تعمیر تبلت اپل | تعمیرات آیپد تعمیر تبلت اپل | تعمیرات آیپد

تعمیر تبلت اپل | تعمیرات آیپد

برای تعمیرات آیپد های اپل و آیفون های این شرکت بهتر است از سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات اپل و مرکز موبایل کمک استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است نتیجه تعمیر خیلی رضایت بخش نباشد. در ادامه بیشتر در مورد سرویس نمایندگی تعمیرات آیپد اپل و موبایل کمک و جزئیات انجام تعمیرات تبلت اپل در این مرکز صحبت خواهیم کرد. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بهترین نمایندگی رسمی اپل در ایران | نمایندگی تعمیرات آیپد اپل

برای تعمیر گجت های اپل شامل آیفون، آیپد و اپل واچ نباید به هر تعمیرکار اعتماد کنید و بهتر است حتما از سرویس نمایندگی های مجاز اپل استفاده به عمل آورید. برای آشنایی بیشتر با سرویس نمایندگی های اپل در ایران و گارانتی تعمیرات اپل توصیه داریم یک مرتبه هم که شده مقاله همه چیز در مورد نمایندگی رسمی اپل در ایران و شرایط گارانتی آیفون را مطالعه کنید. برای تعمیر کردن آیفون، آیپد و اپل واچ ها باید از سرویس و خدمات مرکز تعمیراتی استفاده شود که استاندارد های لازم تعمیرات اپل را رعایت می‌کنند.

 

تعمیر تبلت اپل | iPad | آیپد | گارانتی اپل

 

موبایل کمک سال هاست که به عنوان نمایندگی تعمیرات آیپد اپل در ایران فعالیت دارد و می‌تواند گزینه بسیار عالی برای انجام تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد و اپل واچ باشد. در شرکت موبایل کمک تعمیرات تخصصی گجت های اپل با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌گیرد و به همین سبب نتیجه نهایی تعمیر سطح کیفی بالایی خواهد داشت. همچنین در این مرکز تعمیرات موبایل اپل و آیپد ها به دست حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران و کارشناسان با تجربه انجام خواهد شد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بکارگیری قطعات اورجینال و ارائه ضمانت در قبال این مسئله و همچنین ضمانت کیفیت تعمیرات هم از دیگر مزیت هایی است که با استفاده از سرویس شرکت موبایل کمک از آن ها بهره‌مند خواهید شد. به دلیل همین مزیت هاست که مدعی هستیم موبایل کمک می‌تواند بهترین نمایندگی رسمی اپل در ایران باشد. سرویسی که توسط این مرکز ارائه شده شاید مستقیما زیر نظر شرکت اپل نباشد اما از خیلی جنبه ها بهتر از سرویس نمایندگی ها و مراکز تعمیری است که مستقیما زیر نظر شرکت اپل فعالیت دارند. در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر در رابطه با خدمات این مرکز و نمایندگی اپل در ایران صحبت کنیم.

تعمیرات تبلت اپل در نمایندگی تعمیرات تخصصی اپل

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که با استفاده از سرویس موبایل کمک می‌توانید از آن بهره‌مند شوید مربوط به ضمانت کیفیت تعمیرات می‌شود. این موضوع بدان معناست که تمام تعمیرات صورت گرفته در مرکز موبایل کمک مشمول ضمانت و گارانتی می‌شوند و در صورتی که طی بازه زمانی خاصی مشکلی برای دستگاه به وجود آید، تعمیر رایگان آن امکانپذیر خواهد بود. موبایل کمک از آنجایی سرویس ضمانت را ارائه کرده که مطمئن است تعمیرات اپل در این مرکز با بهترین کیفیت و نتیجه ممکن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

متاسفانه ضمانت تعمیرات سرویسی نیست که بتوانید به راحتی آن را از هر مرکز تعمیراتی دریافت کنید و حتی خیلی از نمایندگی های رسمی اپل در سراسر دنیا هم سعی می‌کنند بنا به شیوه های مختلف از ضمانت تعمیرات گوشی و تبلت مشتریان خودداری نمایند. اما در مرکز موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات آیپد اپل این سرویس ارائه می‌شود. شما حتی می‌توانید رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون های اپل را هم در مرکز موبایل کمک با ضمانت تعمیر نمایید و بدین ترتیب خیالتان از بابت کیفیت تعمیری که روی دستگاه انجام شده راحت باشد.

