تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

به دلیل حساسیت خیلی زیادی که در طراحی و ساخت آیفون، آیپد و اپل واچ های شرکت اپل بکار رفته، به هیچ عنوان نمی‌توان تعمیرات این گجت ها را به هر تعمیرکار ناشناسی واگذار کرد. بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تضمینی آیفون و آیپد سرویس موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل چارسو است. در ادامه این مقاله بیشتر در رابطه با سرویس موبایل کمک و تعمیرات اپل در این مرکز صحبت می‌کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

تعمیر آیفون در نمایندگی اپل تهران | تعمیرات Apple

تعمیرات آیفون، آیپد و اپل واچ‌ها باید با در نظر گرفتن اصول خاص و همچنین با بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای انجام گیرد. متاسفانه خیلی از مراکزی که در کشورمان سرویس تعمیرات اپل را ارائه می‌کنند نه به ابزارهای لازم برای انجام این تعمیرات دسترسی دارند و نه از تجربه کافی در این راستا بهره می‌برند. به همین جهت است که توصیه داریم تعمیرات Apple را فقط به نمایندگی تعمیرات اپل چارسو یا نمایندگی تعمیر آیفون تهران (موبایل کمک) واگذار کنید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

تقریبا همه تعمیرکاران در بازار آزاد مدعی هستند که تعمیرات آیفون و آیپد های اپل را انجام می‌دهند و هزینه های گزافی را هم در قبال این مسئله دریافت می‌کنند، اما تجربه نشان داده که سرویس اغلب این تعمیرکاران اصلا جالب نیست و رضایت مشتری را در پی نخواهد داشت. از آنجایی که تقریبا همه این تعمیرکاران از ابزارهای مناسب در تعمیرات موبایل استفاده نمی‌کنند، استاندارد های لازم در حین تعمیر آیفون یا آیپد رعایت نمی‌شود و نتیجه تعمیر از نظر کیفی وضعیت مناسبی نخواهد داشت.

خیلی از تعمیرکاران هم در نصب قطعاتی که باید در موبایل متقاضی تعویض شوند ترفند هایی را به کار می‌برند که منجر به کسب سود بیشتر برای آن ها و البته کاهش کیفیت تعمیرات می‌شود. به عنوان مثال زیاد دیده شده که قطعات جعلی و غیر اورجینال به جای قطعه اورجینال از سمت تعمیرکار در آیفون یا آیپد متقاضیان نصب شود و هزینه نصب قطعه اورجینال هم از مشتری دریافت گردد. حتی نصب قطعات دست دوم و استفاده از این نوع قطعات به عنوان قطعه اورجینال و نو هم در بین تعمیرکاران بسیار مرسوم است.

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

با توجه به این مسائل کاملا روشن است که نباید تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد های اپل را به هر تعمیرکاری واگذار کرد. شرکت موبایل کمک با سال ها تجربه در این زمینه بهترین گزینه برای انجام تعمیرات آیپد اپل و همچنین آیفون، اپل واچ و دیگر گجت های این برند آمریکایی خواهد بود. تمام تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل ارائه می‌شوند تضمینی هستند و کیفیت آن ها برای بازه زمانی مشخصی ضمانت خواهد شد. به عنوان مثال اگر مدار پاور آیفون شما مشکل دارد و آن را با سرویس موبایل کمک تعمیر کنید، حداقل از 1 ماه تضمین کیفیت تعمیرات بهره‌مند خواهید شد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

در این شرایط اگر طی مدت زمان نام برده شده مشکل و اختلالی در عملکرد گوشی به وجود آید، تیم موبایل کمک به طور رایگان تعمیرات لازم را روی دستگاه انجام می‌دهد. پس با خدمات موبایل کمک و نمایندگی apple می‌توانید یک تعمیر مطمئن را تجربه کنید. استفاده از خدمات این مرکز مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. فراموش نکنید موبایل کمک نمایندگی تعمیر آیفون در تهران محسوب می‌شود و تعمیرات Apple در این مرکز با بهترین کیفیت و ضمانت صورت می‌پذیرند.

 بهترین نمایندگی Apple تهران | نمایندگی رسمی اپل ایران

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله همه چیز در مورد نمایندگی رسمی اپل در ایران و شرایط گارانتی آیفونبه طور کامل در رابطه با این مسئله که آیا اپل در داخل ایران نمایندگی رسمی دارد یا خیر صحبت کردیم. همچنین در رابطه با گارانتی اپل هم صحبت هایی داشتیم. متاسفانه با توجه به روابط سیاسی نه چندان جالب مابین آمریکا و ایران، اپل در داخل کشور ایران نمایندگی ندارد که مستقیما زیر نظر این شرکت فعالیت داشته باشد و به نوعی بتوان آن را نمایندگی رسمی اپل معرفی کرد.

