تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵s تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵s

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۵s

اگر گلس یا شیشه ال سی دی گوشی آیفون 5 اس شما شکسته و نیاز به تعویض دارد و به دنبال مرجعی هستید که این کار را با بهترین کیفیت برایتان انجام دهد، موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. با موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 5s اپل را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

در چه شرایطی قادر به تعویض گلس یا شیشه آیفون 5s خواهیم بود؟

پیش از هر چیز باید بگوییم که منظور از تعویض گلس گوشی، عوض کردن لایه محافظی نیست که به عنوان لوازم جانبی از موبایل فروش ها خریداری می‌کنید و روی ال سی دی دستگاه نصب می‌نمایید! بلکه منظور از گلس لایه شیشه‌ای است که توسط شرکت سازنده گوشی روی ال سی دی آن پرس شده و وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد. گلس یا شیشه گوشی به راحتی و توسط کاربر و حتی به دست تعمیرکاران موبایل قابل جداسازی نیست و برای جدا کردن و تعویض آن باید از تجهیزات و دستگاه های خاصی استفاده شود. اما در چه شرایطی می‌توان با تعویض گلس آیفون 5s اپل مشکل صفحه نمایش و شکستگی های روی آن را برطرف کرد؟

 

برای تعویض گلس آیفون 5s کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 5s بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن یک تعمیر موبایل است که فقط در شرایطی امکانپذیر است که شکستگی های روی صفحه نمایش گوشی سطحی باشند و تاچ  و ال سی دی دستگاه بدون مشکل کار کنند. در اینگونه شرایط علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش گوشی دیده می‌شوند، تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار می‌کنند. پس فقط در شرایط این چنینی قادر به تعویض گلس آیفون 5s و رفع مشکل شکستگی نمایشگر خواهید بود و در صورتی که تاچ یا ال سی دی گوشی آسیب ببینند، دیگر نمی‌توانید با تعویض گلس مشکل آن را برطرف سازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تعمیر ال سی دی و گلس شکسته گوشی ها توصیه می‌کنیم مقاله صفر تا صد تعمیر ال سی دی گوشی و گلس شکسته موبایل را مطالعه نمایید.

 

تعویض گلس آیفون 5s در موبایل کمک

 

برای تعویض گلس آیفون 5s کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

هزینه تعویض و تعمیر گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 5s

زمانی که بتوان با تعویض گلس یا شیشه ال سی دی مشکل صفحه نمایش گوشی را حل کرد دو مزیت اصلی برایتان به ارمغان آورده می‌شود. مزیت اول مربوط به کاهش هزینه های تعمیر است. خوشبختانه هزینه تعویض آیفون 5s گلس شکسته در مقایسه با هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی این موبایل به مراتب کمتر است. مزیت دوم مربوط به این می‌شود که با تعویض گلس و شیشه بیرونی ال سی دی دیگر نیازی به تعویض تاچ ال سی دی فابریک گوشی وجود ندارد و بدین سبب شما نگرانی از بابت کیفیت تاچ ال سی دی جدیدی که قرار است روی دستگاه نصب شود نخواهید داشت چون عملا این دو قطعه اصلا تعویض نخواهند شد. بنابراین اگر مشکل شکستگی  صفحه نمایش آیفون 5 اس شما به گونه‌ای است که با تعویض گلس رفع می‌شود خیلی نگران هزینه آن نباشید. برای اینکه هزینه تعویض گلس یا شیشه آیفون 5s شما به حداقل مقدار ممکن برسد، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعویض و تعمیر ال سی دی آیفون ۵S

تعویض شیشه شکسته آیفون 5 اس اپل چقدر زمان می‌برد؟

از آنجایی که برای تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 5 اس باید از تجهیزات و دستگاه های مختلفی استفاده شود که هر یک در مدت زمان مشخص و از پیش تعیین شده‌ای وظیفه خود را انجام می‌دهند، بنابراین نمی‌توان مدت زمان انجام این تعمیر را از حد خاصی کمتر کرد. عموما برای تعویض گلس آیفون 5s مدت زمانی در حدود 1 روز لازم است چون بهتر است تمام مراحل کار با دقت انجام شوند و کیفیت نهایی به گونه‌ای باشد که ال سی دی تعمیر شده با ال سی دی فابریک و اصلی دستگاه هیچ تفاوتی نداشته باشد. عموما تعویض گلس یا شیشه شکسته تاچ ال سی دی گوشی 3 مرحله اصلی دارد که هر یک از این مراحل با دستگاه خاصی انجام می‌پذیرند. مرحله اول مربوط به جداسازی گلس شکسته گوشی می‌شود. در مرحله دوم گلس سالم و جدید روی ال سی دی گوشی پرس می‌شود. در مرحله آخر هم باید حباب زدایی از گلس ال سی دی به عمل آید تا مابین گلس و خود LCD دستگاه حباب های هوا وجود نداشته باشند. اگر برای تعویض گلس آیفون 5s عجله دارید توصیه می‌کنیم از خدمت شرکت موبایل کمک استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با خدمات فوری تعمیرات موبایل این مرکز می‌توانید مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5s اپل 

 

در چه شرایطی نمی‌توان با تعویض گلس مشکل ال سی دی آیفون 5s را برطرف کرد؟

همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم فقط در شرایطی می‌توان مشکل شکستگی ال سی دی آیفون 5 اس را با تعویض شیشه بیرونی ال سی دی برطرف کرد که خود تاچ و ال سی دی گوشی سالم باشند و فقط گلس روی آن مشکل داشته باشد. بنابراین کاملا مشخص است که در صورت آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی دیگر نمی‌توان با تعویض کل آیفون مشکل صفحه نمایش را برطرف کرد. مهم نیست که شدت آسیب وارد بر تاچ و ال سی دی گوشی چقدر باشد. حتی اگر کوچک ترین سیاهی یا لکه‌ای روی ال سی دی آیفون 5 اس به وجود آید هم تعویض گلس بی‌معناست و نمی‌تواند مشکل شما را برطرف کند. ضمنا خرابی هایی که مستقیما به ال سی دی و تاچ مربوط می‌شوند نظیر خاموش شدن و سوختن کامل ال سی دی، سو سو زدن ال سی دی، ایجاد هاله های رنگی روی نمایشگر و غیره هم به هیچ عنوان با تعویض گلس گوشی قابل رفع نیستند و ارتباطی به این موضوع ندارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل در ایران

 

تعویض گلس آیفون 5s با در موبایل کمک

 

برای تعویض گلس آیفون 5s کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس آیفون 5s را با کمترین هزینه در مرکز موبایل کمک انجام دهید

با سرویس تعمیرات تخصصی موبایل در مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس یا شیشه شکسته و به طور کلی تعمیرات آیفون 5s خود را با صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت انجام دهید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعمیرات آیفون 5 اس گلس شکسته مشتریان از جدیدترین تجهیزات و دستگاه های روز دنبال استفاده می‌کنند که این امر سبب می‌شود نتیجه نهایی بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال تعویض گلس ال سی دی iPhone 5s خود هستید، همین حالا سفارش خود را در مرکز موبایل کمک به ثبت برسانید. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس یا شیشه بیرونی آیفون 5s اپل در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 5s

گلس آیفون 5 اس

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل