معرفی و دانلود همراه بانک بانک سینا ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک سینا

بانک سینا با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی امکان دسترسی آسان به خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق گوشی های همراه را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک سینا پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک سینا

بانک سینا این امکان را فراهم آورده تا مشتریان این بانک بتوانند تنها با استفاده از گوشی همراه خود به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشند و بدون محدودیت زمانی و مکانی نیست به انجام امورات بانکی خود اقدام نمایند. بنابراین اگر شما هم از مشتریان بانک سینا هستید، با نصب اپلیکیشن اختصاصی این بانک بر روی گوشی های همراه خود قادر خواهید بود تا امورات بانکی مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خود پرداز انجام دهید. همراه بانک بانک سینا قابلیت هایی نظیر اعلام موجودی، دریافت صورت حساب، انتقال وجه، خرید شارژ و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که امکان دسترسی به تمامی قابلیت های ارائه شده توسط این همراه بانک به صورت شبانه روزی و 24 ساعته فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همراه بانک بانک سینا

توجه داشته باشید که جهت استفاده از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک بانک سینا نیاز است تا ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه نموده و نام کاربری و رمز موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. سپس با نصب این برنامه بر روی گوشی خود، قادر به دسترسی و استفاده از خدمات موبایل بانک سینا خواهید بود. همراه بانک سینا برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و هر دو نسخه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک سینا می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک سینا نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

قاب و شاسی iPhone 8

قیمت قاب و شاسی آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments