آموزش استفاده از چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان

چند اکانت اینستاگرام multiuser instagram

اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی است که تنها محتوای آن تصویر و ویدیو است. در حالی که فضایی عالی برای اشتراک گذاری تصاویر کاربران عادی و ارتباط با دوستان است، اینستاگرام محلی برای بازاریابی برندهای معروف و تازه کار است که محصولات خود را به کاربران معرفی کنند. این برنامه اخیراً آپدیتی دریافت کرده که به کاربران امکان مدیریت چند حساب کاربری اینستاگرام در یک دستگاه را می‌دهد. این آپدیت برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در ادامه روش استفاده از چند حساب کاربری اینستاگرام به صورت همزمان را آموزش خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

چند حساب اینستاگرام

آموزش استفاده از چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان

قبل از شروع مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده باشید.
وارد برنامه اینستاگرام شوید و به زبانه پروفایل خود در گوشه پایین سمت راست صفحه بروید. در صفحه پروفایل خود علامت چرخ­دنده در بالای صفحه را لمس کنید تا به صفحه تنظیمات بروید. در لیست تنظیمات Add Account را انتخاب کنید. صفحه‌ای باز خواهد شد که از شما نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری جدیدی را که می خواهید اضافه کنید را درخواست می‌کند.

استفاده از چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان

وقتی بیش از یک اکانت اینستاگرام روی دستگاه خود داشته باشید، تصویر پروفایل اکانتی که در حال استفاده از آن هستید روی زبانه پروفایل شما قرار خواهد گرفت. برای تغییر اکانت در حال استفاده کافیست آیکون پروفایل را لمس و اکانت دوم را انتخاب کنید.

استفاده از چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان

همانطور که دیدید جابجایی بین اکانت­‌های اینستاگرام و استفاده از چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان بسیار آسان است و به راحتی می‌توان چند حساب اینستاگرام را مدیریت کرد. البته تعداد اکانت‌های اینستاگرامی که به صورت همزمان روی یک دستگاه می‌توانید داشته باشید نامحدود نیست و بیش از 5 اکانت نمی‌توان وارد کرد.

آموزش ویدئویی استفاده از چند حساب اینستاگرام به صورت همزمان

بیشتر بخوانید:

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
King
King
3 سال گذشته

من حساب را وصل کردم و خارج از آن شدم ولی نمی دانم چطوری وارد حساب شوم
لطفا راهنمایی کنید؟

Mahfa
Mahfa
3 سال گذشته

سلام
آیا وقتی چند اکانت داریم، این اکانت ها جوری برای مخاطب نمایش داده میشن که بفهمه این اکانتها همش برای ینفره؟
ممنون میشم جواب بدید🌹

نگار
نگار
6 سال گذشته

سلام
ممنون از توضیحتون. آیا وقتی ازاین قابلیت استفاده میکنی،دیگران هم میتونن بفهمن چندحساب اینستاگرام داری؟یا فقط برای خودمون نمایش داده میشه؟

alex
alex
2 سال گذشته
پاسخ به  نگار

سلام نه فقط برای خودتان نمایش داده میشه