تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

اگر می‌خواهید یک تعمیر  کاملا مطمئن روی آیفون، آیپد یا اپل واچ شما انجام شود و خیالتان از همه نظر راحت باشد، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات آیپد تهران (موبایل کمک) استفاده کنید و تعمیرات تبلت آیپد خود را به کارشناسان این مرکز واگذار نمایید. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با تعمیرات تبلت اپل در نمایندگی تبلت اپل (موبایل کمک) صحبت خواهیم کرد. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تضمین کیفیت تعمیرات تبلت اپل | نمایندگی تبلت اپل

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در حین تعمیر گجت های شرکت اپل از آیفون گرفته تا آیپد و اپل واچ به آن توجه شود مربوط به کیفیت تعمیرات خواهد بود. متاسفانه اغلب تعمیرکارانی که در بازار آزاد فعالیت دارند و سرویس تعمیرات موبایل و تبلت های شرکت اپل و سامسونگ و دیگر برند ها را ارائه می‌کنند، خیلی قابل اعتماد نیستند. تجربه نشان داده که واگذار تعمیرات تبلت اپل و آیپد های این شرکت به تعمیرکاران در بازار آزاد می‌تواند نتیجه رضایت‌بخش به همراه نداشته باشد و از نظر کیفیت رضایت مشتری را جلب ننماید.

به عنوان مثال دیده شده که تعمیرکاران در حین انجام تعمیرات آیپد مشتری از ابزارهای مناسب استفاده نکرده‌اند و چون با مراحل دقیق انجام تعمیر آشنا نبوده‌اند به برخی از قطعات سالم تبلت آسیب زده‌اند. آسیب زدن به گوشه های قاب دستگاه یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که در صورت عدم استفاده از خدمات نمایندگی تبلت اپل و واگذاری تعمیرات اپل به هر تعمیرکار ناشناسی ممکن است برایتان رخ دهد. زمانی که در حین تعمیر استاندارد های لازم رعایت نشوند، کیفیت نهایی تعمیر افت خواهد کرد.

 

تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

 

افت کیفیت تعمیر بدان معناست که ریسک خراب شدن زود هنگام دستگاه بعد از تعمیرات افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال در مواردی دیده شده که فرد چند روز بعد از تعمیر آیپد خود در یک مرکز تعمیرات خاص که خود را نمایندگی تعمیرات آیپد هم معرفی کرده بود، دوباره با مشکل مشابه رو به رو شده است. این امر نشان می‌دهد که کیفیت تعمیرات آیفون و آیپد رضایت بخش نبوده و در حین تعمیر به استاندارد های لازم توجهی به عمل نیامده است. اما با خدمات مرکز موبایل کمک دیگر تعمیرات ایفون و آبید و دیگر گوشی های موبایل کار سختی نیست و بدون نگرانی قابل انجام خواهد بود!

موبایل کمک سال هاست که به عنوان نمایندگی تعمیرات آیپد، آیفون و دیگر گجت های اپل در ایران فعالیت دارد. در این مرکز تمام تعمیراتی که روی گوشی و تبلت مشتریان انجام می‌شود از نظر کیفیت شامل گارانتی خواهند بود. بدین ترتیب خیال متقاضی تعمیرات از بابت کیفیت تعمیری که روی موبایل یا تبلت وی انجام می‌گیرد راحت می‌شود و دیگر نگرانی از این نظر نخواهد داشت. ضمانت کیفیت نمایندگی تبلت اپل در موبایل کمک بدین صورت است که هر تعمیر برای بازه زمانی مشخصی مشمول گارانتی خواهد بود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

به عنوان مثال اگر شما ال سی دی آیپد خود را در مرکز موبایل کمک و نمایندگی رسمی اپل تهران تعویض کنید، ال سی دی آیپد شما تا مدت زمان مشخصی از گارانتی بهره‌مند خواهد بود و در صورتی که مشکلی در عملکرد آن ایجاد شود، کارشناسان موبایل کمک به طور رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه، تعمیرات لازم را روی دستگاه انجام می‌دهند. بنابراین با گارانتی که موبایل کمک در قبال خدمات خود ارائه کرده می‌توانید با خیال راحت تعمیرات تبلت اپل را به این مرکز واگذار کنید و مطمئن باشید هزینه‌ای که در قبال تعمیرات آیپد یا آیفون خود پرداخت می‌کنید نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

هزینه تعمیر آیپد | نمایندگی تعمیرات آیپد

یکی دیگر از دغدغه های مهم افرادی که نیازمند تعمیر آیپد، آیفون و اپل واچ می‌شوند مربوط به هزینه تعمیرات خواهد بود. متاسفانه عموما هزینه تعمیر گجت های شرکت اپل بالاست و این مسئله به دو موضوع ارتباط دارد! اول اینکه قطعات بکار رفته در محصولات اپل بسیار با کیفیت هستند و طبیعتا نسخه اورجینال این قطعات قیمت بیشتری نسبت به گوشی های عادی دیگر دارند و این امر مستقیما منجر به افزایش هزینه تعمیر آیپد می‌شود.

از سمت دیگر عموما دستمزدی که تعمیرکاران در ازای تعمیرات تبلت اپل و آیفون های این شرکت دریافت می‌کنند به مراتب از مقدار دستمزد تعمیر گوشی های اندرویدی معمولی بیشتر است و به نوعی این دید در تعمیرکاران ایجاد شده که باید تعرفه تعمیرات آیفون، آیپد و اپل واچ بیشتر از گجت های اندرویدی مشابه باشد! اما خوشبختانه با استفاده از خدمات موبایل کمک و نمایندگی تبلت اپل می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد و اپل واچ را با بهترین قیمت ممکن انجام دهید. به همین سبب است که توصیه داریم حتما برای تعمیر آیفون، آیپد یا اپل واچ خود از سرویس موبایل کمک استفاده کنید و در مقاله موبایل خود را در تهران کجا تعمیر کنیم؟ آیفون و سامسونگ موبایل کمک را به عنوان بهترین مرکز برای انجام تعمیرات تخصصی اپل و سامسونگ معرفی کردیم.

 

تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

 

در مرکز موبایل کمک تمام قطعاتی که در موبایل مشتریان نصب می‌شود مستقیما از فروشگاه قطعات موبایل تامین خواهند شد و این مسئله سبب می‌شود که هزینه تامین قطعات مورد نیاز تبلت و گوشی مشتریان به حداقل برسد. فروشگاه موبایل کمک هم اکنون یکی از بزرگ ترین وارد و عرضه کنندگان قطعات اورجینال موبایل در داخل کشور است و خیلی از مراکز تعمیر داخل کشور که خود را به عنوان نمایندگی تعمیرات آیپد، آیفون و غیره معرفی می‌کنند قطعات مورد نیازشان را از فروشگاه موبایل کمک تامین می‌نمایند.

زمانی که تعمیرات گوشی مستقیما در موبایل کمک انجام شود، قیمت و هزینه قطعات به مراتب مقرون به صرفه تر از حالت عادی در نظر گرفته می‌شوند و به نوعی قطعات با همان قیمت خرید در آیفون، آیپد یا اپل واچ متقاضی نصب می‌گردند. این موضوع به شدت روی کاهش هزینه تعمیرات آیپد، آیفون و اپل واچ موثر خواهد بود. پس اگر می‌خواهید هزینه تعمیرات تبلت اپل، آیفون یا اپل واچ خود را به حداقل برسانید و با کمترین قیمت ممکن تعمیرات را انجام دهید، مطمئن باشید موبایل کمک بهترین سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهد و بهترین مرجع برای انجام تعمیرات تخصصی اپل خواهد بود.

نمایندگی رسمی اپل در ایران | تعمیرات آیپد، آیفون و اپل واچ

خیلی از کاربران در رابطه با نمایندگی اپل در ایران و عملکرد مراکزی که به عنوان نمایندگی رسمی اپل در ایران فعالیت دارند سوال می‌کنند، بنابراین لازم می‌دانیم در مورد این موضوع اطلاعاتی خدمتتان ارائه کنیم. اپل به طور رسمی در داخل ایران نمایندگی ندارد که مستقیما تحت نظارت این شرکت فعالیت کند، بنابراین هر مرکز تعمیرات موبایلی می‌تواند خود را به عنوان نمایندگی رسمی اپل معرفی کرده و تعمیرات تبلت اپل، گوشی اپل و ساعت های هوشمند این شرکت را بر عهده بگیرد. پس اصلا نمی‌توان به شعارهایی که در این راستا از سمت مراکز تعمیر موبایل داخل کشور ارائه می‌شود اعتماد داشت. چون هر مرکزی می‌تواند مدعی باشد که به عنوان نمایندگی اپل در ایران فعالیت می‌کند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

اما نبودن نمایندگی رسمی و تحت نظارت اپل در کشور به این معنا نیست که هیچ مرکز تعمیراتی نمی‌تواند سرویس تعمیرات اپل را با کیفیت مشابه نمایندگی های این شرکت ارائه دهند. خدمات موبایل کمک به گونه‌ایست که حتی بازدهی بهتری نسبت به سرویس خیلی از نمایندگی های رسمی اپل در سراسر دنیا ارائه می‌کند. آمار رضایت مشتریان این مرکز به خوبی می‌تواند ثابت کننده این مسئله باشد و نشان دهد که چرا موبایل کمک استحقاق انتخاب شدن به عنوان بهترین نمایندگی اپل تهران و ایران را دارد.

 

تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

 

در مرکز موبایل کمک علاوه بر اینکه تمام استاندارد های لازم در حین انجام تعمیرات رعایت می‌شوند، کیفیت قطعات بکار رفته در گوشی مشتری و کیفیت تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه هم ضمانت خواهند شد. از سمت دیگر تعمیرات با بیشترین سرعت ممکن در مرکز موبایل کمک انجام می‌گیرد که در ادامه به صحبت در مورد آن هم می‌پردازیم و همچنین هزینه تعمیرات در نمایندگی تبلت اپل و موبایل کمک به مراتب کمتر از هزینه انجام تعمیرات مشابه در بازار آزاد خواهد بود.

مسئله دیگری که می‌تواند موبایل کمک را به بهترین نمایندگی اپل تهران تبدیل کند مربوط به پیک رایگان این شرکت می‌شود که الزام متقاضی تعمیرات مبنی بر مراجعه حضوری را به طور کامل از بین می‌برد. با خدمات شرکت موبایل کمک هیچ نیازی نیست که شما برای واگذاری گوشی و تعمیرات به این شرکت مراجعه حضوری داشته باشید یا حتی بعد از تعمیرات هم برای دریافت موبایل یا تبلت خود به شرکت مراجعه کنید. بلکه پیک رایگان موبایل کمک این کار را برایتان انجام می‌دهد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بنابراین به دلیل کیفیت بالایی که در خدمات مرکز موبایل کمک ارائه شده و توجه ویژه‌ای که برای سهولت استفاده از خدمات این مرکز به عمل آمده، موبایل کمک را می‌تواند به عنوان نمایندگی رسمی اپل تهران در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله توصیه داریم به مطالعه مقاله همه چیز در مورد نمایندگی رسمی اپل در ایران و شرایط گارانتی آیفون بپردازید. پس اگر می‌خواهید با خیال راحت تعمیرات آیپد، آیفون یا اپل واچ شما انجام شود و خیالتان از بابت کیفیت تعمیرات راحت باشد، موبایل کمک بهترین گزینه برای انتخاب است. با سرویس موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات آیپد می‌توانید آیپد، آیفون یا اپل واچ خود را با کیفیتی بهتر از کیفیت خیلی از نمایندگی های رسمی اپل در دنیا انجام دهید.

تعمیر سریع آیپد در کوتاه ترین زمان | نمایندگی تعمیرات تبلت اپل

همه افرادی که بنا به هر دلیل آیپد یا آیفون آن ها دچار مشکل می‌شود و برای تعمیر به مراکز تعمیرات تبلت اپل مراجعه می‌کنند تمایل دارند که هر چه سریع تر تعمیرات لازم روی گجت آن ها انجام شود تا دوباره بتوانند از آن استفاده به عمل آورند. اما متاسفانه در اغلب مراکزی که سرویس تعمیرات اپل را ارائه می‌کنند، سرعت عمل انجام خدمات و تعمیرات بسیار پایین است. به عنوان مثال دیده شده که در برخی مراجع تعویض ال سی دی آیفون تا 4 الی 5 روز زمان برده در حالی که این تعمیر شاید نهایتا 3 ساعت هم زمان یک تعمیرکار با تجربه را نگیرد.

در مرکز موبایل کمک و نمایندگی تبلت اپل سعی می‌شود که تمام تعمیرات لازم با بیشترین سرعت بر روی گوشی و تبلت مشتریان انجام گیرد. تعمیرات رایجی مثل تعویض باتری، تعویض ال سی دی و غیره آیفون و آیپد ها عموما در موبایل کمک بیشتر از 2 ساعت طول نمی‌کشند. با توجه به اینکه دریافت و تحویل گوشی به مشتری در موبایل کمک با استفاده از پیک رایگان انجام می‌گیرد، خیلی سریع دستگاه تعمیر شده درب منزل به متقاضی تعمیرات تحویل داده خواهد شد. مراحلی که باید در این راستا طی شوند به شرحی هستند که در ادامه عنوان می‌کنیم.

 

تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

 

در قدم نخست سفارش تعمیرات ضمن تماس با شماره 02175147 یا از طریق صفحه ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک ثبت می‌شود. پیک رایگان موبایل کمک در سریع ترین زمان ممکن به آدرس متقاضی اعزام و آیپد یا آیفون معیوب را درب منزل از او تحویل می‌گیرد. دستگاه به شرکت ارجاع داده خواهد شد و تعمیرات  تخصصی مورد نیاز ظرف چند ساعت بر روی آن انجام می‌شوند. پس از انجام تعمیرات، آیفون یا آیپد متقاضی دوباره با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس وی ارسال خواهد شد و مثل روز اولش درب منزل به او تحویل داده می‌شود. کل پروسه فوق عموما چیزی مابین 3 الی 5 ساعت زمان می‌برد. پس با خدمات موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات آیپد می‌توانید تعمیرات تبلت اپل و آیفون ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

لازم به ذکر است که سرویس موبایل کمک مخصوص گجت های اپل نیست و برای گوشی های دیگر برند ها از قبیل سامسونگ هم به شیوه مشابه ارائه می‌شود. یعنی تعمیر گوشی های سامسونگ، هوآوی و غیره هم در مرکز موبایل کمک با ضمانت و در سریع ترین مدت زمان ممکن انجام خواهد شد. به همین جهت می‌توان موبایل کمک را به عنوان بهترین نمایندگی سامسونگ موبایل  هم معرفی کرد. با موبایل کمک یک تعمیر سریع، کم هزینه، مطمئن و بی‌دردسر را تجربه می‌کنید.

تضمین قطعات اورجینال |نمایندگی تعمیرات تبلت اپل

بکارگیری قطعات اورجینال و نو در حین تعمیر آیفون و آیپد های اپل از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران در بازار آزاد اصلا از قطعات با کیفیت در تعمیرات گوشی و تبلت مشتریان استفاده نمی‌کنند و این مسئله منجر به افت کیفیت نهایی تعمیر و بازدهی آن می‌شود. در برخی مواقع حتی دیده شده که افراد سودجو قطعات دست دوم یا حتی غیر اورجینال را به جای قطعه اورجینال و نو در آیپد و آیفون مشتریان نصب کرده‌اند و از آن ها هزینه نصب قطعه اورجینال و نو را دریافت می‌کنند.

 

تعمیرات آیپد تبلت اپل | گارانتی Apple iPad

 

متاسفانه اگر قرار باشد قطعات داخلی آیفون یا آیپد تعویض شوند، کاربر هیچوقت نمی‌تواند مطمئن باشد که قطعه بکار رفته در گجت او اورجینال و نو بوده است. به همین سبب توصیه داریم که برای تعمیرات تبلت اپل فقط از خدمات نمایندگی تبلت اپل و موبایل کمک استفاده کنید چون در این مرکز قطعات تعویض شده آیپد و آیفون مشتریان از نظر اورجینال بودن گارانتی می‌شود. پس وقتی از سرویس موبایل کمک استفاده کنید، خیالتان از بابت کیفیت قطعات بکار رفته در موبایل یا تبلتتان هم راحت خواهد بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتربخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون XS Max

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل