما با تمرین و تکرار به یادگیری مفهوم کلماتی که برایتان دشوار است بپردازید. استفاده از جعبه لایتنر یکی از بهترین روش‌های علمی به خاطر سپردن مفهوم کلمات مختلف و انتقال آن‌ها از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت محسوب می‌شود که برنامه زبانشناس از آن پشتیبانی می‌کند.

در این ترفند شما کلماتی که یادگیری مفهومشان برایتان دشوار است را مشخص می‌کنید و سپس در بازه‌های زمانی مختلف سعی خواهید کرد تا دوباره مفهوم و معنای آن‌ها را به خاطر آورید. اگر موفق شدید، کلمه در بازه زمانی دیرتری برایتان تکرار می‌شود و اگر ناموفق بودید، معنای کلمه برایتان نمایش داده می‌شود و آن کلمه در آینده زودتر برایتان نمایش داده خواهد شد. این فرآیند تا جایی ادامه پیدا می‌کند تا مفهوم و معنای هر کلمه به طور کامل حافظه بلند مدت شما ثبت شود.

جعبه لایتنر

دسترسی به ترجمه لغات در دیکشنری‌ های مختلف

امکان مشاهده ترجمه لغات در دیکشنری‌ های مختلف از دیگر قابلیت های برنامه زبانشناس به شمار می‌رود. برنامه مذکور شامل دیکشنری های آنلاین و آفلاین مختلفی می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند به معانی لغات در دیکشنری های مختلفی دسترسی داشته باشد.

اگر افرادی هستید که به دیکشنری‌های خاصی وابستگی دارید و از آن‌ها استفاده می‌کنید، این قابلیت برنامه زبانشناس به مراتب برایتان کاربردی خواهد بود.

نمایش میزان پیشرفت بر روی نمودار

کاربران برنامه زبانشناس قادر خواهند بود تا میزان پیشرفت خود را بر روی نمودارهای مختلف مشاهده کنند. اطلاعات این نمودار با توجه به کیفیت عملکرد شما در دوره‌ها و قسمت‌های مختلف برنامه زبانشناس ثبت می‌شود. این ویژگی می‌تواند یک عامل محرک خوب برای ترغیب شما باشد و به بهتر شدنتان کمک کند.

zabanshenas

تیم پشتیبانی همیشه در دسترس!

برنامه زبانشناس از تیم پشتیبانی قوی بهره می‌برد و کاربران می‌توانند به صورت ایمیل و یا از طریق تالار با پشتیبانی این برنامه در ارتباط باشند و سوالات خودشان را بپرسند. این یعنی در هر ساعت روز و هفت روز هفته تنها نیستید!

بنابراین موارد زیر برخی از اصلی‌ترین قابلیت های اپلیکیشن زبانشناس به شرح زیر بودند:

  • تقویت مهارت خواندن و شنیدن
  • سطح بندی دروس و دوره‌های مختلف
  • قابلیت خواندن و گوش دادن به دروس به صورت همزمان
  • امکان تفکیک لغاتی که کاربر می‌داند از لغاتی که برایش دشوار هستند
  • امکان تبادل نظر با سایر کاربران در تالار گفتگو
  • دارای جعبه لایتنر برای به خاطر سپردن بهتر لغات
  • امکان دسترسی به ترجمه لغات در دیکشنری‌های آنلاین و آفلاین
  • نمایش میزان پیشرفت کاربر بر روی نمودارهای مختلف
  • امکان برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و تالار گفتگو

برنامه زبانشناس؛ مخصوص زبان‌آموزان

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه زبانشناس پرداختیم. این برنامه تمام نیازهای شما از یک برنامه آموزش زبان انگلیسی را برطرف می‌کند. پس اگر می‌خواهید زبان یاد بگیرید ولی تا به حال برای آن کاری نکردید، همین حالا برنامه زبانشناس را دانلود کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

تعمیرات موبایل

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس
نام آموزش زبان انگلیسی زبانشناس
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده زبانشناس

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهسا نوری
مهسا نوری
2 سال گذشته

متاسفانه بعد از آپدیت جدید بسیاری از آپشن هایی که در این اپلیکیشن بود حذف شده اند و پشتیبانی هم هیچ پاسخگو نیست