بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک

بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک

اگر قصد بیمه کردن گوشی موبایل خود را دارید و این سوال در ذهنتان به وجود آمده که کدام نهاد و شرکت بیمه گذار بهترین سرویس و خدمات را ارائه می‌کند، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با موبایل کمک همراه باشید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با بهترین بیمه موبایل ایران صحبت کنیم که با همکاری سامان حامی و موبایل کمک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آشنایی بیشتر با بیمه گوشی موبایل

پیش از اینکه در رابطه با بحث اصلی مقاله و معرفی بهترین بیمه موبایل ایران کشور صحبت کنیم، بهتر است شما را دقیق تر با بیمه تلفن همراه و جزئیات آن آشنا سازیم. شاید خیلی از کاربران هنوز تفاوت مابین بیمه و گارانتی موبایل را ندانند و از این نظر دچار سردرگمی شده باشند. برای اینکه به طور دقیق با مفهوم بیمه کردن موبایل آشنا شوید، توصیه می‌کنیم حتما یک مرتبه مقاله بیمه گوشی موبایل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟را با دقت مطالعه کنید. در مقاله ضمیمه شده به طور دقیق در رابطه با جزئیات بیمه کردن تلفن همراه صحبت کرده‌ایم.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، بیمه موبایل قراردادی است که مابین یک کاربر (استفاده کننده از گوشی) و شرکت بیمه گذار (شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه موبایل) عقد می‌شود و به موجب آن شرکت بیمه گذار موظف خواهد بود که در قبال بروز مسائل و مشکلات خاصی به کاربر غرامت پرداخت کند. بنابراین ماهیت بیمه موبایل دقیقا مثل ماهیت سایر بیمه ها مثل بیمه بدنه یا شخص ثالث خودرو، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر و غیره است و مربوط به پرداخت وجه در شرایط خاص از سوی شرکت بیمه گذار می‌شود. اما سرویس بیمه گوشی موبایل چه تفاوتی با گارانتی دارد؟

متاسفانه خیلی از افراد تفاوت مابین بیمه و گارانتی گوشی موبایل را به طور دقیق تشخیص نمی‌دهند. ما پیش از این در مقاله تفاوت بیمه و گارانتی موبایل در چیست؟ مقایسه گارانتی و بیمه گوشی به طور جامع در رابطه با تفاوت های مابین این مقوله صحبت کرده بودیم. بنابراین اگر به دنبال جزئیات دقیق هستید، توصیه می‌کنیم مطلب ضمیمه شده را مطالعه نمایید. به طور خلاصه گارانتی موبایل قراردادی است که با پرداخت هزینه‌ای مشخص از سوی خریدار در حین خرید گوشی مابین وی و شرکت گارانتی کننده وصف می‌شود و به موجب آن شرکت گارانتی کننده ضمانت می‌کند که قطعات گوشی خریداری شده تا مدت زمان مشخصی (عموما 1 سال) به طور خود به خود دچار هیچ مشکل و خرابی نمی‌شوند. در مورد گارانتی موبایل دو نکته خیلی مهم وجود دارد:

  • نکته اول این است که گارانتی فقط مخصوص گوشی های نو و جدیدی خواهد بود که خریداری می‌کنید. برای مثال اگر آیفون X بخرید، گارانتی آن احتمالا 1 سال اعتبار دارد و بعد از این دوره منقضی می‌شود و امکان تمدید آن هم وجود نخواهد داشت.
  • دومین نکته این است که گارانتی موبایل، خرابی هایی را تحت پوشش قرار می‌دهد که بدون دخالت کاربر و به طور خود به خود در قطعات گوشی نو به وجود آیند! برای مثال افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی آن، خرابی ناشی از آب خوردگی و اینگونه مسائل تحت پوشش گارانتی قرار ندارند.

بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک

بنابراین به طور کلی باید گفت که شرکت گارانتی کننده گوشی در حین خرید دستگاه این پیشنهاد را می‌دهد که شما با پرداخت هزینه مشخصی (مثلا 500 هزار تومان) تا مدت زمان خاصی (مثلا 1 سال) گوشی خود در برابر خرابی هایی که ممکن است خود به خود و بدون دخالت شما در قطعات گوشی رخ دهند بیمه کنید! اما ماهیت بیمه موبایل با گارانتی تفاوت دارد. زمانی که شما گوشی خود را بیمه کنید، شرکت بیمه گذار موظف می‌شود تا در برابر مشکلات و خرابی هایی به شما غرامت پرداخت کند که به هیچ عنوان تحت پوشش گارانتی قرار ندارند. ضمن اینکه در بیمه موبایل هیچ محدودیتی برای گوشی های قدیمی تر و با عمر بیشتر از 1 سال هم وجود ندارد. بنابراین بیمه موبایل صرفا برای گوشی های نو و صفر نیست. پس اصلی ترین تفاوت بیمه و گارانتی در دو موضوع زیر خلاصه می‌شود:

  • بیمه موبایل مخصوص گوشی های نو نیست و تمام گوشی های موبایل می‌توانند از بیمه بهره‌مند شوند. یعنی اگر شما 2 سال است که از آیفون 8 پلاس استفاده می‌کنید، دلیلی ندارد که نتوانید گوشی خود را بیمه کنید.
  • بیمه موبایل در قبال بروز مشکلاتی همچون خرابی ناشی از آب خوردن، افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی یا معیوب شدن قطعات آن، به سرقت رفتن گوشی و غیره هم با توجه به ضوابط قرارداد عقد شده مابین کاربر و شرکت بیمه گذار به وی غرامت پرداخت می‌کند.

توصیه می‌کنیم برای آشنایی دقیق تر با بیمه موبایل و مزیت های آن حتما یک مرتبه هم مقاله از ۰ تا ۱۰۰ بیمه موبایل و گوشی ؛ بهترین بیمه، آموزش بیمه، هزینه بیمه را مطالعه کنید. در این مطلب به طور دقیق در رابطه با جزئیات بیمه تلفن همراه و گوشی های موبایل صحبت شده است. اما برسیم به پاسخ اصلی سوالی که قرار است در مورد آن صحبت کنیم! بهترین بیمه موبایل ایران کدام بیمه است؟

بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک

به جرئت می‌گوییم که بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و شرکت موبایل کمک ارائه شده و کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکل و دغدغه از آن استفاده کنند. آمار ارائه شده از سوی مشتریان نشان می‌دهد که درصد رضایت آن ها از سرویس بیمه سامان حامی و موبایل کمک بیشتر از 98 درصد بوده و این مسئله خود اثبات کننده ادعای برترین بودن محسوب می‌شود. زمانی که از بیمه سامان حامی و موبایل کمک استفاده می‌کنید گوشی شما در برابر موارد زیر بیمه می‌شود:

  • هرگونه خسارتی که ناشی از وارد شدن ضربه به گوشی باشد: برای مثال اگر گوشی به طور ناخواسته از دست شما بیفتد و ال سی دی و تاچ آن کاملا بشکنند و نیاز به تعویض داشته باشند، بیمه موبایل سامان حامی و موبایل کمک خسارت وقوع این حادثه را به طور کامل پرداخت می‌کند.
  • هرگونه خسارت ناشی از آب خوردگی و خرابی دستگاه در اثر تماس با مایعات: برخلاف گارانتی موبایل زمانی که از بیمه سامان حامی استفاده کنید در صورت بروز هرگونه خرابی ناشی از آب خوردگی در گوشی، موبایلتان به طور رایگان تعمیر خواهد شد و هزینه تعمیر آن توسط شرکت سامان حامی پرداخت می‌شود.

بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک

  • هرگونه خسارت ناشی از نوسانات برق، استفاده از شارژر نامناسب و غیره: اگر گوشی شما در نوسانات جریان برق و استفاده از شارژرهای نامناسب و سایر عوامل این چنینی دچار مشکل شود و حتی در آن اتصال کوتاه به وجود آید، باز هم شرکت بیمه سامان حامی با همکاری موبایل کمک گوشی شما را بدون نیاز به پرداخت هزینه تعمیر خواهد کرد.
  • خسارت ناشی از سرقت گوشی: اگر گوشی شما به سرقت برود و مراجع قضایی این مسئله را به تایید برسانند، شرکت بیمه سامان حامی طبق ضوابط و قوانین وصف شده، غرامت ناشی از بروز این مشکل را به کاربر پرداخت می‌کند.
  • هرگونه خسارت ناشی از آتش سوزی، زلزله و غیره: اگر در اثر وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، آتش سوزی، زلزله و غیره گوشی شما مفقود یا خراب شود هم شرکت بیمه سامان حامی طبق قوانین و مقررات موظف به پرداخت غرامت خواهد بود و مبلغی معادل ارزش گوشی کاربر را به وی باز می‌گرداند.

