تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۴s تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۴s

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۴s

اگر گلس ال سی دی آیفون 4 اس اپل (Apple iPhone 4s) شما شکسته نگران نباشید! با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 4s را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

متاسفانه افتادن گوشی از دست کاربران یکی از اتفاق هایی است که هر روز چند هزار بار در سراسر دنیا رخ می‌دهد! گوشی های موبایل گجت های الکترونیکی و ظریفی هستند که اگر از دست شما به زمین بیفتند مطمئن باشید آسیب های خارجی یا داخلی به آن ها وارد خواهد شد. شکستن صفحه نمایش یا اصطلاحا ال سی دی یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که در صورت افتادن موبایل از دست کاربر و برخورد آن با زمین رخ می‌دهد. اما آیا می‌دانستید که شکستن صفحه نمایش گوشی های موبایل می‌تواند چندین حالت ممکن داشته باشد؟ این مسئله در آیفون 4s اپل هم وجود دارد و ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم دقیق تر در مورد انواع تعمیرات صفحه نمایش این گوشی و تعویض گلس آیفون 4s که یکی از این انواع تعمیرات است صحبت کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون 4S کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

انواع تعمیرات ال سی دی آیفون 4S

تصور کنید که شما از آیفون 4 اس اپل استفاده می‌کنید و گوشی به طور ناخواسته از دست شما می‌افتد و ضمن برخورد با زمین صفحه نمایش آن آسیب می‌بیند. در این شرایط چندین حالت مختلف می‌تواند به وجود آید که برای رفع مشکل گوشی در هر یک از این حالت ها باید از تعمیرات خاصی استفاده کرد. در بخش زیر این حالت های مختلف را به طور مختصر شرح داده‌ایم:

  • شکستن صفحه نمایش و روشن نشدن آن: رایج ترین حالتی که ممکن است در اثر وارد شدن ضربه به صفحه نمایش گوشی رخ دهد همین حالت یعنی شکستن صفحه نمایش و روشن نشدن آن خواهد بود. اگر این حالت برای iPhone 4s شما به وجود آمده، فقط با تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی مشکل برطرف می‌شود. در این حالت ضربه وارد به گوشی به قدری شدید بوده که کل مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه را سوزانده و شاید حتی به دیگر قطعات سخت افزاری گوشی هم آسیب رسانده باشد که این مسئله توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • سالم بودن صفحه نمایش و روشن نشدن آن: اگر بعد از افتادن گوشی از دستتان مشاهده کردید که دستگاه روشن نمی‌شود اما از نظر ظاهری صفحه نمایش آن سالم است! احتمال دارد قطعاتی مثل مادربرد، مدار پاور و آی سی های آن، باتری و غیره آسیب دیده باشند و بدین ترتیب از روشن شدن گوشی جلوگیری شود. البته این احتمال هم وجود دارد که شکستگی ظاهری روی صفحه نمایش گوشی ایجاد نشده باشد و لایه های داخلی ال سی دی و نور های پس زمینه آن در اثر ضربه سوخته باشند که در این شرایط هم ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی و دیگر قطعات معیوب دستگاه خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 4s اپل

 

تعویض گلس آیفون 4S اپل

  • روشن شدن صفحه نمایش و کار نکردن تاچ: در برخی شرایط ممکن است بعد از ضربه‌ای که به گوشی وارد می‌شود صفحه نمایش آن روشن باشد یا روشن شود اما تاچ یا دیجیتایزر دستگاه کار نکند! در این شرایط تاچ گوشی سوخته و متاسفانه هیچ راهی برای تعویض مستقل تاچ وجود ندارد! بنابراین در اینگونه مواقع هم ملزم به تعویض کامل مجموعه تاچ ال سی دی آیفون 4s خواهید شد. دقت داشته باشید که در این حالت ممکن است روی صفحه نمایش گوشی شکستگی هایی وجود داشته باشد یا اصلا شکستگی ایجاد نشود.
  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش: در برخی شرایط ممکن است ضربه‌ای که به گوشی وارد می‌شود منجر به سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش گردد و سایر بخش های نمایشگر گوشی و حتی تاچ آن بدون مشکل کار کنند. در اینگونه مواقع هم فارغ از اینکه صفحه نمایش گوشی شکسته یا سالم است، می‌بایست کل مجموعه تاچ ال سی دی آیفون تعویض شود.
  • شکستن صفحه نمایش و روشن شدن و کار کردن بدون مشکل آن: این حالت تنها حالتی است که ما به دنبال آن هستیم و متاسفانه به ندرت هم رخ می‌دهد. در اینگونه مواقع می‌توانید با تعویض گلس آیفون 4s مشکل را برطرف سازید و دیگر کل تاچ ال سی دی دستگاه را تعویض نکنید که این امر منجر به کاهش چشمگیر هزینه تعمیر می‌شود. در این حالت روی صفحه نمایش گوشی ترک و شکستگی به وجود می‌آید اما تاچ و ال سی دی دستگاه بدون مشکل عمل می‌کنند. در اینگونه مواقع با تعویض گلس آیفون 4s می‌تواند مشکل را برطرف کرد.

 

برای تعویض گلس آیفون 4S کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

 

بنابراین اگر تاچ یا ال سی دی گوشی آسیب ببینند، هیچ راهی برای تعمیر موبایل به غیر از تعویض کامل تاچ ال سی دی وجود ندارد اما اگر تاچ ال سی دی گوشی سالم بمانند و شیشه روی صفحه نمایش بشکند، می‌توان با تعویض گلس آیفون 4s مشکل را برطرف ساخت.

مزیت های تعویض گلس آیفون 4s نسبت به تعویض تاچ ال سی دی

زمانی که بتوانید با تعویض گلس ال سی دی آیفون 4 اس اپل بدون نیاز به تعویض کل تاچ ال سی دی مشکل صفحه نمایش آن را حل کنید به دو مزیت اصلی دست پیدا خواهید کرد. این دو مزیت به شرح زیر هستند:

  • کاهش هزینه تعمیر: در حالتی که بتوان به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون 4 اس مشکل صفحه نمایش را با تعویض گلس برطرف کرد، هزینه تعمیرات به شدت کاهش می‌یابد و تقریبا نصف می‌شود. این مسئله اصلی ترین مزیت جایگزینی تعویض گلس آیفون 4s با تعویض کامل تاچ ال سی دی است.
  • حفظ ال سی دی و تاچ فابریک: همانطور که گفتیم در شرایطی که بتوان مشکل صفحه نمایش گوشی را با تعویض گلس برطرف کرد، ال سی دی و تاچ قبلی و فابریک گوشی در آن باقی می‌مانند و بدین ترتیب نگرانی از بابت تعویض این قطعات و کیفیت آن ها نخواهید داشت.

دو مورد فوق اصلی ترین مزیت های تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 4s اپل در مقایسه با تعویض تاچ ال سی دی محسوب می‌شوند.

 

تعویض گلس آیفون 4S اپل

تعویض گلس آیفون 4 اس اپل را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعمیرات iPhone 4s گلس شکسته شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید. در این مرکز تعویض گلس و تعمیرات آیفون های اپل با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود و بدین ترتیب بهترین کیفیت ممکن به دست خواهد آمد. برای ثبت سفارش تعویض گلس و به طور کلی تعمیرات آیفون 4s در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید قطعات آیفون 4s

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل