تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون ۸ و ۷ | گارانتی آیفون تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون ۸ و ۷ | گارانتی آیفون

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون ۸ و ۷ | گارانتی آیفون

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و  آیفون 7 یکی از رایج ترین تعمیراتی است که در این سه مدل از آیفون های اپل انجام می‌شود. در این مطلب قصد داریم به صحبت در مورد کم هزینه ترین روش تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا به تعویض صفحه نمایش آیفون نیاز پیدا می‌کنیم؟

صفحه نمایش گوشی یا ال سی دی گوشی های موبایل یکی از آسیب پذیرترین اجزای سخت افزاری این گجت هاست که به دلیل ساختار و ماهیت خود با کوچک ترین ضربه می‌تواند دچار شکستگی شود. آیفون های اپل هم از این مسئله مستثنا نیستند و متاسفانه شکستن صفحه نمایش یا ال سی دی آیفون ها یکی از رایج ترین تعمیراتی است که بر روی آن ها انجام می‌شود. اما متاسفانه ال سی دی آیفون ها بسیار گران قیمت است و عموما هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 به مراتب زیاد خواهد بود!

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 | گارانتی اپل

 

بیشتر بدانید: تعمیر ال سی دی آیفون X اپل  

اما آیا راهی وجود دارد که با آن تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 را با کمترین هزینه ممکن انجام دهیم؟ خوشبختانه انجام این کار امکانپذیر است! ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به صحبت در رابطه با این موضوع پرداخته و روشی را ب شما معرفی کنیم که با آن می‌توانید تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 7 را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

اجزای تشکیل دهنده صفحه نمایش آیفون ها را بهتر بشناسید!

پیش از اینکه به صحبت در مورد روش های کاهش هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 بپردازیم، بهتر است شما را دقیق تر با اجزای تشکیل دهنده صفحه نمایش آیفون ها آشنا کنیم. صفحه نمایش آیفون ها اغلب شامل چهار بخش می‌شود که در عکس زیر آن ها را مشاهده می‌کنید:

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

  • ال سی دی: عضوی که در سمت راست تصویر مشاهده می‌کنید در واقع ال سی دی گوشی است. ال سی دی وظیفه نمایش محتوا را بر عهده دارد و از پیکسل و زیرساخت های نوری تشکیل می‌شود. ال سی دی یکی از گران ترین قطعات سخت افزاری آیفون ها بوده و متاسفانه زیاد هم در معرض شکستن قرار می‌گیرد چون ساختاری شکننده دارد.

 

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 | گارانتی اپل

 

  • تاچ: لایه‌ای که روی تاچ ال سی دی گوشی نصب شده و امکان تعامل کاربر با آن را از طریق لمس نمایشگر برقرار نمی‌کند، تاچ نامیده می‌شود. تاچ یا دیجیتایزر را در عکس دوم (از سمت راست) مشاهده می‌کنید. اگر صفحه نمایش گوشی محتوای لازم را نشان دهد اما در برابر لمس کاربر هیچ عکس العملی ارائه نکند، تاچ خراب شده است.

 

  • فریم صفحه نمایش: فریم صفحه نمایش در واقع قابی است که اجزای سخت افزاری و مختلف تشکیل دهنده صفحه نمایش لمسی گوشی را به صورت یکپارچه و کیپ در کنار هم نگه می‌دارد. این عضو را در عکس سوم (از سمت راست) مشاهده می‌کنید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

  • گلس ال سی دی: گلس ال سی دی شیشه محافظی است که شرکت سازنده گوشی بر روی ال سی دی و تاچ آن سوار می‌کند و بدین ترتیب از وارد شدن آسیب و فشار مستقیم به ال سی دی و تاچ گوشی ممانعت به عمل می‌آورد. عموما جنس گلس ال سی دی از شیشه گوریلاگلس است. دقت داشته باشید که این قطعه با کاوری که شما به عنوان محافظ روی نمایشگر گوشی نصب می‌کنید تفاوت دارد و توسط خود کمپانی سازنده روی ال سی دی گوشی پرس می‌شود. در مواردی که صفحه نمایش گوشی شکسته باشد اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار کنند، گلس روی ال سی دی دستگاه شکسته و تعویض آن هزینه خیلی گزافی نخواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی شکسته آیفون ۸ اپل  

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ اپل  

حالا که با جزئیات سخت افزاری صفحه نمایش گوشی های موبایل آشنا شدید، بهتر می‌توانیم در مورد تعویض این قطعات و ارزان ترین روش های انجام این کار صحبت کنیم.

