معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت اینفرنو دراگون

کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon

یکی دیگر از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) که می‌تواند به اصلی ترین و حتی جالب‌ترین کارت دک شما تبدیل شود، کار Inferno Dragon یا اینفرنو دراگون است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon کلش رویال

اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) یک دراگون چاق پرنده است که کلاه خودی بر سر دارد و برخلاف سایر دراگون هایی که دیده‌اید، اتکی شبیه به لیزر از دهانش خارج می‌شود که فقط بر روی یک سرباز یا ساختمان معطوف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon بازی کلش رویال بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon

معرفی کارت اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) بازی کلش رویال (Clash Royale)

اگر از کارت Inferno Dragon به خوبی استفاده کند، می‌تواند به یک مهره مخرب بسیار عالی در دک شما تبدیل شود. همچنین اگر با روش های دفاع از این کارت هم آشنا باشید، می‌توانید به راحتی با آن مقابله کنید. بدین منظور شما باید کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon به خوبی بشناسید. پس با ادامه مطلب همراه شوید:

کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon

  • کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هاوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است.
  • اینفرنو دراگون یک سرباز پرنده است که خون متوسطی دارد و می‌تواند به سربازهای زمینی و هوایی دشمن اتک دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون

  • اتک اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) از نظر سبک دقیقا مشابه با اتک اینفرنو تاور (Inferno Tower) است. یعنی او در آن واحد فقط می‌تواند به یک سرباز یا ساختمان دشمن اتک دهد. اتک او شبیه به یک لیزر است و بر روی یک سرباز یا دشمن معطوف شده و به مرور زمان دمیج آن افزایش پیدا می‌کند.
  • بنابراین هرچه اتک لیزری اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) برای مدت زمان بیشتری بر روی یک سرباز یا ساختمان باقی بماند، دمیج آن هم افزایش می‌یابد. این ویژگی اینفرنو دراگون را به یک کارت بسیار عالی برای از بینم بردن سرباز های با جان زیاد دشمن یا تاورها تبدیل می‌کند.
  • تاخیر مابین دمیج وارد بر ساختمان یا سربازی که اتک اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) بر روی آن معطوف شده است، فقط برابر با 0.4 ثانیه خواهد بود.
  • سرعت حرکت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon متوسط (Medium 60) است و رنج یا محدوده اتک هایش هم برابر با 4 مربع خواهد بود.
  • برای استفاده از کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon ملزم به صرف 4 اکسیر هستید که در مقایسه با توانایی های این کارت بسیار ناچیز است.
  • زمانی که اتک اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) بر روی یک سرباز در حال حرکت دشمن قفل می‌شود، اینفرنو دراگون ساکن در جای خود باقی می‌ماند و دمیج اتکش به مرور افزایش خواهد یافت. اگر در این شرایط سرباز دشمن از رنج اتک اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) خارج شود، اتک او قطع خواهد شد و با وصل شدن مجدد اتک او به سرباز دشمن، دمیج آن هم ریست می‌شود. پس همیشه سعی کنید که کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon را به گونه‌ای پیاده کنید که سرباز مورد نظرتان نتوان از رنج اتک او خارج شود.
  • هیچوقت تصور نکنید که کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon می‌توانید جایگزینی برای اینفرنو تاور (Inferno Tower) باشد. اینفرنو تاور (Inferno Tower) به دلیل این که یک ساختمان دفاعی است، سرباز های دشمن را به سمت خود می‌کشاند و مسیر آن‌ها را منحرف می‌کند، اما اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) قادر به انجام این کار نیست.
  • همانطور که اشاره داشتیم، یکی از بهترین کاربردهای کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon مربوط به توانایی آن در از بین بردن سرباز های با خون یا جان زیاد می‌شود. برای مثال اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) به سادگی می‌تواند سرباز هایی مثل جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A)، گولم (Golem)، جاینت اسکلت (Skeleton Giant) و غیره را با اتک عجیبش از بین ببرد.
  • اگر بتوانید اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) را به تاور دشمن برسانید و اتک آن را بر روی تاور معطوف کنید، فقط چند ثانیه کافی است که تاور با جان فول دشمن از بین برود.
  • یکی از بهترین سرباز هایی که می‌تواند برای مقابله با کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon استفاده شود، الکترو ویزارد (Electro Wizard) است. قابلیت استان (Stun) اتک های الکترو ویزارد (Electro Wizard) سبب می‌شود تا اتک اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) قابلیت تمرکز و افزایش دمیج خود را از دست دهد.
  • یکی دیگر از کارت هایی که می‌توانید از آن برای مقابله با کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon استفاده کنید، اسپل راکت (Rocket) است، اما در نظر داشته باشید که این اسپل از نظر اکسیر شما را عقب می‌اندازد.
  • از آنجایی که اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) سبک اتک خاصی دارد و اتک او فقط بر روی یک سرباز متمرکز می‌شود، سرباز هایی که به صورت گروهی پیاده می‌شوند مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون هورد (Minion Horde) و غیره می‌توانند برای منحرف کردن آن بسیار مناسب باشند. برای مثال زمانی که اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) به تاورتان نزدیک شده و تاور به آن اتک می‌دهد، کارت مینیون ها (Minions) یا مینیون هورد (Minion Horde) را بر روی آن بیندازید تا او درگیر اتک دادن به مینیون ها شده و ظرف چند ثانیه از بین برود.
  • ترکیب کارت اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) با کارت بی بی دراگون (Baby Dragon) یک ترکیب دراگونی مرگبار است! در این ترکیب بی بی دراگون (Baby Dragon) با اتک اسپلش خود سرباز های با جان کم که اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) برای از بین بردنشان ضعف دارد را از بین می‌برد و اینفرنو دراگون هم سربازهای با جان زیاد دشمن را از بین خواهد برد. البته این ترکیب در برابر اسپل راکت (Rocket) ضعف دارد. پس مراقب باشید که دشمن شما از این اسپل در برابر استراتژی شما استفاده نکند.
  • استفاده از کارت هایی مثل ویزارد (Wizard) و ویچ (Witch) که اتک های اسپلش دارند و می‌توانند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهند هم در کنار اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) می‌تواند بسیار مفید باشد.
  • همانطور که اشاره کردیم، اگر اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) به تاور برسد و اتک خود را بر روی آن معطوف کند، ظرف چند ثانیه تاور از بین خواهد رفت. بنابراین شما باید به هر قیمتی که شده اجازه ندهید اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) دشمن به تاور شما برسد و اتکش را بر روی تاورتان معطوف کند. برای انجام این کار قبل از رسیدن اینفرنو دراگون به تاور می‌توانید با کارت مینیون هورد (Minion Horde) آن را از بین ببرید یا از ترکیب کارت مینیون ها (Minions) یا هر کارت دیگری که سرباز های گروهی تولید می‌کند با اتک های تاور خود برای از بین بردن او استفاده کنید. کارت هایی مثل فریز (Freeze) و آیس اسپریت (Ice Spirit) هم برای مقابله با کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon بسیار مناسب هستند.
  • اگر اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) به تاور شما رسید و اتک خود را بر روی تاور معطوف کرد، بعد از 1 ایل 2 ثانیه سریع اسپل زپ (Zap) را بر روی آن بیندازید تا استان کوتاهی شود و دمیج شارژ شده و افزایش یافته اتک آن ریست شود.
  • کارت ویچ (Witch) می‌تواند در اغلب موارد یک کارت ضد خود برای مقابله با اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) باشد. اسکلت هایی که ویچ احضار می‌کند می‌توانند توجه اینفرنو دراگون را جلب و اتک او را منحرف کنند. در این بازه زمانی هم ویچ به او اتک خواهد داد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