بنابراین کاملا مشخص است که سرویس سامان حامی و موبایل کمک می‌تواند بهترین بیمه موبایل باشد. شما با استفاده از سرویس نام برده شده تقریبا هیچ دغدغه‌ای در رابطه با گوشی خود نخواهید داشت و هر نوع مشکل یا اتفاقی که برای آن رخ دهد را تحت بیمه موبایل رفع می‌کنید.  اما تحت پوشش قرار دادن موارد فوق تنها دلیلی نیست که سرویس شرکت سامان حامی و موبایل کمک را به بهترین بیمه موبایل ایران تبدیل می‌کند، بلکه مسائل دیگری هم در این زمینه موثر هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • رسیدگی سریع به درخواست مشتری: برخلاف اغلب شرکت هایی که سرویس های بیمه و گارانتی موبایل را ارائه می‌کنند، در سامان حامی رسیدگی به درخواست های مشتریان به سریع ترین شکل ممکن انجام می‌شود. بنابراین اینطور نیست که شما در صورت مواجه شدن با مشکل زمان خود را صرف مراجعه به دفاتر بیمه سامان حامی کرده و از این بخش به آن بخش پاس داده شوید! درخواست شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان بیمه سامان حامی مورد بررسی قرار گرفته و تایید آن صادر خواهد شد. پس رسیدگی سریع به درخواست های مشتریان یکی از اصلی ترین نقاط قوت و مزیت های استفاده از سرویس بیمه سامان حامی و موبایل کمک محسوب می‌شود.
  • استفاده از قطعات اورجینال و برتر: متاسفانه اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه موبایل در گوشی هایی که قرار است قطعات آن ها تحت ضوابط بیمه تعویض شوند از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده نمی‌کنند، اما بیمه سامان حامی و موبایل کمک اینطور نیست و حالتی کاملا برعکس دارد. تمام قطعاتی که توسط تیم موبایل کمک در گوشی های بیمه شده مشتریان بیمه سامان حامی مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملا اورجینال و دارای گارانتی اصالت قطعه هستند. بنابراین خیال مشتری از بابت اورجینال و با کیفیت بودن قطعات تعویضی و تعمیر شده گوشی خود راحت خواهد بود. این مسئله بدون تردید می‌تواند یکی دیگر از اصلی ترین دلایل انتخاب سامان حامی به عنوان بهترین بیمه موبایل ایران باشد.
  • ثبت نام بیمه در سریع ترین زمان ممکن: اگر تمایل دارید از خدمات بهترین بیمه موبایل در ایران یعنی بیمه سامان حامی بهره‌مند شوید، هیچ نیازی به صرف زمان طولانی و پر کردن فرم های طویل نخواهید داشت. بدین منظور کافیست چند دقیقه از زمان خود را صرف مراجعه به یکی از شرکت ها و شعب بیمه گذاری سامان حامی کرده و درخواست خود را ارائه کنید تا ظرف چند دقیقه گوشی موبایل شما بیمه شود. سرعت عمل بالا یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت بهترین بیمه موبایل ایران یعنی بیمه سامان حامی محسوب می‌شود.
  • امکان تمدید بیمه به ساده‌ترین شکل ممکن: تمدید سرویس و خدمات بیمه موبایل در سامان حامی با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود. بدین منظور کافیست متقاضی به یکی از نمایندگی ها و شعب رسمی بیمه سامان حامی مراجعه کرده و درخواست خود را عنوان کند تا ظرف چند دقیقه تمدید بیمه موبایل وی انجام شود.

بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک

  • عدم بهانه جویی و ارائه سرویس صادقانه: متاسفانه خیلی از شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه موبایل تا قبل از اینکه مشتری برای مشکل خاصی به  آن ها مراجعه کند، رفتار خوبی با وی داشته و از پاسخگویی به سوالات و مشکلاتش استقبال می‌کنند اما به محض اینکه وی بعد از عقد قرارداد با شرکت بیمه دچار مشکل شود، پاسخ درست و حسابی در اختیارش قرار نخواهند داد و با بهانه ها و روش های مختلف سعی می‌کنند از ارائه سرویس به مخاطب دوری کنند. خوشبختانه در بیمه سامان حامی مخاطب به هیچ عنوان با این شرایط رو به رو به نخواهد بود و این مسئله از نظرات و درصد رضایت مشتریان که بالغ بر 98 درصد بوده قابل درک است.بنابراین اگر می‌خواهید از سرویس شرکت بیمه موبایلی استفاده کنید که صادقانه عمل کند، بیمه سامان حامی و موبایل کمک می‌تواند بهترین گزینه انتخاب پیش رویتان محسوب شود.
  • کمترین هزینه و بهترین سرویس: هزینه سرویس بیمه‌ای که توسط شرکت سامان حامی و موبایل کمک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد در مقایسه با هزینه سرویس خیلی از مراجع و شرکت های مشابه به مراتب کمتر است. بنابراین زمانی که از خدمات و سرویس بیمه موبایل سامان حامی استفاده می‌کنید کمترین هزینه را در قبال دستیابی به بهترین کیفیت پرداخت خواهید کرد که این موضوع اصلی ترین هدف و نیاز یک مشتری و کاربر محسوب می‌شود.

بنابراین بیمه سامان حامی با توجه به مسائل و موارد نام برده شده به عنوان بهترین بیمه موبایل ایران انتخاب شده است. خدمات بیمه سامان حامی و شرکت موبایل کمک از نظر کیفیت به قدری مطلوب خواهند بود که بدون تردید رضایت کامل شما عزیزان را هم جلب می‌کند. اگر یک گوشی گران قیمت خریداری کرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما آن را بیمه کنید تا خدای نکرده یک مشکل کوچک در آینده منجر نشود که ضررهای میلیونی را متقبل شوید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی بهترین بیمه موبایل ایران که با همکاری دو شرکت سامان حامی و موبایل کمک ارائه شده پرداختیم. با سرویس و خدمات بیمه سامان حامی می‌توانید گوشی های خود را در قبال بروز هر مشکلی بیمه نمایید و چنانچه با هر حادثه‌ای نظیر خراب شدن گوشی در اثر افتادن از دستتان، خرابی ناشی از آب خوردگی، به سرقت رفتن گوشی و غیره مواجه شدید، بدون نیاز به پرداخت هزینه از شرکت سامان حامی هزینه‌ای معادل ارزش گوشی خود را دریافت نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Sara
Sara
1 سال گذشته

من ایفون ۱۳تازه خریدم ،فروشنده گفت بیمه سامانش‌ کنم٫رفتم تو‌سایتش زد۱۷۰۰یک ملیون هفتصد تومان برا یک سال بیمه ،تقریبا اندازه بیمه شخص ثالث پژوم٫تا اینجا هیچ ٫بعد رفتم استثناات و فراشیز هاشو خوندم ٫خندم گرفت٫آدم احمقی واقعا پیدا میشه بره گوشیشو با این همه تبصره پرداخت و شرایط بیمه کنه واقعا?🤣🤣🤣😂

مصطفی مرادی
مصطفی مرادی
1 سال گذشته

شما هیچ اشاره ای نسبت به سرقت و پوشش سرقت ، میزان پرداخت و نوع سرقت تحت پوشش نکردین و میگین ما بهترین هستیم
چرا نباید شفاف سازی کامل صورت بگیره

پیمان موسی پور
پیمان موسی پور
1 سال گذشته

سلام بنده یک گوشی نوت۹ سامسونگ ازشخصی خریداری کردم ویک مبایعه نامه دستی بین هم رد وبدل کردیم با مشخصات کامل موبایل و مشخصات فروشنده وخریدار ایا شامل بیمه میشود تطفا راهنمایی کنید با تشکر

مهدی حق دوست
مهدی حق دوست
2 سال گذشته

البته شما اشاره ایی به سرقت با شکست حرز نکردید که مخاطب بدونه بیمه به احتمال زیاد خسارت سرقت گوشی رو پرداخت نمیکنه مگر در موارد نادر (سارق قفل در خونه رو بشکنه و سرقت به منزله بی احتیاطی کاربر نباشه. کیف قاپی و زورگیری شامل بیمه نمیشه)

Faros
Faros
2 سال گذشته
پاسخ به  مهدی حق دوست

دقیقا
باهاتون موافقم