 

تعمیر تبلت اپل | iPad | آیپد | گارانتی اپل

 

ضمانت بعدی که شرکت موبایل کمک ارائه می‌کند مربوط به اورجینال بودن قطعاتی می‌شود که در گوشی یا تبلت متقاضیان تعمیرات بکار گرفته خواهند شد. اورجینال و اصل بودن قطعات تعویضی آیفون و آیپد ها در تعمیر این گجت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید توجه ویژه‌ای به آن صورت پذیرد. اگر به خاطر داشته باشید در مقاله قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این سوالات را از خود بپرسید! هم به این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین سوالاتی که باید در تعمیرات اپل و واگذاری گوشی به یک مرکز تعمیرات موبایل قابل اعتماد سپرده شود اشاره کرده بودیم. متاسفانه وضعیت بازار آزاد تعمیرات موبایل به گونه‌ایست که تقریبا هیچ مرکزی تعمیرات و تعمیرکاری ضمانت اورجینال بودن قطعات را ارائه نمی‌کند، اما با خدمات موبایل کمک می‌توانید از این امر بهره‌مند شوید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

اما موبایل کمک چطور در قبال اورجینال بودن قطعات تعویضی آیفون، آیپد و اپل واچ مشتریانش ضمانت ارائه می‌کند؟ تمام قطعاتی که توسط کارشناسان واحد تعمیرات موبایل کمک در گوشی متقاضیان نضب می‌شوند مسقیما از فروشگاه قطعات موبایل تامین خواهند شد. فروشگاه موبایل کمک سال هاست که در حوزه تامین و عرضه قطعات اورجینال انواع گوشی ها از جمله آیفون های اپل فعالیت دارد و تمام قطعات گوشی های موبایل را با ضمانت اورجینال بودن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از آنجایی که قطعات بکار رفته در موبایل مشتریان مرکز تعمیرات موبایل کمک مستقیما از فروشگاه موبایل کمک تامین می‌شوند، طبیعتا دارای ضمانت خواهند بود و این ضمانت به متقاضیان تعمیرات موبایل مرکز مذکور ارائه خواهد شد. پس با سرویس موبایل کمک می‌توانید از ضمانت تعمیرات و همچنین ضمانت اورجینال بودن قطعات بهره‌مند شوید و از همه نظر خیالتان از بایت هر تعمیری که روی آیفون، آیپد یا اپل واچ تان انجام می‌شود راحت باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی اپل در تهران | ضمانت نامه تعمیرات Apple

تعمیرات تخصصی آیپد در تهران | نمایندگی تعمیرات آیپد اپل تهران

موبایل کمک بدون تردید بهترین مراجع و مرکز تعمیراتی است که می‌توانید از سرویس آن برای انجام تعمیرات تخصصی آیپد در تهران استفاده کنید. حساسیت تعمیرات آیپد های اپل بسیار بالاست و در تعمیر این تبلت ها باید از ابزارها، تجهیزات و لوازم خاصی استفاده شود. همچنین می‌بایست تعمیرکاری که این تعمیر را انجام می‌دهد در حوزه مذکور تجربه کافی داشته باشد. با استفاده از خدمات موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات آیپد اپل در تهران می‌توانید این کار را بدون مشکل و هیچگونه دغدغه‌ای انجام دهید.

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله موبایل خود را در تهران کجا تعمیر کنیم؟ آیفون و سامسونگ به طور جامع در رابطه با سرویس موبایل کمک و دلیل اینکه این مرکز بهترین انتخاب برای انجام تعمیرات تخصصی گجت های اپل در تهران است صحبت کردیم. شرکت موبایل کمک سعی کرده بستری فراهم کند که در آن تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، اپل واچ و دیگر گجت های شرکت اپل بدون دردسر برای کاربر قابل انجام باشند. در همین راستا برای استفاده از خدمات موبایل کمک و نمایندگی اپل هیچ نیازی به مراجعه حضوری متقاضی تعمیرات وجود ندارد و ثبت سفارش از طریق سایت موبایل کمک یا با یک تماس تلفنی قابل انجام خواهد بود. مراحل کلی که به منظور استفاده از خدمات موبایل کمک و تعمیرات تخصصی اپل در این مرکز باید طی شوند به شرح زیر هستند:

 

تعمیر تبلت اپل | iPad | آیپد | گارانتی اپل

 

  • ثبت سفارش تعمیر: در قدم اول متقاضی تعمیرات باید سفارش خود را به ثبت برساند. برای انجام این کار کافیست با شماره 02175147 تماس گرفته شود یا فرم سفارش آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک تکمیل گردد. به خاطر داشته باشید تمام تعمیرات تخصصی آیپد، آیفون و دیگر گجت های اپل در موبایل کمک قابل انجام خواهند بود.
  • اعزام پیک به محل: بعد از ثبت سفارش، پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی اعزام شده و آیپد وی یا هر گجت اپلی دیگری که داشته باشد را تحویل گرفته و به شرکت ارجاع می‌دهد.
  • انجام تعمیرات: تعمیرات تبلت اپل، آیفون یا اپل واچ متقاضی در این مرحله با استفاده از مدرن ترین تجهیزات در مرکز موبایل کمک و به دست کارشناسان مجرب این شرکت انجام می‌شود.
  • ارسال گوشی با پیک به آدرس متقاضی: در آخرین مرحله و بعد از انجام تعمیرات هم، گجت تعمیر شده توسط پیک رایگان موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال و درب منزل به وی تحویل داده می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بنابراین با خدمات موبایل کمک می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری تعمیرات تخصصی موبایل های اپل و آیپد را انجام دهید. عموما پروسه تعمیر در مرکز موبایل کمک ظرف 3 ساعت تکمیل می‌شود و گوشی متقاضی نهایتا ظرف 5 ساعت به دست وی می‌رسد، البته در برخی مواقع که نیاز به بررسی بیشتر وجود داشته باشد ممکن است تعمیرات تا چند روز هم به طول بیانجامد. به عنوان مثال تعمیر آیفون های آب خورده عموما به چند روز زمان نیاز دارد.

بنابراین اگر ساکن شهر تهران هستید و می‌خواهید تعمیرات تخصصی آیپد، آیفون یا اپل واچ خود را با بهترین کیفیت انجام دهید، موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات آیپد اپل بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود. در این مرکز هزینه تعمیرات هم به گونه‌ای در نظر گرفته شده که بهترین شرایط را برای متقاضیان به همراه داشته باشد. پس با استفاده از خدمات مرکز موبایل کمک خیالتان از بابت هزینه و قیمت تعمیرات هم راحت خواهد بود.

جالب ترین ترفند های آیفون و آیپد | تعمیرات نرم افزاری اپل

در خیلی از مواقع ممکن است باگ ها و مشکلاتی در بستر نرم افزاری آیفون یا آیپد به وجود آید که منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد آن ها شود و کاربر تصور داشته باشد که گوشی یا تبلت وی خراب شده و برای رفع مشکل به نزد تعمیرکار مراجعه کند. در اینگونه مواقع حتی دیده شده برخی تعمیرکاران سودجو علیرغم اینکه می‌دانند مشکل آیپد یا آیفون مشتری با یک روش نرم افزاری رفع می‌شود، از آن ها هزینه های گزاف تعمیرات را دریافت می‌کنند. بنابراین تصور نداشته باشید که هر مشکلی ناشی از یک خرابی سخت افزاری است!

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تیم تحریریه موبایل کمک مجموعه‌ای از ترفند های آیفون و آیپد های اپل را با عنوان مقالات “مقالات آموزش اپل: ترفندهای آیفون و آیپد” ارائه کرده که با استفاده از آن ها می‌توانید تقریبا برای هر تعمیر نرم افزاری که در آیفون و آیپد ها رایج است مقاله راهنمایی پیدا کنید. اگر مطمئن شدید مشکل آیفون شما با راه حل های نرم افزاری برطرف نمی‌شود و ناشی از یک باگ سخت افزاری است، از سرویس موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات آیپد اپل برای انجام تعمیرات استفاده به عمل آورید و تحت هیچ شرایط تعمیر آیفون یا آیپدتان را به تعمیرکاران ناشناس واگذار نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون با کمترین هزینه و ضمانت | تعمیرات گوشی اپل

بیمه آیپد و آیفون | تعمیر رایگان اپل

اگر می‌خواهید خیالتان از بابت عدم نیاز به پرداخت هزینه در ازای هر گونه تعمیرات و مشکلات احتمالی که برای آیفون یا آیپدتان رخ می‌دهد راحت باشد، توصیه داریم از سرویس بیمه موبایل استفاده کنید. بیمه موبایل سرویسی است که برخلاف گارانتی تمام اتفاق ها و حوادثی که ممکن است برای یک گوشی رخ دهند را پشتیبانی می‌کند. یعنی حتی مشکلاتی از قبیل خرابی ناشی از آب خوردگی، افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی و سایر موارد این چنینی هم با استفاده از بیمه موبایل به صورت رایگان قابل تعمیر هستند.

 

تعمیر تبلت اپل | iPad | آیپد | گارانتی اپل

 

بنابراین اگر می‌خواهید خیالتان از بابت هزینه تعمیرات گوشی و تبلت راحت باشد کافیست آن را بیمه کنید و بدین ترتیب هر گونه خرابی احتمالی که در آن ایجاد می‌شود را بدون نیاز به پرداخت هزینه و به طور رایگان تعمیر نمایید. بهترین بیمه موبایل حال حاضری که می‌توانید از آن استفاده کنید هم بیمه‌ای است که با همکاری شرکت موبایل کمک و سامان حامی ارائه شده و تمام خرابی های ناشی از هرگونه عوامل طبیعی و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهد. بنابراین با بیمه کردن آیپد و آیفون خود می‌توانید از تعمیر رایگان آن ها لذت ببرید. برای کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر در رابطه با بیمه موبایل می‌توانید با شماره 02175147 تماس حاصل کنید و از مشاورین مرکز موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی iPhone X

قطعات آیفون SE 2020

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل