تعمیر مشکل کار نکردن دوربین یا فلش در آیفون تعمیر مشکل کار نکردن دوربین یا فلش در آیفون

تعمیر مشکل کار نکردن دوربین یا فلش در آیفون

از کار افتادن دوربین های عقب و جلو یا چراغ فلش آیفون ها شاید از اتفاق های خیلی رایجی نباشد که برای این گوشی ها رخ می‌دهد اما از آن دسته اتفاق های ناگواری است که به وجود آمدن آن واقعا آزاردهنده خواهد بود. خوشبختانه با خدمات موبایل کمک و نمایندگی اپل می‌توانید مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت رفع کنید. در ادامه بیشتر در مورد جزئیات این تعمیر و سرویس موبایل کمک صحبت می‌کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

هزینه تعمیر دوربین آیفون ها | رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون

قبل از اینکه در رابطه با هر موضوع دیگری صحبت کنیم می‌خواهیم اطلاعاتی را در مورد هزینه تعمیر دوربین آیفون های اپل خدمتتان ارائه نماییم تا بدین ترتیب با دید بهتری نسبت به هزینه انجام این تعمیر قدم بردارید. عموما هزینه تعمیر دوربین عقب آیفون ها بیشتر از هزینه تعمیر دوربین جلوی آن هاست چون ماژول دوربین عقب آیفون ها کیفیت بیشتری در مقایسه با ماژول دوربین سلفی دارد و تقریبا در 80 درصد مواقع تعمیر دوربین آیفون با تعویض کردن ماژول دوربین انجام می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

از سمت دیگر هر چقدر آیفون شما جدیدتر باشد به دوربین قدرتمندتری هم مجهز است و در نتیجه قیمت نسخه اورجینال دوربین دستگاه بیشتر خواهد بود و شما باید هزینه بیشتری برای خرید ماژول دوربین پرداخت کنید. طبیعتا این امر منجر به افزایش هزینه تعمیر دوربین آیفون خواهد شد. هزینه انجام این تعمیر که از تعمیرات تخصصی اپل است در مقایسه با هزینه تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی آیفون به مراتب کمتر خواهد بود، البته در حالتی که در مورد یک آیفون خاص صحبت کنیم و به نوعی هزینه تعمیر ال سی دی آن آیفون را با هزینه تعمیر دوربین همان آیفون مقایسه نماییم.

 

تعمیر مشکل کار نکردن دوربین یا فلش در آیفون | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: آموزش تعویض یا تعمیر دوربین‌ اصلی آیفون‌های اپل

از نظر هزینه تعمیرات بدترین شرایط رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون مربوط به زمانی می‌شود که هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی دستگاه به طور همزمان از کار افتاده باشند. در اینگونه مواقع باید هم هزینه تعویض ماژول دوربین عقب و هم هزینه تعویض ماژول دوربین جلوی آیفون توسط متقاضی پرداخت شود و طبیعتا اگر آیفون وی از مدل های جدید باشد هزینه تعمیرات به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد. اما چطور می‌توان تعمیر دوربین آیفون های اپل را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام داد؟ توصیه ما این است که بدین منظور از سرویس موبایل کمک و نمایندگی اپل ایران استفاده کنید. با خدمات این مرکز تعمیرات تخصصی آیفون می‌توانید هر تعمیری که آیفونتان به آن نیاز دارد را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید و در عین حال از ضمانت کیفیت تعمیرات و اورجینال بودن قطعات هم بهره‌مند شوید. اما موبایل کمک چطور تعمیرات اپل را با کمترین هزینه و قیمت امکانپذیر می‌کند؟

 تعمیرات اپل با کمترین هزینه | نمایندگی اپل

چند دلیل اصلی وجود دارند که سبب می‌شوند سرویس موبایل کمک برای شما بهترین گزینه باشد و استفاده از خدمات این مرکز منجر به کاهش هزینه تعمیرات اپل گردد. اولین و اصلی ترین مسئله مربوط به تامین مستقیم قطعات از فروشگاه قطعات موبایل شرکت موبایل کمک می‌شود. فروشگاه موبایل کمک چندین سال است که در زمینه واردات و عرضه قطعات اورجینال گوشی های اپل فعالیت دارد و به یکی از بهترین و شناخته شده ترین مراکز عرضه کننده قطعات اورجینال موبایل کشور تبدیل شده است. از آنجایی که این فروشگاه زیرشاخه شرکت موبایل کمک است، بنابراین تامین قطعات مورد نیاز کارشناسان در حین تعمیر موبایل های متقاضیان بر عهده این فروشگاه خواهد بود.

 

تعمیر مشکل کار نکردن دوربین یا فلش در آیفون | گارانتی اپل

 

شرکت موبایل کمک به منظور کاهش هزینه تعمیرات اپل و رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون، قطعاتی که باید در گوشی متقاضیان تعویض شود را مستقیما از فروشگاه موبایل کمک مورد استفاده قرار می‌دهد و قیمت آن ها را هم معادل همان قیمت خرید در نظر خواهد گرفت. این مسئله به طرز قابل ملاحظه‌ای به کاهش هزینه تعمیرات آیفون کمک می‌کند. از سمت دیگر وقتی از خدمات شرکت موبایل کمک و  نمایندگی اپل استفاده می‌کنید، نیازی به پرداخت هزینه و دستمزد به تعمیرکار نخواهید داشت و این امر هم بر روی کاهش هزینه تعمیرات تاثیر مستقیمی می‌گذارد.

عامل بعدی که منجر می‌شود با خدمات موبایل کمک بتوانید تعمیرات تخصصی اپل را با کمترین هزینه انجام دهید مربوط به عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه برای انجام این کار می‌شود. ثبت سفارش تعمیرات، دریافت گوشی معیوب از شما و تحویل آن به شما در شرایطی که از سرویس موبایل کمک استفاده کنید بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود و این مسئله هم به کاهش هزینه تعمیرات کمک می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید تعمیرات دوربین آیفون خود را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید، موبایل کمک بهترین گزینه برای انتخاب است.

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین آیفون هستیم؟

مشکلاتی که در عملکرد دوربین آیفون ها به وجود می‌آیند همیشه ناشی از عوامل سخت افزاری نیستند و در برخی مواقع ممکن است ناشی از باگ های نرم افزاری باشند و با تدابیر خاصی برطرف گردند. به همین سبب توصیه داریم در قدم اول با استفاده از روش هایی که در مقاله “رفع مشکل دوربین آیفون و کار نکردن آن” به آن ها اشاره کردیم، سعی کنید که مشکل دوربین گوشی را برطرف سازید. اما اگر روش های ذکر شده منجر به رفع مشکل دوربین آیفون شما نشدند یا مطمئن هستید که مشکل ناشی از بخش سخت افزاری است باید تعمیرات سخت افزاری را در دستور کار قرار دهید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بیشتر بخوانید: آموزش تعویض یا تعمیر دوربین‌ اصلی آیفون‌های اپل

تعمیر دوربین آیفون های اپل کار خیلی سختی نیست و اگر شما دقت و تجربه کافی در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشید و ابزارهای مناسبی هم در اختیارتان قرار گیرد، شاید بتوانید شخصا از پس رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون بر آیید. بدین منظور می‌توانید از مجموعه مقالات آموزش تعویض و تعمیر دوربین آیفون های اپل که توسط تیم تحریریه موبایل کمک تدوین شده‌اند کمک بگیرید. اگر طی هر یک از مراحل تعمیر احساس کردید که از پس انجام این کار نمی‌آیید هم جای نگرانی نخواهید داشت چون می‌توانید با یک تماس تلفنی درخواست تعمیرات گوشی خود را در مرکز موبایل ثبت کنید و انجام تعمیر را به کارشناسان این مرکز بسپارید.

رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون با گارانتی و بیمه موبایل

بد نیست کمی هم در مورد گارانتی اپل و بیمه موبایل صحبت کنیم! برخلاف تصور اغلب افراد تقریبا در 80 درصد موقع تعمیر رایگان دوربین آیفون ها با استفاده از گارانتی امکانپذیر نخواهد بود اما چرا؟ عموما مشکلاتی که در عملکرد دوربین آیفون ها به وجود می‌آید ناشی از عوامل محیطی و خارجی هستند و به نوعی خود به خود در موبایل ایجاد نمی‌شوند. به عنوان مثال شایع ترین عامل خراب شدن دوربین آیفون ها مربوط به وارد شدن ضربه به دستگاه یا افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن لنز و ماژول دوربین می‌شود. آب خوردگی هم از دیگر عواملی است که زیاد در خرابی دوربین آیفون ها نقش دارد.

 

تعمیر مشکل کار نکردن دوربین یا فلش در آیفون | گارانتی اپل

 

متاسفانه گارانتی موبایل و اپل هیچ یک از خرابی های ناشی از عوامل فوق را تحت پوشش قرار نمی‌دهد و فقط در قبال خرابی هایی مسئول است که خود به خود در گوشی ایجاد شده باشند. از آنجایی که در 80 درصد مواقع خرابی دوربین آیفون ناشی از عوامل نام برده شده است، بنابراین احتمال اینکه بتوانید با گارانتی اپل به طور رایگان دوربین آیفون خود را تعمیر کنید بسیار پایین خواهد بود. اما در سمت مقابل بیمه موبایل تقریبا در 100 درصد مواقع امکان رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون ها را به طور رایگان فراهم می‌کند. برخلاف گارانتی، بیمه موبایل تمام خرابی های ناشی از آب خوردگی، ضربه و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهد. بنابراین اگر گوشی آیفون شما از بیمه بهره‌مند باشد احتمالا می‌توانید دوربین آن را به صورت رایگان تعمیر نمایید.

به همین جهت است که همیشه توصیه داریم اگر یک گوشی رده بالا و گران قیمت مثل آیفون های جدید اپل را خریداری می‌کنید، حتما دستگاه را بیمه نمایید. در حالت حاضر بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری شرکت سامان حامی و موبایل کمک ارائه می‌شود. شما بک پرداخت یک هزینه بسیار ناچیز و استفاده از سرویس بیمه مذکور می‌توانید خیالتان را از بابت هر گونه مشکل احتمالی و حادثه‌ای که ممکن است برای گوشی موبایلتان رخ دهد راحت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد بیمه موبایل می‌توانید با شماره 02175147 تماس حاصل کنید و از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 بهترین مرکز تعمیرات اپل ایران کجاست؟

اما چرا موبایل کمک می‌تواند به عنوان بهترین مرکز تعمیرات اپل ایران و نمایندگی apple در تهران انتخاب شود؟ چرا استفاده از خدمات این مرکز برای رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود؟ دلایل متعددی وجود دارند که می‌توانند ثابت کننده این امر باشند. اولین دلیل مربوط به تضمین کیفیت تعمیرات می‌شود. تمام تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک بر روی گوشی متقاضیان انجام می‌شود مشمول گارانتی خواهند بود تا بدین ترتیب خیال متقاضی تعمیرات از بابت کیفیت تعمیر نجام شده در گوشی راحت باشد.

از سمت دیگر تمام قطعات تعویض شده در گوشی متقاضیان هم اورجینال و اصل هستند و مستقیما از فروشگاه موبایل کمک تامین می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قطعات تعویض شده در گوشی های متقاضیان از نظر اورجینال بودن در مرکز موبایل کمک مشمول گارانتی می‌شوند. پس با واگذار کردن تعمیرات موبایل اپل به تیم موبایل کمک خیالتان از بابت کیفیت تعمیر و قطعات تعویضی راحت می‌شود و این اولین و مهم ترین موضوعی است که سرویس موبایل کمک را به بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تلفن همراه تبدیل می‌کند.

 

 

 

 

مسئله بعدی مربوط به سرعت عمل بالا و عدم نیاز به مراجعه حضوری می‌شود. ثبت سفارش تعمیرات در موبایل کمک با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین صورت می‌پذیر‌د و متقاضی تعمیرات بدین منظور هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارد. دریافت گوشی از متقاضی و تحویل آن بعد از انجام تعمیر به وی هم توسط پیک رایگان شرکت انجام می‌شود. عدم نیاز به مراجعه حضوری متقاضی تعمیرات هم منجر به صرفه جویی در زمان و هم صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. ضمن اینکه تیم موبایل کمک تعمیرات اپل را د کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. عموما تعمیر دوربین آیفون ها در این مرکز بیشتر از 4 الی 5 ساعت طول نمی‌کشد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بنابراین سرعت عمل عالی و عدم نیاز به مراجعه حضوری از دیگر مزیت هایی هستند که با استفاده از سرویس موبایل کمک و نمایندگی اپل می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید. مسئله بعدی مربوط به بکارگیری تجهیزات مدرن در حین تعمیرات و حفظ تمام استاندارد های لازم می‌شود. کارشناسانی که در مرکز موبایل کمک فعالیت دارند از ماهرترین و با تجربه ترین تعمیرکاران کشور هستند و وقتی مدرن و پیشرفته ترین تجهیزات در اختیارشان قرار داده شود، تعمیرات آیفون بهترین نتیجه ممکن را در پی خواهد داشت. به همین جهت است که موبایل کمک کیفیت تعمیرات صورت گرفته بر روی گوشی متقاضیان را تضمین می‌کند.

مسئله آخر هم مربوط به هزینه و قیمت مناسبی می‌شود که با استفاده از خدمات موبایل کمک و نمایندگی Apple تهران باید در ازای انجام تعمیرات پرداخت کنید. همانطور که در بخش های ابتدایی مطلب گفتیم با استفاده از خدمات موبایل کمک هزینه تعمیرات اپل را به حداقل خواهید رساند چون قطعات اورجینالی که باید در گوشی شما نصب شوند مستقیما از فروشگاه موبایل کمک و با قیمت خرید در دستگاه نصب خواهند شد و شما نیازی به پرداخت دستمزد مستقیم هم به تعمیرکار نخواهید داشت. به همین دلایل می‌توان موبایل کمک را بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد های اپل در نظر گرفت.

مراحل ثبت سفارش و تعمیر آیفون در نمایندگی اپل

اما به منظور ثبت سفارش تعمیرات در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل باید چه اقداماتی انجام شود و چه مراحلی طی گردد؟ موبایل کمک سعی کرده همه چیز را برای متقاضیان تعمیرات به ساده ترین شکل ممکن امکانپذیر سازد. در همین راستا ثبت درخواست تعمیر به روش آنلاین و با تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود. برای ثبت سفارش آنلاین کافیست فرم درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک را پر کنید و برای ثبت درخواست تلفنی هم کافیست با شماره 02175147 تماس حاصل نمایید و سفارشتان را به ثبت برسانید. بعد از ثبت سفارش هماهنگی های لازم با شما انجام خواهد شد و پیک رایگان موبایل کمک جهت دریافت گوشی به آدرستان اعزام می‌شود. گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده خواهد شد و تعمیرات لازم بر روی آن صورت می‌پذیرد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بعد از اطمینان از رضایت بخش بودن نتیجه تعمیر، گوشی دوباره با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد و درب منزل یا هر کجا که تمایل داشته باشد به وی تحویل داده می‌شود. عموما پروسه تعمیر دوربین و رفع مشکل کار نکردن دوربین عقب یا جلو و فلش آیفون های اپل در مرکز موبایل کمک بیشتر از 4 الی 5 ساعت زمان نمی‌برند. بنابراین شما خیلی زود و ظرف چند ساعت دوباره می‌توانید از گوشی خودتان استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات سرویس موبایل کمک و تعمیرات مورد نیازتان با شماره 02175147 تماس حاصل کنید واز مشاورین ما راهنمایی بخواهید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 6 اس پلاس

دوربین آیفون ایکس آر

قیمت دوربین اصلی آیفون 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل