آموزش تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام

تنظیم اعلان درون برنامه ای تلگرام یا In-app Notifications

اگر قابلیت Passcode Lock تلگرام شما فعال است، می‌توانید زمان قفل شدن خودکار آن را تعیین کنید. این زمان از 1 دقیقه یا 5 ساعت انتخاب شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام

پیش از این در مقاله آموزش گذاشتن رمز برای تلگرام (Passcode Lock) نحوه فعال کردن قابلیت Passcode Lock و رمز عبور تلگرام را به شما عزیزان آموزش دادیم. هنگامی که این قابلیت در دستگاه فعال شود، تلگرام در بازه های زمانی مشخصی به طور اتوماتیک قفل خواهد شد. در این شرایط به منظور اجرای آن باید رمز عبور تعیین شده وارد شود. اما آیا می‌دانید که بازه زمانی قفل شدن خودکار تلگرام توسط شما قابل تغییر است؟

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام بپردازیم. این زمان می‌تواند از 1 دقیقه تا 5 ساعت انتخاب شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام  

به منظور تغییر بازه زمانی قفل شدن اتوماتیک تلگرام یا فعال شدن اتوماتیک Passcode Lock کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Passcode Lock را لمس کنید.
  • رمز عبور خود را وارد کنید.
  • گزینه Auto-lock را لمس نمایید.
  • از منوی کشویی ایجاد شده، بازه زمانی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • گزینه Done را لمس نمایید.

به همین سادگی قادر به تغییر باز زمانی لاک یا قفل شدن اتوماتیک تلگرام به واسطه قابلیت Passcode Lock می‌شود. در نظر داشته باشید که فارغ از این بازه زمانی، در بخش فوقانی و سمت راست صفحه پنجره‌های گفتگوی تلگرام یک آیکون با نماد “قفل” ضمیمه می‌شود. هر زمان که این آیکون را لمس و از تلگرام خارج شوید، به صورت اتوماتیک قفل تلگرام فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone XR

قطعات آیفون 7

تاچ ال سی دی اس 10 پلاس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments