معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پکا (P.E.K.K.A)

کارت پکا (P.E.K.K.A)

پکا یا P.E.K.K.A یکی از قدرتمندترین و آسیب رسان‌ ترین سرباز هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت پکا (P.E.K.K.A) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت پکا (P.E.K.K.A) بازی کلش رویال (Clash Royale)

پکا (P.E.K.K.A) یکی از سرباز های تنک بازی کلش رویال است که سرعت حرکت آهسته‌ای دارد، اما هر یک از اتک هایش دمیجی بسیار سنگین را به سرباز ها و ساختمان های دشمن وارد می‌کند. استفاده درست از این کارت می‌تواند برای شما نقش یک برگ برنده را ایفاء کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت پکا (P.E.K.K.A) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پکا (P.E.K.K.A)

معرفی کارت پکا (P.E.K.K.A) بازی کلش رویال (Clash Royale)

پکا بی‌شک یکی از قدرتمندترین سربازهای بازی کلش رویال است که استفاده درست از آن و همچنین آشنایی با روش های مقابله با آن می‌تواند کمک به سزایی به کسب موفقیت شما در دوئل های کلش رویال کند. برای آشنایی دقیق با کارت پکا (P.E.K.K.A) بهتر است که از مسائل زیر آگاهی داشته باشید:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پکا (P.E.K.K.A)

  • کارت پکا (P.E.K.K.A) در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هاوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل چارسو

  • پکا (P.E.K.K.A) یک سرباز پیاده و نزدیک زن است که سرعت حرکت پایینی (Slow 45) دارد.
  • از مزیت های پکا می‌توان به جان یا خون بسیار زیاد و دمیج بسیار بالا اشاره کرد.
  • تاخیر مابین اتک های پکا (P.E.K.K.A) برابر با 1.8 ثانیه است.
  • طبیعی است که پکا (P.E.K.K.A) فقط بتواند به سرباز های زمینی دشمن و ساختمان ها اتک دهد.
  • پکا (P.E.K.K.A) برخلاف سرباز های تنک دیگری مثل جاینت (Giant) فقط به سمت تاورهای دشمن حمله نمی‌کند، بلکه سرباز های موجود در بین راه و مسیر خود را هم از بین می‌برد. این مسئله سبب می‌شود تا بتوان از کارت پکا (P.E.K.K.A) به عنوان یک کارت دفاعی و قدرتمند هم استفاده کرد.
  • برای استفاده از کارت پکا (P.E.K.K.A) ملزم به صرف 7 اکسیر خواهید بود.
  • پکا به دلیل اینکه در هر اتک فقط می‌تواند به یک سرباز آسیب برساند، به شدت در برابر کارت های مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) حساس است. پس از این کارت می‌توانید برای مقابله با پکا (P.E.K.K.A) استفاده کنید.
  • همانطور که اشاره داشتیم، پکا (P.E.K.K.A) فقط به سرباز های زمینی اتک می‌دهد، بنابراین کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) به راحتی می‌توانند پکا را نابود کنند.
  • اگر از کارت پکا (P.E.K.K.A) در دک یا عرشه خود استفاده می‌کنید، حتما اسپل های مثل ارو (Arrows)، فایربال (Fireball) یا حداقل زپ (Zap) را هم در دک خود جای دهید تا در صورتی که دشمن از کارت های مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) برای مقابله با پکا (P.E.K.K.A) استفاده کرد، به راحتی قادر به از بین بردن آن‌ها باشد.
  • سرباز هایی مثل ویچ (Witch)، بی بی دراگون (Baby Dragon)، ویزارد (Wizard)، جلاد (Executioner)، بمبر (Bomber) و غیره هم گزینه های بسیار عالی برای حمایت یا پشتیبانی از پکا (P.E.K.K.A) در لاین و ایجاد فشار بیشتر محسوب می‌شوند.
  • ترکیب کارت فایر اسپریت (Fire Spirits) با کارت پکا (P.E.K.K.A) هم می‌تواند یک ترکیب کم هزینه و خوب باشد. فایر اسپریت ها (Fire Spirits) می‌توانند اثر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) را از بین ببرند.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower) هم یکی دیگر از کارت های عالی است که می‌توانید برای مقابله با پکا (P.E.K.K.A) از آن استفاده کنید.
  • اسکلت های نگهبان یا گارد (Guards) هم به راحتی می‌توانند پکا (P.E.K.K.A) را از بین ببرند.
  • اگر پکا (P.E.K.K.A) را به تاور دشمن رساندید، استفاده از کارت هایی مثل آینه (Mirror) و کلون (Clone) می‌تواند منجر شود که بدون هیچ دغدغه‌ای تاور دشمن از بین برود.
  • در بسیاری از موارد می‌توانید از کارت پکا (P.E.K.K.A) به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده کنید. برای مثال پکا (P.E.K.K.A) می‌تواند سرباز هایی مثل جاینت (Giant)، جاینت اسکلت (Skeleton Giant)، گولم (Golem)، پرنس (Prince)، شوالیه (Knight)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و غیره را از بین ببرد.
  • اگر پکا (P.E.K.K.A) را دقیقا بر روی سرباز هایی مثل ویزارد (Wizard) بیاندازید، می‌توانید با یک اتک آن را نابود و فشار را در لاین آغاز کنید.
  • از کارت هایی مثل جاینت (Giant) یا اسکلت جاینت (Skeleton Giant) می‌توانید برای سردرگم کردن پکا (P.E.K.K.A) و خریدن زمان برای خود هم استفاده کنید.
  • استفاده از اسپل گردباد (Tornado) در کنار کارت پکا (P.E.K.K.A) هم می‌تواند یک استراتژی خوب برای آسیب رساندن به تاورهای دشمن باشد.
  • از آنجایی که پکا (P.E.K.K.A) سرعت حرکت پایینی دارد، استفاده از اسپل ریج (Rage) به برای سرعت بخشیدن به او و اتک هایش یک استراتژی بسیار مفید و موثر خواهد بود.
  • یک ترکیب عالی دیگر مربوط به استفاده از کارت پکا (P.E.K.K.A) در کنار دارک پرنس (Dark Prince) می‌شود. البته بهتر است در کنار این ترکیب اسپلی مثل ارور (Arrows) یا فایربال (Fireball) را به صورت رزرو داشته باشید تا اگر دشمن از مینیون هوردها (Minion Horde) برای مقابله با این ترکیب استفاده کرد، مشکلی برایتان ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در بازار موبایل

  • از کارت هایی مثل بربرین ها (Barbarians) هم می‌توان برای مقابله با پکا (P.E.K.K.A) استفاده کرد. اما باید در نظر داشته باشید که اگر پکا و بربرین های شما هم لول باشند، پکا با هر یک اتک خود می‌تواند یک بربرین را نابود کند!
  • کارت قبرستان (Graveyard) هم یک کارت عالی برای مقابله با پکا (P.E.K.K.A) محسوب می‌شود.
  • با لول آپ کارت پکا (P.E.K.K.A) شاهد افزایش جان و قدرت آسیب رسانی آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پکا (P.E.K.K.A)

بنابراین پکا (P.E.K.K.A) یک سرباز با جان و قدرت آسیب رسانی بسیار بالاست که سرعت حرکت پایینی دارند. این کارت در اصل یک کارت تنک و حمله ای است، اما می‌توان در شرایط خاص از آن به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت پکا (P.E.K.K.A) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون SE

قطعات سامسونگ ام 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر حسین محیا پور
امیر حسین محیا پور
2 سال گذشته

سلام من یک ترکیب با پکا و رویال جاینت میخوام