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

اما برخی شرکت ها در داخل کشور به قدری سرویس تعمیرات اپل را با کیفیت خوبی ارائه می‌کنند که حتی نسبت به نمایندگی های رسمی اپل هم بازده بهتری دارد. یکی از این شرکت ها موبایل کمک است که آمار رضایت مشتریانش به خوبی ثابت می‌کند خدمات این مرکز تا چه اندازه می‌تواند نتیجه مناسبی را در پی داشته باشد. به دلیل کیفیت خوب سرویس دهی موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل چارسو از آن به عنوان نمایندگی رسمی اپل در ایران یاد می‌شود. با بکارگیری خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون و آیپدتان را بدون دردسر و با کمترین هزینه انجام دهید و از ضمانت تعمیرات بهره‌مند شوید.

نمایندگی مجاز اپل | نمایندگی تعمیرات اپل چارسو

به دلیل اینکه تمام استاندارد های لازم در تعمیرات آیفون، آیپد و اپل واچ ها توسط شرکت موبایل کمک و کارشناسان این مرکز رعایت می‌شود، می‌توان آن را نمایندگی مجاز اپل در ایران معرفی کرد. اما منظور از این استاندارد ها چیست و استاندارد های مورد نظر کدامند؟ اولین مسئله مربوط به اصول تعمیرات می‌شود. اصول تعمیرات آیفون و آیپد های اپل با توجه به ساختار آن ها در مقایسه با گوشی های اندرویدی کمی متفاوت است و کارشناسان موبایل کمک در این مرکز با آگاهی کامل بر این موضوع تعمیرات تخصصی را انجام می‌دهند. مسئله بعدی مربوط به ابزارها و تجهیزاتی می‌شود که در حین تعمیر از آن ها استفاده خواهد شد. متاسفانه در اغلب مراکز تعمیر اپل از ابزارهای خوبی بدین منظور استفاده به عمل نمی‌آید در حالی که بکارگیری ابزارها و تجهیزات مناسب از اصلی ترین استانداردهایی است که باید در تعمیرات اپل و توسط نمایندگی مجاز اپل رعایت شود.

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

خوشبختانه در مرکز موبایل کمک و نمایندگی تعمیر آیفون توجه ویژه‌ای به این موضوع شده و از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزارها و تجهیزات تعمیر استفاده می‌شود تا بدین صورت نتیجه تعمیرات از نظر کیفی در بهترین سطح ممکن قرار گیرد. مسئله بعدی مربوط به تخصص تعمیرکاران و کارشناسانی می‌شود که قرار است تعمیر آیفون، آیپد یا اپل واچ را انجام دهند. در نمایندگی اپل باید از خبره ترین تعمیرکاران و کارشناسان استفاده به عمل آید و این دقیقا همان کاری است که در مرکز موبایل کمک انجام می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بکارگیری قطعات اورجینال هم از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و در بخش های قبل هم صحبت کوتاهی در مورد آن داشتیم. تمام قطعاتی که در مرکز موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل چارسو در موبایل متقاضیان نصب می‌شوند مستقیما از فروشگاه قطعات موبایل تامین خواهند شد و از گارانتی اورجینال بودن بهره می‌برند. بدین ترتیب با استفاده از خدمات این مرکز خیالتان از بابت کیفیت و اورجینال بودن قطعات تعویض شده گوشی هم راحت خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید یک تعمیر مطمئن را تجربه کنید، موبایل کمک بهترین سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هزینه تعمیرات اپل | کیفیت قطعات و تضمین نتیجه تعمیر

از آنجایی که قطعات سخت افزاری بکار رفته در محصولات شرکت اپل، قطعات بسیار با کیفیتی هستند قیمت اغلب این قطعات هم بالاست. به عنوان مثال قیمت ال سی دی آیفون های اپل می‌تواند نسبت به قیمت ال سی دی خیلی از گوشی های اندرویدی به مراتب بیشتر باشد و این امر سبب گردد که هزینه تعویض ال سی دی آیفون برای خیلی از کاربران سنگین به نظر آید. خوشبختانه با استفاده از خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید هزینه تعمیرات اپل را هم کاهش دهید! اما چطور؟

همانگونه که گفتیم شرکت موبایل کمک فقط در زمینه تعمیرات گوشی های موبایل فعالیت ندارد و در حوزه واردات و عرضه عمده قطعات اورجینال گوشی ها از جمله آیفون های اپل هم فعال است. فروشگاه موبایل کمک چندین سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و آن را به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز عرضه کننده قطعات اورجینال اپل در ایران می‌شناسند. طبیعتا زمانی که یک قطعه توسط تعمیرکار عادی  از این فروشگاه سفارش داده شود، سودی در قبال تامین آن در نظر گرفته خواهد شد. این سود زمانی که مستقیما از سرویس مرکز تعمیر موبایل کمک استفاده شود از مشتری دریافت نمی‌گردد!

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

به بیان دیگر وقتی از خدمات موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل چارسو استفاده کنید و نیاز باشد که قطعه‌ای در موبایل شما تعویض شود، قطعه مورد نظر با همان قیمت خرید در گوشی متقاضی نصب خواهد شد و این موضوع به طرز قابل ملاحظه‌ای به کاهش هزینه تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد کمک می‌کند. از سمت دیگر وقتی از خدمات موبایل کمک استفاده کنید دیگر نیازی نخواهد بود که مستقیما به تعمیرکار دستمزدی پرداخت نمایید و این مسئله هم به کاهش هزینه تعمیرات کمک می‌کند. تعرفه های قیمتی هم که توسط موبایل کمک در نظر گرفته شده‌اند واقعا مقرون به صرفه هستند.

بنابراین با خدمات موبایل کمک و نمایندگی اپل می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد و اپل واچ را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و خیالتان هم از بابت کیفیت تعمیرات راحت باشد. اما این تمام ماجرا نیست و مزیت های بکارگیری خدمات موبایل کمک به همین قسمت ختم نمی‌شود، بلکه سرویس این مرکز مزیت های دیگری را هم به همراه دارد که سعی می‌کنیم در بخش های بعدی به طور مختصر در مورد این مزیت ها صحبت هایی داشته باشیم. اگر به دنبال تعمیرات تضمینی آیفون و آیپد هستید و می‌خواهید با خیال راحت یک تعمیر موفق بر روی گوشی یا تبلت شما انجام گیرد، موبایل کمک بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

تعمیرات اپل بدون نیاز به مراجعه حضوری | نمایندگی تعمیرات اپل چارسو

یکی دیگر از ویژگی های خوب سرویس موبایل کمک این است که برای بکارگیری خدمات آن هیچ نیازی به مراجعه حضوری متقاضی وجود ندارد. یعنی اگر آیفون یا آیپد شما بنا به هر دلیل خراب شده و نیاز به تعمیر آن دارید، لازم نیست که شخصا به مرکز موبایل کمک مراجعه داشته باشید و می‌توانید درخواست تعمیر خود را با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین به ثبت برسانید. ثبت درخواست تلفنی ضمن برقراری تماس با شماره 02175147 امکانپذیر می‌شود و ثبت درخواست آنلاین هم از طریق پر کردن فرم درخواست آنلاین تعمیر موبایل در سایت شرکت قابل انجام خواهد بود.

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

عدم نیاز به مراجعه حضوری فقط برای ثبت سفارش در مرکز موبایل کمک نیست و تحویل سفارش هم بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضی تعمیرات انجام می‌شود. بعد از اینکه تعمیرات لازم روی گوشی متقاضی انجام شد، پیک رایگان موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل چارسو، گوشی تعمیر شده را به آدرس متقاضی ارسال خواهند کرد و درب منزل به وی تحویل می‌دهند. این مسئله نه تنها منجر به صرفه جویی در زمان و کاهش دردسر های تعمیرات موبایل می‌شود، بلکه از سمت دیگر منجر به کاهش هزینه تعمیرات هم خواهد شد. موبایل کمک اولین مرکزی است که در کشور سرویس تعمیرات تضمینی آیفون و ایپد را بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربران ارائه می‌کند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

مراحل تعمیرات تضمینی آیفون و آیپد | نمایندگی تعمیرات اپل چارسو

بیایید تصور کنیم که گوشی ما خراب شده و می‌خواهیم با سرویس موبایل کمک و نمایندگی apple در تهران نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنیم. در این شرایط باید چه مراحلی طی شوند؟ مراحلی که در این حالت باید طی شوند بسیار ساده هستند و شامل موارد زیر خواهند بود:

 

  • ثبت سفارش یا درخواست: ابتدا باید سفارش یا درخواست تعمیرات به ثبت برسد. بدین منظور می‌توان با شماره 02175147 تماس حاصل کرد یا از طریق فرم درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به ثبت رساند.

 

تعمیرات اپل چارسو | گارانتی رسمی Apple در ایران

 

  • اعزام پیک و دریافت گوشی: در مرحله دوم پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی تعمیرات اعزام خواهد شد و گوشی خراب شده را به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل کمک ارجاع می‌دهد

 

  • انجام تعمیرات تخصصی: در این مرحله تعمیرات تخصصی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و به دست کارشناسان مجرب موبایل کمک بر روی گوشی متقاضیان انجام می‌شود.

 

  • تحویل گوشی به متقاضی: بعد از اینکه تعمیرات لازم روی گوشی متقاضی انجام شد، دستگاه با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس وی ارسال و در هر کجا که باشد به او تحویل داده می‌شود.

 

فراموش نکنید که بعد از تعمیر دستگاه شما از ضمانت تعمیرات و همچنین ضمانت اورجینال بودن قطعات تعویض شده موبایل خود هم بهره‌مند خواهید شد. بدین ترتیب با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر سریع، کم هزینه، مطمئن و تضمین شده را بر روی گوشی خود انجام دهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل چارسو با شماره 02175147 تماس حاصل کنید و از مشاورین مرکز راهنمایی بخواهید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

ضمانت گارانتی تعمیرات Apple

گارانتی گوشی موبایل

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل