تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S6 Edge سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S6 Edge سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S6 Edge سامسونگ | موبایل کمک

اگر صفحه نمایش گلکسی اس 6 اج (Samsung Galaxy S6 Edge) شما شکسته اما تاچ ال سی دی آن بدون مشکل عمل می‌کند، می‌توانید با صرف هزینه ناچیز تعویض گلس انجام دهید و مشکل را برطرف سازید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج را انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

منظور از تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج سامسونگ چیست؟

روی صفحه نمایش یا اصطلاحا ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge با یک لایه شیشه مقاوم و محافظ پوشانده شده که از نوع گوریلاگلس 4 است. این شیشه به طور کامل با تاچ و ال سی دی گوشی پرس شده و عضوی از مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه محسوب می‌شود. شیشه گوریلاگلس مقاومت بسیار بالایی در برابر خراشیدگی دارد اما مقاومت آن در برابر ضربه پایین است و حتی در برخی شرایط دیده شده یک ضربه کوچک منجر به شکستن یا ترک برداشتن این شیشه می‌شود. حال تصور کنید در اثر ضربه‌ای که به گوشی گلکسی اس 6 اج شما وارد شده، شیشه گوریلاگلس روی آن شکسته اما تاچ و ال سی دی گوشی به درستی کار کنند! در این شرایط تکلیف چیست؟

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge 

در این شرایط شما باید برای جلوگیری از افزایش هزینه های تعمیر، به جای تعویض کل تاچ ال سی دی گوشی فقط گلس روی آن یا همان شیشه گوریلاگلس 4 گوشی را تعویض نمایید. اما باید بدانید که انجام این کار به سادگی امکانپذیر نیست و 90 درصد تعمیرکاران بازار آزاد به ابزارهای لازم و دانش مورد نیاز برای تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج دسترسی ندارند. از اینرو ممکن است به شما بگویند که باید مجموع تاچ و ال سی دی گوشی به طور کامل تعویض شوند، اما مطمئن باشید در شرایطی که شرح دادیم نیازی به انجام این کار نیست و با تعویض شیشه گوریلاگلس روی ال سیدی مشکل برطرف می‌شود.

چگونه بفهمیم مشکل با تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج برطرف می‌شود؟

فهمیدن این مسئله کار سختی نیست. زمانی که بنا به هر دلیل روی صفحه نمایش گلکسی S6 Edge سامسونگ ترک و شکستگی ایجاد شد، موبایل را روشن کنید و عملکرد تاچ و ال سی دی آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر تاچ و ال سی دی گوشی مشکلی نداشتند، مطمئن باشید که فقط گلس یا محافظ روی آن ها شکسته است، بنابراین در این شرایط با تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی مشکل برطرف می‌شود. اما اگر تاچ و ال سی دی گوشی هم به درستی عمل نمی‌کردند، ملزم به تعویض کل مجموعه ال سی دی و تاچ دستگاه خواهید شد که پیش از این در مقاله تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 6 اج با کمترین قیمت در موبایل کمک در مورد آن صحبت کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی سامسونگ

 

تعویض گلس s6 edge

 

هزینه تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy S6 Edge چقدر است؟

از آنجایی که در تعویض گلس یا شیشه شکسته LCD سامسونگ گلکسی S6 Edge فقط شیشه محافظ روی ال سی دی تعویض می‌شود و نیازی به تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه وجود ندارد، طبیعتا هزینه تعمیر موبایل مورد نظر هم به مراتب کاهش پیدا می‌کند. هزینه و قیمت تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج چیزی در حدود یک سوم یا حتی کمتر از هزینه تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy S6 Edge شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

زمان مورد نیاز برای تعویض گلس یا شیشه بیرونی LCD گوشی گلکسی S6 Edge چقدر است؟

تعویض گلس ال سی دی گوشی می‌تواند زمانگیر باشد چون باید با استفاده از دستگاه های خاص و به مرور انجام گیرد. در قدم نخست لازم است که گوشی در دستگاه های خاصی قرار داده شود و پرس مابین گلس روی ال سی دی و صفحه نمایش دستگاه آزاد شود. این پروسه می‌تواند چند ساعت طول بکشد. سپس باید یک گلس جدید با استفاده از دستگاه های خاص روی ال سی دی گوشی نصب و پرس شود که خود این کار هم نیاز به چند ساعت زمان دارد. به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 اج گلس شکسته کمی زمانبر است و عموما تا 1 روز به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

آیا شخصا می‌توانیم گلس ال سی دی Galaxy S6 Edge را تعویض کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم مشخص است که برای تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج نیاز به دستگاه های خاصی وجود دارد که حتی 90 درصد تعمیرکاران معمولی موبایل در بازار آزاد هم به آن دستگاه ها دسترسی ندارند. بنابراین شما نمی‌توانید تعویض گلس LCD سامسونگ گلکسی S6 Edge را شخصا انجام دهید. دقت کنید که تعویض گلس ال سی دی به معنای تعویض شیشه محافظ و گوریلاگلس پرس شده روی آن است و با تعویض لایه محافظی که کاربران برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ال سی دی گوشی نصب می‌کنند تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی

 

برای تعویض گلس سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 اج را کمترین قیمت در موبایل کمک

با استفاده از سرویسی که شرکت موبایل کمک ارائه کرده، شما می‌توانید تعویض گلس LCD گوشی گلکسی S6 Edge را با ضمانت اصالت قطعه و صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک بدین منظور از مدرن ترین دستگاه ها و ابزارهای تعمیرات موبایل استفاده می‌کنند و بدین سبب کیفیت تعمیر صورت گرفته به حداکثر مقدار ممکن خواهد رسید. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس ال سی دی و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 اج توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات S6 edge 

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