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 را شخصا انجام دهید!

شاید تصور کنید که تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 کار خیلی سختی است و نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. ما منکر این مسئله نمی‌شویم که داشتن تجربه کافی در تعویض صفحه نمایش آیفون X و آیفون های دیگر اپل می‌تواند یک نقطه قوت عالی باشد، اما تجربه به تنهایی کافی نبوده و تنها عامل کسب موفقیت در انجام این کار نیست. شما می‌توانید با طی کردن مراحل صحیح و صرف دقت و توجه به استانداردهای لازم شخصا تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 را بدون بروز هیچ مشکلی انجام دهید. برای انجام این کار کافیست ابتدا ابزارها و لوازم مورد نیاز برای تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 را تهیه کنید و سپس از آموزش های زیر برای تعویض ال سی دی آیفون های مورد نظر استفاده به عمل آورید:

 

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 | گارانتی اپل

 

اگر به تمام جزئیاتی که در مقالات ضمیمه شده دقت کنید، به راحتی قادر به تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 خواهید بود و به شما قول می‌دهیم که هیچ مشکلی هم برایتان ایجاد نشود. فقط باید به اندازه کافی دقت صرف نمایید و از انجام اقدامات اضافه خودداری کنید و مراحل تعمیر را دقیقا طبق توضیحات شرح داده شده طی نمایید. بدین صورت هزینه تعویض ال سی دی آیفون شما حداقل 20 الی 40 درصد کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:  گارانتی آیفون

اگر به مشکل برخوردیم چه کنیم؟

اگر شخصا تصمیم به تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 گرفتید و در حین انجام این کار به مشکل برخوردید، نگران نباشید چون موبایل کمک آماده ارائه خدمات به شماست. کافیست سفارش تعمیر آیفون مورد نظرتان را از طریق سایت موبایل کمک یا تماس با شماره‌ی 66765110-021 و همچنین از طریق نمایندگی های موبایل کمک به ثبت برسانید. کارشناسان موبایل کمک در کوتاه ترین زمان ممکن هماهنگی های لازم را به شما انجام داده و تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 را با گارانتی برایتان انجام می‌دهند. شاید تصور کنید که استفاده از سرویس موبایل کمک منجر به افزایش هزینه تعویض ال سی دی گوشی می‌شود اما در واقع اینطور نیست، بلکه استفاده از سرویس و خدمات موبایل کمک هم روش دیگری برای کاهش هزینه های تعویض صفحه نمایش آیفون ها خواهد بود. حتما می‌پرسید چرا؟

 

تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 | گارانتی اپل

 

موبایل کمک علاوه بر ارائه سرویس تعمیرات موبایل، به عنوان یک تامین کننده قطعات اورجینال گوشی ها هم فعالیت می‌کند و دارای فروشگاه اختصاصی خود است. تمام قطعاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند اورجینال و اصل بوده و تعمیرکاران زیادی در سراسر ایران قطعات مورد نیاز خود را از موبایل کمک تهیه می‌کنند. کارشناسان تعمیر موبایل کمک هم موظف هستند از قطعات اورجینال و با کیفیت فروشگاه موبایل کمک استفاده کنند که این امر منجر به کوتاه شدن دست واسط ها و کاهش هزینه قطعه تعویضی می‌شود. از سوی دیگر دستمزد تعمیرکار هم برای انجام تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 به طور مستقیم توسط مشتری پرداخت نمی‌شود و این مسئله هم منجر به کاهش هزینه های تعمیر خواهد شد. همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری هم از دیگر دلایلی است که منجر به کاهش هزینه تعویض ال سی دی گوشی با استفاده از خدمات موبایل کمک می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

جمع‌بندی

بنابراین اگر ابزارها و قطعات لازم برای تعویض صفحه نمایش آیفون X ، آیفون 8 و 7 را تهیه کنید و از آموزش هایی که تیم تحریریه موبایل کمک ارائه کرده‌اند استفاده به عمل آورید، به راحتی می‌توانید شخصا تعویض ال سی دی آیفون های مذکور را انجام دهید. در صورتی هم که در حین انجام این کار به مشکل برخوردید، نگران نباشید چون کارشناسان موبایل کمک آماده هستند تا مشکل شما را برطرف کنند.

یبشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 7

ال سی دی آیفون 8

قیمت تاچ ال سی دی iPhone X

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل