آموزش و معرفی روش های آنلاک کردن آیفون های اپل

روش های آنلاک کردن آیفون

شما می‌توانید از روش های مختلفی به منظور آنلاک کردن آیفون خود استفاده کنید. این روش ها شامل سه نوع مختلف می‌شوند. در این مقاله قصد داریم که در مورد روش های آنلاک کردن آیفون های اپل صحبت کنیم و اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با روش های آنلاک کردن آیفون

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آنلاک کردن آیفون چیست و شامل چه روش‌هایی می‌شود؟ به شکل مفصل در رابطه با معنای آنلاک کردن آیفون های اپل صحبت کردیم و اشاره بسیار مختصری به روش های آنلاک کردن آیفون هم داشتیم. آنلاک کردن آیفون در یک جمله به معنای رفع محدودیت‌های ارتباطی و مرتبط با سیم کارت است. هنگامی که یک آیفون را آنلاک کنید، می‌توانید هر سیم کارتی را در آن نصب و از سرویس اپراتور اختصاصی آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

روش های آنلاک کردن آیفون

دفت داشته باشید که آنلاک کردن آیفون با جیلبریک آیفون تفاوت محسوسی دارد و این دو موضوع کاملا متفاوت هستند. به منظور درک بهتر این قضیه، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله تفاوت بین جیلبریک و آنلاک کردن آیفون چیست؟ آنلاک و جیلبریک آیفون چه مفهومی دارند؟ بپردازید. اما هدف ما در این مقاله صحبت کردن در رابطه با روش های آنلاک کردن آیفون است. در این مقاله قصد داریم که به طور دقیق‌تری روش های آنلاک کردن آیفون های اپل را شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.تعمیرات اپل

معرفی روش های آنلاک کردن آیفون

به صورت کلی روش های آنلاک کردن آیفون شامل سه سبک مختلف می‌شود. به بیان دیگر به منظور آنلاک کردن آیفون های اپل سه روش مختلف وجود دارد که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

روش اول:  آنلاک فکتوری آیفون یا آنلاک رسمی آیفون

آنلاک فکتوری آیفون یک روش رسمی به منظور رفع محدودیت‌های ارتباطی دستگاه محسوب می‌شود. چنانچه آیفون خود را آنلاک فکتوری رسمی کنید، دستگاه از نظر قانونی و اخلاقی آنلاک شده و این فرآیند با موافقت اپراتور تحت قرارداد با آیفون انجام می‌شود. به منظور آنلاک فکتوری آیفون باید با اپراتور تحت قرارداد با دستگاه ارتباط برقرار کنید و با پرداخت هزینه مشخصی نسبت به آنلاک کردن رسمی آن اقدام نمایید. بدین منظور اپراتور تحت قرارداد، کد IMEI اختصاصی آیفون شما را دریافت و پس از پرداخت وجه مورد نظر از سوی شما، آن را آزاد می‌کند. بدین صورت آیفون شما به طور رسمی و قانونی آنلاک می‌شود. از مزیت‌های آنلاک فکتوری رسمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قانونی و اخلاقی بودن فرآیند آنلاک آیفون
  • تضمین 100 درصدی آنلاک شدن آیفون
  • عدم بروز هیچ مشکلی در آیفون حتی در شرایطی که نسبت به آپدیت دستگاه از طریق آیتیونز (iTunes) اقدام کنید
  • عدم از بین رفتن گارانتی آیفون (مربوط به کشورهایی می‌شود که تحت پوش رسمی اپل هستند)
  • عدم نیاز به جیلبریک کردن یا هک کردن آیفون
  • عدم نیاز به باز کردن بدنه یا اصطلاحا دمونتاژ آیفون

بنابراین آنلاک فکتوری یا آنلاک رسمی یکی از بهترین روش های آنلاک کردن آیفون محسوب می‌شود. به منظور انجام این عمل در کشور ما شرکت‌های مختلفی وجود دارند که با دریافت هزینه مشخصی به طور مستقیم با اپراتور تحت قرارداد با آیفون ارتباط برقرار می‌کنند و سپس نسبت به آنلاک فکتوری آیفونتان اقدام خواهند کرد. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

روش های آنلاک کردن آیفون

روش دوم: آنلاک سخت افزاری آیفون

یکی دیگر از روش های آنلاک کردن آیفون مربوط به آنلاک سخت افزاری دستگاه می‌شود. در این روش که حداقل در کشور ما بسیار شایع است، یک قطعه سخت افزاری اختصاصی به آیفون اضافه می‌شود و بدین ترتیب محدودیت‌های اتصال سیم کارت آن از بین می‌رود. بدیعی است که به منظور نصب این قطعه سخت افزاری باید آیفون شما باز یا اصطلاحا دمونتاژ شود و همچنین هیچ تضمینی مبنی بر عملکرد دائمی و همیشگی این سبک از آنلاک آیفون وجود ندارد. دقت داشته باشید که آنلاک سخت افزاری آیفون روش رسمی به منظور آنلاک آیفون به شمار نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

روش سوم: آنلاک نرم افزاری آیفون

یکی دیگر از روش های آنلاک کردن آیفون مربوط به روش نرم افزاری می‌شود. این روش شامل قوانین و قواعد پیچیده‌ای است که پیاده‌سازی آن نیاز به تجربه کافی دارد. به منظور آنلاک نرم افزاری آیفون باید حتما دستگاه جیلبریک شده باشد تا بتوان به فایل‌های سیستمی و ریشه‌ای آیفون دسترسی یافت و آن‌ها را اصطلاح یا بهتر بگوییم هک نمود!

به منظور آنلاک نرم افزاری آیفون‌های اپل می‌توانید از کیت‌های مختلفی کنید. نرم افزارهایی همچون UltraSn0w، RedSn0w، BlackSn0w و … از جمله نرم افزارهای کاربردی و بسیار عالی هستند که می‌توان از آن‌ها به منظور آنلاک نرم افزاری دستگاه استفاده کرد. دقت داشته باشید که آنلاک نرم افزاری آیفون، روش رسمی محسوب نمی‌شود و به احتمال زیاد با آپدیت سیستم عامل دستگاه از طریق آیتیونز شاهد از بین رفع آنلاک و بازگشت محدودیت‌های ارتباطی آیفونتان خواهید بود. ضمنا این روش به هیچ عنوان قانونی نیست و منجر به ابطال گارانتی اپل می‌شود. با وجود تمام این تفاسیر، آنلاک نرم افزاری آیفون های اپل یکی از پرطرفدارترین روش‌های آنلاک آیفون است، چرا که نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

بیشتر بخوانید:  گارانتی تعمیرات Apple 

جمع‌بندی

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله به معرفی انواع روش های آنلاک کردن آیفون پرداختیم. سه روش آنلاک فکتوری، آنلاک سخت افزاری و آنلاک نرم افزاری گزینه‌هایی هستند که پیش رویتان قرار دارند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون 11 پرو

قیمت تاچ ال سی دی جی 7 پرایم 2

قطعات آیفون 6 اس پلاس

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments