معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پرنس یا Prince

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پرنس یا Prince

پرنس (Prince) یک شوالیه حقیقی و قدرتمند است که استفاده صحیح از آن در بازی کلش رویال (Clash Royale) می‌تواند برای شما به برگ برنده‌ای تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت پرنس یا Prince کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت پرنس یا Prince کلش رویال (Clash Royale)

کارت پرنس یا Prince اگرچه در ابتدای بازی کلش رویال آنلاک می‌شود و از اولین کارت هایی است که به احتمال زیاد با آن آشنا می‌شوید، اما با این حال این کارت می‌تواند برای مدت زمان بسیار طولانی نقش محوری در عرشه شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت پرنس یا Prince بازی کلش رویال بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پرنس یا Prince

معرفی کارت پرنس یا Prince کلش رویال

کارت پرنس (Prince) در بازی کلش رویال می‌تواند نقش کاملا محوری داشته باشد. آشنایی دقیق با این کارت و نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند نقش به سزایی برای کسب موفقیت شما در بتل های کلش رویال داشته باشد. نکات و مسائل اصلی که باید در مورد کارت پرنس یا Prince بدانید به شرح زیر است:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پرنس یا Prince

  • کارت پرنس یا Prince در کمپ تمرینی (Training Camp) بازی کلش رویال آنلاک می‌شود.
  • پرنس (Prince) یک سرباز نزدیک زن و پیاده نظام است که خون نسبتا زیاد و دمیج زیادی دارد.
  • تاخیر مابین هر یک از اتک های پرنس (Prince) برابر با 1.5 ثانیه است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

  • سرعت حرکت پرنس متوسط (Medium 60) است.
  • کارت پرنس یا Prince یک قابلیت ویژه دارد که به موجب آن اگر 2 ثانیه در لاین حرکت کند و به سرباز دشمنی نرسید، شارژ می‌شود و با سرعت بالا به سمت تاور ‌می‌تازد. در این شرایط اگر به تاور تا هر یک از سرباز های دشمن برخورد کند، دمیجی 2 برابری را به آن اعمال خواهد کرد.
  • قدرت شارژ پرنس (Prince) محدود به تعداد دفعات خاصی نیست و این سرباز می‌تواند تا چندین بار پیاپی شارژ شده و با دمیج دوبل به دشمنان آسیب برند، اما فراموش نکنید که برای شارژ شدن باید پرنس (Prince) 2 ثانیه به طور عادی در لاین حرکت کند.
  • کارت پرنس یا Prince از کارت های اپیک یا Epic بازی کلش رویال است.
  • برای استفاده از کارت پرنس یا Prince ملزم به صرف 5 اکسیر خواهید بود.
  • پرنس (Prince) یکی از بهترین و قدرتمندترین سربازهایی است که می‌توانید از آن برای از بین بردن تاور های دشمن استفاده کنید. قابلیت ویژه پرنس که منجر به شارژ شدن آن می‌شود، اگر به درستی و در زمان مناسب استفاده شود، شک نداشته باشید که آسیب جدی به دشمن وارد می‌کند.
  • یکی از بهترین روش های مقابله با پرنس (Prince) و شارژ آن مربوط به استفاده از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) می‌شود. اسکلت های احضار شده علاوه بر خنثی کردن شارژ پرنس (Prince) ظرف چند ثانیه او را از بین می‌برند.
  • از کارت مینیون هورد (Minion Horde) هم می‌توان در برخی شرایط خاص که پرنس از تاور شما دورتر است برای از بین بردن آن استفاده کنید. به دلیل اینکه مینیون هوردها سرباز های پرنده هستند، نمی‌توانند شارژ پرنس (Prince) را خنثی کنند.
  • کارت پرنس یا Prince در کنار کارت هایی مثل ویچ (Witch)، ویزارد (Wizard) و بی بی دراگون (Baby Dragon) ترکیب بسیار عالی را ایجاد می‌کند. چرا که این سرباز ها با اتک اسپلش خود می‌توانند مسیر حرکت را برای پرنس (Prince) باز کنند و استراتژی های ضدی مثل استفاده از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) را خنثی نمایند.
  • یکی از استراتژی های جالبی که می‌توانید از آن برای غافلگیر کردن دشمن استفاده کنید، مربوط به پیاده کردن ناگهانی پرنس در لاین مقابلی می‌شود که فشار بر روی آن اعمال نشده و دشمن تمرکز خود را بر روی آن معطوف نکرده است. بدین ترتیب به طور ناگهانی به تاور مخالف دشمن دمیج سنگینی وارد خواهد شد.
  • رزرو نگه داشتن اسپل هایی مثل ارور (Arrows)، فایربال (Fireball) و زپ (Zap) بعد از پیاده کردن کارت پرنس یا Prince به منظور مقابله با سربازهایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و مینیون هورد (Minion Horde) یک حرکت بسیار عالی خواهد بود. با این حال در نظر داشته باشید که عموما زپ (Zap) قابلیت از بین بردن مینیون هوردها را ندارد.
  • پیاده کردن فایر اسپیریت (Fire Spirits) در پشت پرنس (Prince) هم می‌تواند یک اقدام بسیار عالی باشد. در این شرایط اگر دشمن از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) استفاده کند، فایر اسپریت های کوچک سریعا آن ها را از بین می‌برند.
  • استفاده از کارت پرنس یا Prince در کنار کارت دارک پرنس (Dark Prince) هم یک استراتژی کاملا موفق و شناخته شده در بازی کلش رویال محسوب می‌شود.
  • اسپل پویزن یا سم (Poison) هم به همراه کارت پرنس یا Prince یک ترکیب عالی را ارائه خواهد کرد. برای استفاده از این ترکیب ابتدا کارت پرنس (Prince) را پیاده کنید و زمانی که شارژ او انجام شد در جلوی مسیرش اسپل پویزن (Poison) را خالی کنید. سعی کنید این کار را به گونه‌ای انجام دهید که بخش کوچکی از اسپل سم (Poison) به تاور دشمن هم آسیب برساند.
  • استفاده ترکیبی از دو کارت پرنس یا Prince و والکری (Valkyrie) هم می‌تواند یک استراتژی مناسب باشد. البته این ترکیب در برابر مینیون هوردها (Minion Horde) ضعف دارد.
  • از کارت اسکلت ها (Skeletons) می‌تواند در شرایط بحرانی فقط برای خنثی کردن شارژ کارت پرنس یا Prince استفاده کنید.
  • ویچ (Witch) از سرباز هایی است که با احضار اسکلت ها می‌تواند برای پرنس (Prince) مشکلات زیادی را ایجاد کند. پس از کارت ویچ (Witch) به عنوان یک کارت ضد برای پرنس (Prince) استفاده کنید.
  • سنگ قبر (Tombstone) هم یک ساختمان عالی برای خنثی کردن استراتژی دشمن برای استفاده از کارت پرنس یا Prince محسوب می‌شود. اگر در هر یک از لاین های خود این بنا را بسازید، تقریبا استفاده مستقل از پرنس (Prince) در آن لاین ناممکن می‌شود.
  • کارت بربرین ها (Barbarians) هم یک کارت عالی برای مقابله با کارت پرنس یا Prince است. بربرین ها علاوه بر خنثی کردن شارژ پرنس (Prince) او را از پا در می‌آورند.
  • از کارت های کم هزینه ای مثل گوبلین ها (Goblins) یا گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) هم می‌توانید برای خنثی کردن شارژ پرنس (Prince) استفاده کنید. همچنین کارت گوبلین گنگ (Goblin Gang) هم می‌تواند علاوه بر خنثی کردن شارژ پرنس، او را از بین ببرد.
  • از کارت هایی مثل پکا (P.E.K.K.A) یا جاینت اسکلت (Giant Skeleton) هم در شرایط خاص می‌توانید برای از بین بردن مقابله با کارت پرنس یا Prince استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

  • اگر پرنس (Prince) دشمن در حالت شارژ نباشد، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) هم می‌تواند او را از بین ببرد.
  • کارت اسکلت های نگهبان یا گارد (Guards) هم یک کارت خوب برای مقابله با شارژ و از بین بردن پرنس (Prince) است.
  • از اسپل فریز (Freeze) هم می‌توانید برای متوقف کردن پرنس (Prince) از بین بردن آن استفاده کنید.
  • استفاده از اسپل هایی مثل اسپل خشم (Rage) و فریز (Freeze) در کنار کارت پرنس یا Prince می‌تواند یک استراتژی عالی برای از بین بردن تاورهای دشمن باشد.
  • کارت لوگ (The Log) می‌تواند یک کارت خوب برای پشتیبانی از پرنس (Prince) در مقابل پیاده نظام‌هایی همچون ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) محسوب شود.
  • اگر از لوگ (The Log) برای مقابله با پرنس استفاده کنید، شارژ پرنس (Prince) ریست می‌شود.
  • الکترو ویزارد (Electro Wizard) هم از دیگر کارت هایی است که می‌توانید برای مقابله با کارت پرنس یا Prince از آن استفاده کنید.
  • با لول آپ کارت پرنس یا Prince شاهد افزایش خون یا جان، دمیج عادی و دمیج شارژ آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

پس کارت پرنس یا Prince یک کارت بسیار عالی برای ایجاد حمله های سریع در بازی کلش رویال محسوب می‌شود. اگر بتوانید پرنس (Prince) شارژ شده را به تاور دشمن برسانید، شک نکنید که دمیج سنگینی به تاور وارد می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت پرنس یا Prince کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون 8 Plus

قطعات سامسونگ A21 اس

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
PIKO.NORTO
PIKO.NORTO
1 سال گذشته

سلام ببخشید من تا الان بالای ۱۲ تا اکانت زدم اما اصلا اول بازی بهم نداده و حتی هر چقدر هم پیش رفتم این کارت رو بهم نداد اگه میشه بگید دقیق باید چیکار کنم تا بهم بده این کارت رو،،،هر کس رو میبینم یا وارد بتل میشوم همه این کارت را دارند و خیلی قدرتمند هست این کارت و من خیلی حرصی میشوم وقتی میبینم به همه داده اما به من نه:(

مهراب
مهراب
2 سال گذشته

من لول شیش هستم و این کارتو ندارم اصلا بهم میده؟