  • اینفرنو تاور (Inferno Tower) هم یک گزینه بسیار خوب برای مقابله با کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon محسوب می‌شود، اما در این شرایط شما یک اکسیر از دشمن عقب می‌مانید.
  • یکی از بهترین کارت هایی که می‌توانید از آن برای منحرف کردن پیشروی اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) استفاده کنید، کارت قبرستان (Graveyard) است. این کارت سبب می‌شود که برای مدت زمان 10 ثانیه اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) درگیر اتک دادن به اسکلت های برخاسته از قبرستان شود.
  • اسپل لایتنینگ (Lightening) هم می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای مقابله با کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon محسوب شود.
  • اگر هیچ کارت یا اسپلی را برای متوقف کردن اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) در اختیار ندارید، اسپل ارور (Arrows) یا حتی فایربال (Fireball) را بر روی آن بیندازید. اگر اسپل شما به اندازه کافی لول آپ شده باشد، آسیب خوبی به اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) وارد خواهد کرد و اتک های تاورتان می‌تواند قبل از به ماکسیمم رسیدن دمیج اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) آن را از بین ببرد.
  • با لول آپ کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon شاهد افزایش جان و دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ارائه شده است:

کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon

پس کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon کارتی است که می‌توان از آن برای از بین بردن تاورهای دشمن در حمله یا از بین بردن سرباز های تنک دشمن در حین دفاع استفاده کرد. فراموش نکنید که اگر این کارت را دست کم بگیرید، دشمنتان به راحتی از طریق آن شما را بازنده بتل می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت اینفرنو دراگون یا Inferno Dragon بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات iPhone 6 Plus 

قطعات سامسونگ اس 20 اولترا

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments