معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت اسکلت Giant Skeleton

کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton

کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton یکی از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) می‌تواند نقش یک کارت بسیار مخرب و آسیب زننده به ساختمان های دشمن را ایفاء کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton بازی کلش رویال

اسکلت جاینت یا همان Giant Skeleton در واقع یک اسکلت غول پیکر است که بمب عظیمی را در دست داشته و آن را حمل می‌کند. او یک اسکلت است پس عجیب نیست که از جان گذشته باشد! بمبی که او حمل می‌کند، بعد از مرگش منفجر می‌شود و دمیج سنگینی به ساختمان ها و سرباز های اطراف وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات حرفه ای موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton

معرفی کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton کلش رویال (Clash Royale)

برای اینکه بتوانید از کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton به درستی استفاده کنید و یا دفاع خوبی در برابر آن انجام دهید، باید در قدم نخست این کارت را خوب بشناسید. موضوعات و مسائل زیر برای شناسایی این کارت به شما کمک می‌کنند:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

  • کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton در آرنای 2 (Arena 2) یا بون پیت (Bone Pit) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های Epic یا اپیک بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • جاینت اسکلت یک اسکلت غول پیکر با بمبی در دست خود است که سمت تاورهای دشمن حرکت می‌کند و البته به سرباز های بین راه هم اتک می‌دهد. زمانی که او به تاور دشمن برسد، به آن اتک خواهد داد و وقتی بمیرد، بمبی که داشته بر روی زمین خواهد افتاد و انفجار آن دمیج بسیار سنگینی را به تاور وارد می‌نماید.
  • سرعت حرکت جاینت اسکلت (Giant Skeleton) متوسط (Medium 60) است.
  • تاخیر مابین تک های جاینت اسکلت (Giant Skeleton) برابر با 1.5 ثانیه است.
  • جان یا خون (Hitpoints) جاینت اسکلت زیاد است، دمیج اتک هایتش متوسط بوده و دمیج بمب او بسیار آسیب رسان خواهد بود.
  • بمب جاینت اسکلت 3 ثانیه بعد از مرگش منفجر می‌شود.
  • برای استفاده از کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton ملزم به صرف 6 اکسیر خواهید بود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

  • کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton می‌تواند نقش یک کارت مخرب را ایفا کند. در نظر داشته باشید که رسیدن جاینت اسکلت به تاور دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که بمب او می‌تواند دمیج بسیار سنگینی به تاور وارد کند.
  • ترکیب کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton با کارت های اسپاونر (Spawner) یا همان کارت هایی که از خود سرباز تولید می‌کنند، یک ترکیب عالی است. برای مثال استفاده از کارت کوره (Furnace) در کنار جاینت اسکلت (Skeleton Giant) در اغلب مواقع می‌تواند فشار سنگینی را در لاین ایجاد کند.
  • از کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton می‌توانید به عنوان یک عامل منحرف کننده سایر سرباز های دشمن نظیر والکری (Valkyrie)، پکا (P.E.K.K.A)، بربرین ها (Barbarians) و غیره هم استفاده کنید. این سربازها عموما بعد از اینکه خود اسکلت جاینت را از بین می‌برند، اسیر دمیج بمب آن خواهند شد. این استراتژی در قبال سرباز هایی نظیر بربرین های نخبه (Elite Barbarians)، هوگ رایدر (Hog Rider) و غیره که سرعت حرکت بالایی دارند تاثیرگذار نخواهد بود.
  • استفاده از کارت گردباد (Tornado) بعد از بین رفتن جاینت اسکلت (Giant Skeleton) برای نزدیک کردن سرباز های دشمن به بمب یکی استراتژی جالب و خوب خواهد بود.
  • کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton یکی از بهترین کارت های ضد برای مقابله با استراتژی هایی است که کارت اسپارکی (Sparky) در آن نقش دارد. برای استفاده از جاینت اسکلت در راستای تخریب استراتژی هایی مثل ترکیب اسپارکی (Sparky) با ویزاد (Wizard) باید سعی داشته باشید که بعد از مرگ جاینت اسکلت، اسپارکی و ویزارد به بمب او رسیده و با ترکیدن آن نابود شوند.
  • استفاده از اسپل کلون (Clone) در شرایطی که جاینت اسکلت (Giant Skeleton) به تاور دشمن برسد، یک حرکت عالی محسوب می‌شود. چرا که با مرگ کلون هم بمب از دست او به زمین می‌افتد و این مسئله سبب می‌شود که دمیج بسیار سنگینی به تاور وارد گردد.
  • از اسپل فریز (Freeze) ‌هم می‌توانید به منظور اطمینان حاصل کردن از رسیدن جاینت اسکلت یا Giant Skeleton به تاور دشمن استفاده کنید.
  • یکی از کارت های بسیار خوبی که می‌توانید از آن برای از بین بردن جاینت اسکلت (Giant Skeleton) استفاده کنید، کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) محسوب می‌شود. اما در نظر داشته باشید که این کارت در برابر اسپل هایی مثل زپ (Zap)، فایربال (Fireball)، ارور (Arrows) و غیره ضعف دارد.
  • کارت مینیون هورد (Minion Horde) هم از دیگر کارت هایی است که می‌تواند برای جلوگیری از نفوذ جاینت اسکلت یا Giant Skeleton استفاده شود.
  • از کارت هایی مثل پکا (P.E.K.K.A) که دمیج سنگینی دارند هم می‌توان برای از بین بردن جاینت اسکلت (Giant Skeleton) استفاده کرد، اما باید در نظر داشت که عموما پکا بعد از نابود کردن جاینت اسکلت تحت تاثیر دمیج بمب او قرار خواهد گرفت و از بین می‌رود.
  • با توجه به اینکه کارت هایی مانند مینیون هورد (Minion Horde) و ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) کارت های ضد خوبی برای مقابله با جاینت اسکلت یا Giant Skeleton هستند، پس پیاده کردن یک سرباز با دمیج اسپلش نظیر ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch)، بی بی دراگون (Baby Dragon) یا حتی دارک پرنس (Dark Prince) در پشت جاینت اسکلت (Giant Skeleton) می‌تواند کمک خوبی به پیشروی او در لاین بکند.
  • استفاده ترکیبی از کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton در کنار کارت جلاد (Executioner) هم یک استراتژی عالی برای پیشروی در لاین است.
  • ترکیب کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton با کارت هوگ رایدر (Hog Rider) هم می‌تواند ترکیب عالی برای از بین بردن تاورهای دشمن باشد. در این ترکیب اسکلت جاینت نقش سرباز تنک را ایفاء می‌کند و باید اتک های تاور به سمت او روانه شوند. ممکن است دشمن از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) برای مقابله با این ترکیب استفاده کند. در این شرایط اگر اسپلی مثل پیکان ها (Arrows) یا فایربال (Fireball) را رزرو داشته باشید یک حرکت سودمند انجام داده‌اید.
  • ترکیب کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton با کارت بالون (Balloon) هم دقیقا شرایط مشابه با حالت قبل را ایجاد می‌کند. با این تفاوت که احتمالا دشمن شما برای مقابله با این ترکیب از کارتی مثل مینیون هورد (Minion Horde) استفاده خواهد کرد که باز هم اسپل هایی مثل ارور (Arrows) و فایربال (Fireball) می‌توانند آن‌ها را نابود سازند.
  • اینفرنو تاور (Inferno Tower) می‌تواند یک کارت عالی برای منحرف کردن و از بین بردن اسکلت جاینت (Giant Skeleton) باشد.
  • یکی دیگر از استراتژی های موثری و خوبی که می‌توانید از آن برای از بین بردن تاثیر جاینت اسکلت (Giant Skeleton) استفاده کنید، مربوط به پیاده کردن یک جاینت (Giant) در مقابل آن می‌شود. در این شرایط جاینت (Giant) بدون توجه به جاینت اسکلت به سمت تاور دشمن حرکت می‌کند و اسکلت جاینت هم به دنبال آن می‌رود. این امر سبب می‌شود که علاوه بر خریدن زمان برای نابود کردن اسکلت جاینت (Giant Skeleton)، بمب او را هم از تاورها و منطقه خودتان دور کنید.
  • در برخی شرایط خاص می‌توانید از کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton برای اهداف دفاعی هم استفاده کنید. برای مثال اگر تاورتان زیر فشار است، جاینت اسکلت را در زیر تاور خود پیاده کنید تا با سرباز های دشمن درگیر شود. پس از مرگ او، انفجار بمب آن می‌تواند بخش عظیمی از سرباز های دشمن را نابود سازد و شما را از فشار خارج کند.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس گوشی

  • بال لول آپ کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton شاهد افزایش جان، دمیج اتک هایش و دمیج بمب او خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع در جدول زیر ضمیمه شده است:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton

پس کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton می‌تواند نقش یک کارت مخرب و آسیب رسان بسیار خوب را برایتان ایفاء کند. در برخی شرایط می‌توان از این کارت به عنوان یک نیروی دفاعی هم استفاده کرد. با این حال بهتر است همیشه سعی داشته باشید که جاینت اسکلت (Giant Skeleton) را به تاور دشمن برسانید تا دمیج بمب او به تاور وارد شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S8 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت جاینت اسکلت یا Giant Skeleton بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات آیفون 8 Plus

قطعات سامسونگ A01

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments