تعمیر یا تعویض فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس ۵ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس ۵ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس ۵ | موبایل کمک

فلت شارژ گلکسی اس 5 سامسونگ (Samsung Galaxy S5) یکی از قطعاتی است که در این گوشی بنا به دلایل مختلف، زیاد دچار مشکل می‌شود با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 را با کیفیتی بهتر از کیفیت سرویس نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مشکل شارژ نشدن باتری و ارتباط آن با فلت شارژ

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش رفع مشکل شارژ نشدن گوشیدر رابطه با روش های رفع مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل صحبت کردیم. روش ها یا راه حل هایی که در آن مقاله ارائه شدند می‌توانند مشکل شارژ نشدن گوشی شما را برطرف سازند، اما در برخی موارد با انجام اقدامات ساده قادر به رفع این مشکل نخواهید بود و منشا مشکل، یک عیب سخت افزاری است که در 90 درصد مواقع به فلت شارژ گوشی ربط دارد! بنابراین اگر موبایل شما با مشکل شارژ مواجه است و روش های معمولی برای رفع مشکل آن نتیجه لازم را به همراه نداشتند، مطمئن باشید که فلت شارژ گوشی مشکل دارد و باید برای تعمیر آن به نزد تعمیرکاری مجرب مراجعه کنید.

دلایل خراب شدن فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5

فلت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی S5 ممکن است بنا به دلایل مختلفی خراب شود. یکی از اصلی ترین دلایل این امر آب خوردگی است. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده با کمترین قیمت و هزینه در موبایل کمک به طور جامع در رابطه با تعمیر سامسونگ گلکسی S5 آب خورده صحبت کرده بودیم که توصیه می‌کنیم حتما جزئیات آن را مطالعه کنید. متاسفانه نفوذ کوچک ترین قطعات آب به داخل قاب گلکسی S5 و تماس آن ها با فلت شارژ گوشی می‌تواند منجر به بروز مشکل در عملکرد فلت شارژ و حتی سوختن آن شود. در نظر داشته باشید که گوشی گلکسی S5 طراحی ضد آب ندارد و آب به راحتی می‌توانید از درزهای قاب و همچنین مجاری مختلف روی آن به داخل دستگاه نفوذ کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

علاوه بر آب خوردگی یک عامل دیگر هم به شدت در خراب شدن فلت شارژ گلکسی اس 5 سامسونگ موثر خواهد بود. این عامل مربوط به عدم استفاده صحیح کاربران می‌شود! متاسفانه 90 درصد کاربران به نحوه جداسازی و نصب صحیح شارژر به سوکت شارژ گوشی توجه نمی‌کنند و در این راستا رفتار درستی با گوشی ندارند. این امر هم می‌تواند در دراز مدت منجر به آسیب دیدن فلت شارژ گوشی یا حداقل معیوب شدن سوکت شارژ آن شود. بنابراین آب خوردگی و استفاده نادرست دو دلیل اصلی خراب شدن فلت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 محسوب می‌شوند.

 

تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5

 

هزینه تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 چقدر است؟

خوشبختانه تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 خیلی هزینه بردار نیست و عموما در مقایسه با دیگر تعمیرات این گوشی نظیر تعمیر برد، تعمیر تاچ ال سی دی و غیره به مراتب هزینه کمتری خواهد داشت. بنابراین اگر گلکسی S5 شما با مشکل شارژ مواجه است خیلی نگران هزینه تعمیر آن نباشید و تعمیر گوشی را به مرجعی قابل اعتماد و با تجربه واگذار کنید. اگر می‌خواهید تعمیر فلت شارژ و یا تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 5 شما با کمترین قیمت ممکن انجام شود توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گلکسی اس ۵ آب خورده  

تعمیر فلت شارژ گلکسی S5 چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعمیر فلت شارژ گلکسی S5 از تعمیرات زمانگیر این گوشی نیست و عموما ظرف مدت زمان کمتر از 1 ساعت انجام می‌شود. در اغلب مواقع فلت شارژ این گوشی باید تعویض شده و تعمیر دیگری را نمی‌توان بر روی آن انجام داد مگر اینکه فقط سوکت شارژ گوشی دچار مشکل شده و تعویض گردد. با این حال اغلب تعمیرکاران موبایل برای تعمیر فلت شارژ سامسونگ Galaxy S5 حداقل یک روز زمان را از مشتری دریافت می‌کنند که این مدت زمان به واقع برای تعمیر فلت شارژ زیاد است. اگر می‌خواهید تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 شما با بیشتری سرعت و ظرف چند ساعت انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

تعمیر فلت شارژ با مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیر گوشی سامسونگ

با مراجعه حضوری به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ هم می‌توانید برای تعمیر فلت شارژ این گوشی اقدام کنید. نمایندگی های تعمیر گوشی سامسونگ عموما برای انجام این تعمیر هزینه بالایی دریافت نمی‌کنند اما از سمت مقابل چند روز وقت شما را می‌گیرند و گوشی را کمی دیر به شما تحویل می‌دهند. اگر گوشی شما گارانتی باشد و بنا به دلایلی مثل آب خوردگی یا استفاده نادرست برای فلت شارژ آن مشکل به وجود آید، نمایندگی سامسونگ گوشی شما را تحت ضوابط گارانتی تعمیر نخواهد کرد چون عامل خرابی فلت شارژ جزو تبصره های گارانتی گوشی های سامسونگ خواهد بود، اما اگر این قطعه خود به خود خراب شده باشد می‌توانید با استفاده از گارانتی گوشی آن را تعمیر کنید. پس مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیر گوشی های سامسونگ به منظور تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 فقط در شرایطی یک اقدام مناسب خواهد بود که گوشی گارانتی باشد و فلت شارژ آن بدون دخالت شما خراب شده باشد.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض فلت شارژ گلکسی S8 خواهیم بود؟

خوشبختانه تعویض فلت شارژ سامسونگ گلکسی S8 کار خیلی سختی نیست و حتی شما هم با کمی صبر ، حوصله و دقت و البته در اختیار داشتن ابزارهای لازم می‌توانید فلت شارژ این گوشی را تعویض کنید. برای انجام این کار ابتدا باید یک عدد فلت شارژ اورجینال گلکسی S5 را تهیه کرده و ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل سامسونگ را هم تهیه نمایید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض سوکت شارژ گوشی گلکسی اس 5 ارائه شده، فلت شارژ گوشی را تعویض کنید. به منظور تهیه ابزارهای تعمیر لازم و فلت شارژ OEM گوشی گلکسی اس 5 هم می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S5 

 

تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5

 

تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 با کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعمیر فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 5 شما با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود و در عین حال بیشترین کیفیت را به همراه داشته باشد، توصیه می‌کنیم از خدمات موبایل کمک استفاده کنید. تعمیرات موبایلی که توسط کارشناسان این شرکت انجام می‌گیرد دارای گارانتی اصالت قطعه بوده و برای انجام آن ها از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابرازها استفاده می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر فلت شارژ گلکسی S8 سامسونگ توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