قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این سوالات را از خود بپرسید!

قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این سوالات را از خود بپرسید!

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که گوشی موبایلتان بنا به هر دلیل خراب شود و نیاز به تعمیر دستگاه داشته باشید. در این شرایط سوالاتی وجود دارند که باید حتما پیش از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل از خودتان بپرسید! در ادامه این مطلب می‌خواهیم در مورد سوالات مهمی صحبت کنیم که باید قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل پاسخ آن ها مشخص شود. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

تعمیرات موبایل یکی از پرتقاضاترین سرویس های فعلی در سراسر دنیا و ایران است. همین امر است که سبب شده تعداد مراکز تعمیر موبایل هم در داخل کشور نسبت به چند سال پیش به شدت افزایش یابد. بنابراین اگر خدای نکرده گوشی شما خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، مراکز مختلفی برای خدمات رسانی به شما آماده خواهند بود و شما گزینه های مختلفی برای استفاده خواهید داشت. اما پیش از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل و سپردن گوشی به تعمیرکار بهتر است به برخی از سوالات مهمی که در این میان به وجود می‌آیند پاسخ دهید!

پاسخ دادن به این سوالات سبب می‌شود که شما بتوانید با دید بهتر و همچنین برنامه ریزی مناسب تری برای تعمیر گوشی خود به مراکز تعمیر موبایل مراجعه کرده و از سمت دیگر بهترین نتیجه ممکن را از تعمیر گوشی دریافت کنید. اما این سوالات مهم کدامند؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به سوالات مهمی که باید قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل پرسیده شده و به آن ها پاسخ داده شود اشاره نمایید. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

سوال اول: آیا می‌توانم از گارانتی یا بیمه استفاده کنم؟

اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که آیا می‌توانید از گارانتی یا بیمه برای تعمیر گوشی خود استفاده کنید؟ اگر گوشی را به تازگی و با ضمانت خریداری کرده‌اید، برای خرابی هایی که خود به خود و بدون دخالت شما در گوشی رخ می‌دهند می‌توانید از گارانتی استفاده کنید. دقت داشته باشید که فقط خرابی هایی تحت گارانتی و به طور رایگان در نمایندگی های برند گوشی تعمیر می‌شوند که شما در به وجود آمدن آن ها دخالت مستقیم نداشته باشید. برای مثال خرابی ناشی از آب خوردگی، افتادن گوشی از دست شما و شکستن ال سی دی آن و غیره تحت گارانتی قابل تعمیر نیستند. برای استفاده از گارانتی گوشی باید به نمایندگی های رسمی و مجاز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

همچنین اگر گوشی شما بیمه باشد هم احتمالا می‌توانید از ضوابط بیمه برای تعمیر گوشی خود استفاده نمایید و دیگر نیازی به مراجعه به مراکز تعمیر موبایل نخواهید داشت. برای آشنایی با بیمه موبایل و مزیت های آن توصیه می‌کنیم حتما یک بار هم که شده مقاله از ۰ تا ۱۰۰ بیمه موبایل و گوشی ؛ بهترین بیمه، آموزش بیمه، هزینه بیمه را مطالعه کنید. پس اگر می‌توانید از ضوابط گارانتی و بیمه برای تعمیر گوشی خود استفاده کنید، دیگر لزومی مبنی بر مراجعه به مراکز تعمیر موبایل نخواهید داشت.

قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این سوالات را از خود بپرسید!

تعمیرات اپل

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

سوال دوم: هزینه تعمیر گوشی چقدر است؟

یکی از اولین سوالاتی که احتمالا در ذهنتان ایجاد خواهد شد و باید هم به آن پاسخ داده شود مربوط به هزینه تعمیر دستگاه می‌شود. متاسفانه در برخی شرایط برای این مسئله نمی‌توان به طور دقیق هزینه‌ای را مشخص کرد، مخصوصا اگر مشکل گوشی شما مستقیما مربوط به تعویض قطعه خاصی از گوشی نباشد. برای مثال اگر ال سی دی آیفون 6 شما شکسته و می‌خواهید آن را تعویض کنید، می‌توانید به چند مورد از مراکز تعمیر موبایل مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های این مراکز تماس حاصل کنید و از آن ها بخواهید تا هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 را برایتان عنوان کنند. در این شرایط هزینه دقیق انجام این کار برایتان مشخص می‌شود. اما اگر نتوان مشکل گوشی را به طور مستقیم به قطعه خاصی نسبت داد، طبیعتا نمی‌توان هزینه تعمیر آن را هم مشخص کرد.

برای مثال تصور کنید گوشی شما خود به خود ریستارت می‌شود! در این شرایط چون مشخص نیست که چه قطعه‌ای در دستگاه دچار مشکل شده و باید تعویض شود، طبیعتا هزینه دقیق تعمیر هم نامشخص باقی می‌ماند و بعد از تعمیر تعیین خواهد شد. اما به طور کلی با توجه به نوع خرابی که در یک گوشی به وجود آمده و همچنین مدل خود دستگاه می‌توان یک بازه قیمتی را برای هزینه تعمیر دستگاه عنوان کرد. برای مشاوره و کسب راهنمایی در رابطه با هزینه تعمیر گوشی خود می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. فراموش نکنید که اگر بتوانید از بیمه و گارانتی موبایل برای تعمیر دستگاه استفاده کنید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید یا بخش بسیار ناچیزی از هزینه تعمیر دستگاه را پرداخت خواهید کرد.

سوال سوم: آیا گوشی ارزش تعمیر دارد؟

تصور کنید هزینه تعمیر گوشی شما مشخص شده اما مقدار این هزینه به قدری بالاست که اگر برای خرید گوشی دیگر اقدام کنید صرفه تر خواهد بود یا اصلا بودجه شما فعلا در حدی نیست که آن تعمیر را انجام دهید! در این شرایط مشخصا مراجعه به مراکز تعمیر موبایل و اقدام به منظور تعمیر گوشی هیچ سودی برایتان ندارد. بنابراین شما باید قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل و اقدام به منظور تعمیر دستگاه، وضعیت آن را به طور دقیق سبک و سنگین کنید و تصمیم بگیرید که آیا تعمیر کردن گوشی شما ارزش دارد یا خیر!

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

سوال چهارم: تعمیر گوشی چقدر زمان می‌برد؟

یکی از سوالات بسیار مهم دیگری که باید در این بین و قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل پرسیده شود مربوط به مدت زمانی خواهد بود که باید برای تعمیر موبایل صبر کنید. برای مثال تعمیر یک گوشی آب خورده ممکن است تا چند روز طول بکشد. خیلی از تعمیرکاران موبایل حتی برای انجام تعمیراتی مثل تعویض باتری، تعویض فلت شارژ و سایر موارد این چنینی هم از مشتری چند روز زمان می‌خواهند، در حالی که انجام این تعمیرات می‌تواند ظرف مدت زمان کوتاهی و فقط در چند ساعت صورت پذیرد.

از سمت مقابل اگر گوشی موبایل شما تحت گارانتی یا بیمه قرار داشته باشد، عموما تعمیر آن خیلی بیشتر از حالت عادی طول می‌کشد و گاها دیده شده که تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی دستگاه تا چند هفته زمان برده است. بنابراین عموما سرویس تعمیرات نمایندگی های موبایل و نمایندگی های بیمه کندتر از مراکز تعمیر موبایل عادی است. اگر می‌خواهید با بیشترین سرعت ممکن و ظرف چند ساعت تعمیر گوشی شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس تعمیرات فوری موبایل کمک استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این سرویس به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت بپردازید.

قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این سوالات را از خود بپرسید!

تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

سوال پنجم: به کدامیک از مراکز تعمیر موبایل اعتماد کنیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که باید در این میان به آن پاسخ داده شود مربوط به مسئله اعتماد می‌شود! واگذار کردن گوشی موبایل به دست تعمیرکاری که تجربه کافی ندارد و استانداردهای اصلی تعمیرات موبایل را رعایت نمی‌کند یک اقدام کاملا اشتباه است. شما باید تعمیر گوشی خود را به مراکز و افرادی واگذار کنید که کاملا قابل اعتماد و با تجربه هستند. تعمیرکاران مجرب تمام استانداردهای لازم را در حین تعمیر گوشی مشتریان رعایت می‌کنند و بدین ترتیب بهترین نتیجه ممکن در قبال تعمیرات صورت گرفته را ارائه خواهند کرد. شما باید قبل از اینکه به مراکز تعمیر موبایل مراجعه کنید، بهترین و با کیفیت ترین مرجع را شناسایی نمایید. فراموش نکنید که موبایل کمک با ارائه ضمانت تعمیرات و رضایت 97 درصدی مشتریان یکی از بهترین مراکز تعمیر موبایل فعلی کشور است.

تعمیر گوشی موبایل در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی اپل

 

سوال ششم: چطور از کیفیت قطعاتی که در گوشی نصب می‌شوند اطمینان داشته باشیم؟

متاسفانه بازار آزاد تعمیرات موبایل به گونه‌ای شده که خیلی از افراد با سوء استفاده های مختلف از آن کسب درآمد می‌کنند. یکی از روش های رایج این سوء استفاده ها مربوط به نصب و استفاده از قطعات دست دوم و غیراورجینال در گوشی مشتریان و دریافت هزینه تعویض قطعه اورجینال از مشتری می‌شود. متاسفانه چون راهی برای اینکه مشتری بفهمد قطعه نصب شده در گوشی وی دست دوم یا اورجینال است وجود ندارد و همین امر راه را برای افراد سودجو باز می‌گذارد. برای اینکه گرفتار این ترفندها و کلاهبرداری ها نشوید، توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل در مورد مرکزی که می‌خواهید تعمیر گوشی خود را به آن واگذار کنید کاملا اطلاعات کسب نمایید.

به هیچ وجه به هر مرکز تعمیراتی اعتماد نکنید و فقط از سرویس مراکزی استفاده کنید که خدمات خود را با ضمانت در اختیارتان قرار می‌دهند. موبایل کمک یکی از این مراکز تعمیر موبایل است. تمام قطعاتی که در گوشی مشتریان استفاده می‌شوند و همچنین تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک روی گوشی مشتریان صورت می‌گیرد شامل ضمانت می‌شوند. پس با موبایل کمک خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت خواهد بود. ضمنا فراموش نکنید که موبایل کمک علاوه بر ارائه سرویس تعمیرات موبایل، عرضه کننده قطعات اورجینال موبایل به سراسر ایران هم هست و مراجع متعددی در ایران هم اکنون از قطعات این شرکت استفاده می‌کنند.برای مشاهده لیست محصولات و قطعات مختلف موبایل این شرکت کافیست به فروشگاه قطعات موبایل شرکت موبایل کمک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 10 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در رابطه با سوالاتی صحبت کردیم که باید قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل در مورد آن ها فکر کنید و پاسختان را در قبال این سوالات مشخص نمایید. فراموش نکنید موبایل کمک به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر موبایل فعلی کشور آماده خدمات رسانی فوری به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات موبایل کمک و ثبت سفارش تعمیرات موبایل می‌توانید با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید. همچنین ثبت سفارش از طریق صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک هم امکانپذیر است.نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات سامسونگ S9

قطعات گوشی آیفون X

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (9)

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Abis
Abis
1 سال گذشته

سلام خسته نباشید یه سوالی داشتم میگم وقتی یه قطعه روی برد سوخته باشه و مشخصاتش معلوم نباشه از کجا باید بفهمیم که چه قطعه ای (با مشخصات) لازمه

حمیدرضا ش
حمیدرضا ش
2 سال گذشته

سلام گوشی من سامسونگ آ۱۲ است دوربین جلو ی گوشی یم کار نمی کنه

محمد
محمد
3 سال گذشته

سلام ببخشید گوشی قبلی من هونور ۸cبود که بعد از کمی کارکردن قسمتی از صفحه نمایش شروع به لرزیدن می‌کرد ال سیدی شا عوض کردم ولی باز درست نشد الان نوا۷iگرفتم وباز همینطور میشه کسی میدونه مشکل چیه؟

حسین ایزی
حسین ایزی
3 سال گذشته

با سلام،وقتی کسی با من تماس میگیره،اپراتور بهش میگه که گوشی خاموشه،وقتی هم من با کسی تماس میگیرم نه زنگ میخوره نه بوق میزنه،میشه بگید دلیلش چیه و باید چیکار کنم؟ممنون میشم

Nima Moradi
Nima Moradi
3 سال گذشته

اقا من گوشیم خیلی داغ میکنه دماش میره بالایی ۴۵ درجه

حالا چیکار کنم