بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۴ (Clash Royale Deck)

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

اگر به آرنای 4 (Arena 4) بازی کلش رویال رسیده‌اید و به دنبال یک عرشه یا دک مناسب هستید که پتانسیل خوبی برای پیروزی در بتل ها داشته باشد، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

کارت هایی که شما به عنوان کارت های اصلی خود برای شرکت در نبردهای بازی کلش رویال (Clash Royale) انتخاب و در دک یا عرشه خود قرار می‌دهید، تاثیر مستقیمی بر روی کسب موفقیت یا شکست در بازی خواهند داشت. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در سه مقاله زیر به ترتیب بهترین دک های بازی کلش رویال را برای آرنای 1، 2 و 3 خدمتتان معرفی کردیم:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

اما حالا نوبت به آرنای 4 می‌رسد. اگر به آرنای 4 بازی کلش رویال رسیده‌اید و به دنبال یک عرشه یا دک مناسب هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم 10 دک را به عنوان بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 خدمتتان معرفی کنیم. چنانچه در مورد هر یک از این عرشه ها نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک اول

تصویر کارت هایی که در اولین دک برتر مورد نظرمان برای آرنای 4 بازی کلش رویال (Clash Royale) وجود دارند را در عکس زیر مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌بینید این دک میانگین مصرف اکسیر 3.6 را به همراه دارد. وظیفه کارت هایی که در این دک استفاده شده‌اند به شرح زیر است:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): این کارت نقش اسپل دفاعی و پشتیبان عرشه را ایفاء می‌کند. با این حال می‌توانید در شرایط خاص از این اسپل برای آسیب رساندن به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی و پشتیبان را ایفاء می‌کنند. با این حال در برخی شرایط اگر دشمن تحت فشار باشد، می‌توان از آرچر ها با هدف آسیب زدن به تاور ها هم استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه می‌تواند با هدف پیشبرد حمله و یا دفاع در برابر یک سرباز خاص دشمن مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین این کارت یک کارت دو منظوره در عرشه است.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک کارت پشتیبان را ایفاء می‌کند. با این حال می‌توان از این کارت برای تقویت قوای دفاعی و هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سرباز ها شود.
  • کارت مینیون ها (Minions): این کارت نقش یک کارت دفاعی را در این عرشه ایفاء می‌کند.
  • کارت سنگ قبر (Tombstone): این کارت که منجر به ایجاد یک ساختمان اسپاونر (Spawner) می‌شود، بیشتر نقش یک کارت مخرب را ایفاء می‌کند. از این کارت برای افزایش برتری خود در یک لاین و تخریب استراتژی های هجومی دشمن استفاده کنید.
  • کارت بالون (Balloon): بالون سرباز با دمیج بالای شماست که باید همیشه تلاش کنید به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید.

با توجه بررسی هایی که ما صورت دادیم، دک فوق یکی از پرطرفدارترین و بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 محسوب می‌شود. نظر شما در رابطه با این عرشه یا دک چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک دوم

دک بعدی که به عنوان یکی از بهترین دک های بازی کلش رویال در آرنای 4 معرفی می‌کنیم، دکی است که کارت های آن میانگین مصرف اکسیر 3.8 را ارائه می‌کنند. وظیفه کارت هایی که در این عرشه بکار رفته‌اند به شرح زیر است:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): اسپل ارور می‌تواند با اهداف دفاعی و همچنین پشتیبانی از سایر سرباز هایتان مورد استفاده قرار گیرد. در برخی شرایط می‌توانید از این اسپل برای آسیب زدن به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه مثل همیشه آماده است تا برای دفاع از تاورهایتان در برابر یک سرباز زمینی یا پیشبرد حمله ور افزایش فشار مورد استفاده قرار گیرد. پس شوالیه در این دک یک کارت دو منظوره خواهد بود.
  • کارت فایربال (Fireball): اسپل فایربال در این دک بیشتر نقش یک اسپل تخریبی را ایفاء می‌کند. از این اسپل بیشتر برای از بین بردن سرباز های پشتیبان و با خون نسبتا کم دشمن نظیر ویچ (Witch)، ویزارد (Wizard) و غیره استفاده کنید. پس نقش اصلی این کارت دفاعی و تخریبی است. با این حال در برخی شرایط می‌توان از اسپل فایربال برای پشتیبانی از سرباز های دیگر و همچنین آسیب زدن مستقیم به ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): کارت تفنگدار در این عرشه می‌تواند با اهداف دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است.
  • کارت ویچ (Witch): ویچ سرباز پشتیبانی شما در این دک محسوب می‌شود. باید از آن در پشت سر جاینت (Giant) استفاده کنید. در نظر داشته باشید که در شرایط خاص ویچ (Witch) می‌تواند نقش یک سرباز دفاعی کارآمد را هم ایفاء کند.
  • کارت مینیون ها (Minions): نقش اصلی مینیون ها در این دک دفاع از تاور در برابر سرباز های زمینی قدرتمند یا هوایی دشمن است.
  • کارت کنون (Cannon): از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید، اگرچه می‌توان از آن در شرایط خاص به منظور آسیب زدن به ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.

بنابراین دک فوق هم می‌تواند یکی از بهترین دک های کلش رویال در آرنای 4 باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک سوم

نوبت به سومین دک می‌رسد که تصویر کارت هایش را در عکس زیر مشاهده می‌کنید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با 3.5 اکسیر بوده و وظیفه کارت های بکار رفته در آن به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): از کارت ارور یا پیکان ها در این دک برای پشتیبانی از سرباز های خودی و یا از بین بردن گروهی از سرباز های دشمن استفاده کنید. در برخی شرایط می‌توان از این اسپل برای آسیب زدن به ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این عرشه نقش یک سرباز پشتیبان را ایفاء می‌کند که در برخی شرایط خاص می‌توان از آن به عنوان سرباز دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): در این دک شوالیه بیشتر نقش دفاعی دارد، اما با این حال می‌توان از آن به منظور افزایش فشار در لاین هم استفاده کرد. پس شوالیه یک سرباز دو کاره است که پتانسیل شرکت در دفاع و حمله را دارد.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): مینی پکا دمیج بسیار سنگینی دارد، بنابراین باید تلاش کنید که به هر شکل ممکن او را به تاور دشمن برسانید تا با هر اتک خود دمیج زیادی به تاور وارد کند. همچنین دمیج بالای مینی پکا سبب می‌شود که بتوان از آن در شرایط خاص به عنوان یک سرباز دفاعی بسیار خوب هم استفاده کرد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند.
  • کارت سنگ قبر (Tombstone): این کارت بیشتر یک کارت تخریب‌گر است. از این کارت برای سهولت ایجاد فشار در یک لاین استفاده کنید.
  • کارت بالون (Balloon): بالون هم مانند مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) سربازی است که اگر به تاور دشمن برسد، دمیج سنگینی به آن وارد خواهد کرد. پس سعی کنید که به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید. دقت کنید که این کارت فقط می‌تواند به ساختمان های دشمن اتک دهد و برخلاف مینی پکا هیچ کاربر دفاعی ندارد.
  • کارت فریز (Freeze): اسپل فریز در این دک نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. از این اسپل می‌توان هم به منظور خریدن زمان برای افزایش قوای دفاعی و هم خریدن زمان برای آسیب رساندن به تاور های دشمن استفاده کرد.

به نظر شما دک فوق چه نقاط ضعفی دارد؟ آیا این دک نمی‌تواند به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 4 در نظر گرفته شود؟

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک چهارم

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، میانگین مصرف اکسیر کارت های دک چهارمی که معرفی خواهیم کرد برابر با 3.5 اکسیر است. پس با یک عرشه بهینه رو به رو هستیم. وظیفه کارت هایی که در این عرشه استفاده شده‌اند به شرح زیر است:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): کارت ارو در این عرشه نقش یک کارت پشتیبان و همچنین دفاعی را ایفاء می‌کند که در برخی شرایط می‌توان از آن برای آسیب زدن به تاور دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت در این عرشه یا دک سرباز تنک شماست و سپر بلای سایر سرباز ها می‌شود.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): این کارت بیشتر در دک نقش یک کارت دفاعی را ایفاء می‌کند و برای مقابله با سرباز های تنگ یا با دمیج بالا و البته زمینی دشمن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، دمیجی سنگینی به تاور وارد خواهند کرد، اما عموما انجام این کار بسیار دشوار است. پس بهتر است به کارت ارتش اسکلت ها به عنوان یک کارت دفاعی نگاه کنید.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها به عنوان سرباز پشتیبان هم استفاده کرد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها از سرباز های دفاعی این دک هستند.
  • کارت بالون (Balloon): بالون سرباز با دمیج بالای دک شماست که باید تلاش کنید به هر نحو ممکن و با کمترین دمیج آن را به تاور دشمن برسانید.
  • کارت کنون (Cannon): از کنون می‌توانید به منظور تقویت قوای دفاعی و در برخی شرایط بهبود قوای هجومی خود استفاده کنید.
  • کارت فریز (Freeze): اسپل فریز می‌تواند با اهداف دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار گیرد و در هر دو حالت نقش یک اسپل بسیار موثر را ایفاء می‌کند.

بنابراین با یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 آشنا شدید. حال نوبت به دک بعدی می‌رسد که پنجمین دک مورد نظر ماست.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک پنجم

دک پنجمی که به عنوان یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 خدمت شما معرفی می‌کنیم، از نظر مصرف اکسیر یک دک کاملا بهینه است. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.4 بوده و این مسئله سبب می‌شود تا چرخش کارت ها در این عرشه با سرعت بالایی صورت گیرد. وظیفه کارت هایی که در این دک وجود دارند به شرح زیر است:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): این اسپل نقش یک اسپل دفاعی و پشتیبان را در دک ایفاء می‌کند. در برخی شرایط می‌توانید از این اسپل برای آسیب زدن مستقیم به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر نقش یک کارت پشتیبان را در این دک ایفاء می‌کند، البته در برخی شرایط می‌توان از بمبر به عنوان یک سرباز دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را بر عهده دارند، با این حال می‌توان از آن ها برای پشتیبانی از سرباز های دیگر و افزایش فشار در لاین هم استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این دک هم یک سرباز دو منظوره است که پتانسیل لازم برای شرکت در دفاع و حمله را دارد. اما بهتر است بیشتر از آن برای تقویت قوای هجومی خود در کنار جاینت استفاده کنید.
  • اسپل فایربال (Fireball): فایربال یک اسپل مخرب، دفاعی و پشتیبان محسوب می‌شود. از این اسپل می‌توانید با توجه به شرایط مجود به منظور از بین بردن گروهی از سرباز های دشمن استفاده کنید. همچنین این اسپل می‌تواند برای آسیب زدن مستقیم به ساختمان های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار می‌تواند در دفاع و حمله موثر واقع شود. سعی کنید از این کارت بیشتر در زمانی استفاده کنید که جاینت به تاور رسیده و تاور در حال اتک دادن به آن است.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت مثل همیشه سرباز تنک عرشه شماست و باید سپر بلای سایر سرباز ها شود.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها می‌توانند با اهداف دفاعی و هجومی در این عرشه مورد استفاده قرار گیرند.

پس با یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 آشنا شدید. نظرتان در مورد این دک یا عرشه چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک ششم

ششمین دک برتر بازی کلش رویال در آرنای 6 می‌تواند عرشه ای باشد که تصویر آن را در عکس زیر مشاهده می‌کنید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با 3.5 اکسیر است. وظیفه هر یک از کارت های موجود در آن هم به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): مانند دک های قبل، اسپل ارو (Arrows) یکی از اصلی ترین اسپل های دک شماست که باید از آن با اهداف دفاعی و پشتیبانی استفاده کنید. ضمنا این اسپل در برخی شرایط می‌تواند برای آسیب زدن مستقیم به تاور دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه یک سرباز دو منظوره است و پتانسیل لازم برای استفاده به عنوان یک سرباز دفاعی یا هجومی را دارد.
  • کارت فایربال (Fireball): سعی کنید از فایربال به گونه‌ای استفاده کنید که نقش تخریبی داشته باشد. این نقش می‌تواند در راستای پیشبرد یک حمله یا دفاع از تاورهای خودی انجام شود. ضمنا فایربال یک اسپل خوب برای آسیب زدن مستقیم به ساختمان های دشمن است.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): اگرچه تفنگدار می‌تواند نقش دفاعی و هجومی داشته باشد، اما در این دک بیشتر از آن به عنوان یک سرباز هجومی استفاده خواهد شد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است.
  • کارت ویچ (Witch): هدف اصلی ویچ در این عرشه پشتیبانی از جاینت و اسکورت آن تا رسیدن به تاور محسوب می‌شود. با این حال می‌توان از ویچ برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده کرد. پس ویچ کارت بسیار مهمی در عرشه است و در دفاع و حمله شرکت می‌کند.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک نقش کارت های دفاعی را بر عهده دارند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این عرشه می‌توانند با هدف دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار گیرند.

پس دک یا عرشه فوق هم می‌تواند یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 باشد.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک هفتم

دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم هم یکی از کم هزینه ترین یا بهینه ترین دک های خوب کلش رویال برای آرنای 4 محسوب می‌شود. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 4 اکسیر بوده و وظیفه کارت هایش به شرح زیر است:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این عرشه بیشتر نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را بر عهده دارد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک می‌توانند با هدف دفاع از تاور و پشتیبانی از سرباز های خودی برای پیشبرد حمله مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این دک نقش یک اسپل دفاعی مخرب و همچنین پشتیبان را ایفاء می‌کند. در برخی شرایط هم می‌توان از این اسپل به منظور آسیب رساندن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن استفاده کرد.
  • کارت میتی پکا (Mini P.E.K.K.A): مینی پکا سربازی است که باید تلاش کنید به هر شکل ممکن او را به تاور دشمن برسانید تا با اتک های سنگین خود به آن آسیب برساند. ضمنا در برخی شرایط می‌توان از مینی پکا برای مقابله با سرباز های زمینی دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند، اما با این حال پتانسیل بکارگیری در حمله ها را هم به همراه دارد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه شماست.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز نقش کارت های دفاعی را در این عرشه ایفاء می‌کنند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها به عنوان سرباز پشتیبان برای افزایش قوای هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این دک می‌توانند در حمله و دفاع موثر واقع شوند.

پس با هفتمین دک برتر بازی کلش رویال در آرنای 4 هم آشنا شدید. حالا نوبت به هشتم دک یا عرشه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A70s

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک هشتم

دکی که به عنوان هشتمین دک برتر کلش رویال در آرنای 4 معرفی می‌کنیم، میانگین مصرف اکسیر 3.5 را به همراه دارد. کارت هایی که در این عرشه یا دک بکار گرفته شده‌اند به شرح زیر هستند:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): از اسپل ارو یا پیکان ها می‌توانید برای دفاع و پشتیبانی از سرباز های خودی استفاده کنید. ضمنا این دک قابلیت آسیب رسانی مستقیم به ساختمان ها و تاور دشمن را هم دارد.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این عرشه نقش یک سرباز پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کند.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال یک اسپل مخرب عالی است! از این اسپل برای دفاع در برابر گروهی از سرباز های دشمن یا پشتیبانی از سرباز های خودی استفاده کنید. ضمنا در نظر داشته باشید که فایربال می‌تواند آسیب مستقیم خوبی به تاورها و ساحتمان های دشمن وارد کند.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): از این کارت به منظور دفاع از تاور خودی و همچنین تقویت قوای هجومی خود استفاده کنید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سرباز ها شود.
  • کارت پرنس (Prince): یکی از اصلی ترین اهداف شما در این دک به کارت پرنس بر می‌گردد! شما باید سعی کنید به هر شکل ممکن پرنس را به تاور دشمن برسانید تا بتواند با اتک های سنگین خود به تاور دمیج بالایی وارد کند. پس پرنس در اصل یک کارت هجومی در این عرشه است، اما با این حال در برخی شرایط می‌توان از آن برای از بین بردن سرباز های دشمن و تقویت قوای دفاعی و ترتیب دادن یک ضد حمله هم استفاده کرد.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی را بر عهده دارد.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این عرشه می‌توانند با توجه به شرایط به عنوان کارت دفاعی و حمله ای مورد استفاده قرار گیرند.

پس با هشتمین دک برتر بازی کلش رویال برای آرنای 4 هم آشنا شدید. حالا نوبت به نهمین عرشه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 11 Pro

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک نهم

برخلاف دک یا عرشه هایی که تاکنون معرفی کردیم، عرشه ای که در این بخش معرفی خواهیم کرد از نظر مصرف اکسیر چندان بهینه نیست، اما با این حال می‌تواند یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 باشد. میانگین مصرف اکسیر در این عرشه برابر با 4 اکسیر است. وظیفه کارت های آن به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): این کارت نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را در عرشه ایفاء می‌کند با این حال در برخی شرایط می‌توان از آن برای آسیب زدن جزئی به تاورها و ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): از آرچر ها می‌توانید در این عرشه با توجه به شرایط به عنوان سرباز دفاعی، هجومی و پشتیبان استفاده کنید.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این عرشه یک سرباز کاملا دو منظوره است که توانایی شرکت در حمله یا دفاع در برابر سرباز های زمینی دشمن را دارد.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال را بیشتر با هدف آسیب رساندن و از بین بردن سرباز های دشمن به ویژه در شرایطی که به صورت گروهی در حال حرکت هستند استفاده کنید. از این کارت برای پشتیبانی از سرباز های خود و حتی آسیب رساندن به ساختمان و تاور های دشمن هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز هجومی را ایفاء می‌کند. شما می‌توانید با پیاده کردن آن در پشت جاینت و والکری هم یک حمله قدرتمند را تدارک ببینید. با این حال تفنگدار می‌تواند در دفاع هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه شماست و باید سپر بلای سایر سرباز ها شود.
  • کارت والکری (Valkyrie): والکری در این عرشه بیشتر وظیفه یک سرباز هجومی و نسبتا پشتیبان را بر عهده دارد و باید به همراه جاینت مورد استفاده قرار گیرد. البته از این کارت می‌توان برای تقویت قوای دفاعی در برابر حملات دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت لایتنینگ (Lightening): از این اسپل برای از بین بردن آنی دشمنان یا آسیب رساندن جدی به تاور و ساختمان های دشمن استفاده کنید. لایتنینگ می‌تواند با اهداف دفاعی، حمایتی و هجومی مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما در رابطه با عرشه فوق چگونه است؟ آیا این عرشه نمی‌تواند بهترین عرشه کلش رویال برای آرنای 4 باشد؟

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 11 Pro

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 : دک دهم

سرانجام نوبت به دهمین یا آخرین عرشه ای می‌رسد که در لیست بهترین عرشه های کلش رویال برای آرنای 4 جای گرفته است. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با 3.5 اکسیر است و وظیفه هر یک از کارت های موجود در آن به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4

  • کارت ارور (Arrows): از اسپل ارو باید برای پشتیبانی از سرباز های خودی یا دفاع در برابر دشمنان استفاده کنید. این اسپل می‌تواند برای آسیب زدن جزئی و مستقیم به ساختمان و تاور های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کنند.
  • کارت فایربال (Fireball): از کارت فایربال برای پشتیبان از سرباز های خودی یا از بین بردن گروهی از سرباز های دشمن استفاده کنید. ضمنا این اسپل می‌تواند آسیب مستقیم نسبتا خوبی به ساختمان و تاور های دشمن هم وارد کند.
  • کارت میتی پکا (Mini P.E.K.K.A): سعی کنید به هر شکل ممکن مینی پکا را به تاور دشمن برسانید. بدین منظور باید در شرایطی از این کارت استفاده کنید که تاور و سایر سرباز های دفاعی دشمن در حال اتک دادن به جاینت هستند. همچنین برای حمایت از جاینت هم حتما از کارت های پشتیبان خوب استفاده کنید تا مینی پکا زمان بیشتری برای اتک دادن به تاور داشته باشد. فراموش نکنید دمیج بالای مینی پکا در شرایط خاص می‌تواند این کارت را به یک گزینه بسیار عالی برای مقابله با سرباز های زمینی دشمن و طراحی یک ضد حمله تبدیل کند.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): کارت تفنگدار در این عرشه می‌تواند به عنوان یک کارت هجومی و دفاعی مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): این کارت یکی از بهترین گزینه های دفاعی شما برای مقابله با سرباز های زمینی دشمن مثل جاینت (Giant)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پرنس (Prince)، شوالیه (Knight) و غیره محسوب می‌شود. ضمنا اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به تاور وارد می‌کنند.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): نقش اصلی گوبلین های نیزه انداز در این دک نقش دفاعی است.

پس آخرین دک مورد نظرمان را هم به عنوان یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. نظر شما در رابطه با این دک چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 4 (Clash Royale Deck) پرداختیم. شما هم می‌توانید از طریق بخش نظرات همین مقاله دک هایی که تصور می‌کنید بهترین بازده را در آرنای 4 کلش رویال دارند به دوستانتان معرفی کنید. چنانچه در مورد هر یک از این عرشه ها نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

iPhone XR قطعات

قطعات گوشی سامسونگ M01

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Amin Mehnani
Amin Mehnani
3 سال گذشته

سلام
می خواستم بگم که من نبردم بیشتر با ساختمونه و کلبه بربر و گابلین دارم ویچ و دژکوب نبرد و ارتش اسکلت و مینی دراگ و تفنگدار و شاهزاده رو دارم ( همون که اوج میگیرع و ۵ تا اکسیر می خواد)
بنظر شما این ترکیب خوبه؟