معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت ماینر یا Miner

کارت ماینر یا Miner

ماینر (Miner) یکی از سرباز های لجندری بازی کلش رویال (Clash Royale) است که می‌تواند مسیر طولانی را از منطقه خودی تا منطقه دشمن تونل زده و طی کند! در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت ماینر یا Miner بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت ماینر یا Miner کلش رویال

کارت ماینر (Miner) یکی دیگر از کارت های جالب و لجندری بازی کلش رویال است. با استفاده از این کارت می‌توانید یک سرباز بیل به دست را در هر کجای مپ که تمایل دارید احضار کنید. این سرباز برای پیاده شدن در بخش مورد نظرتان تونل زده و از زیر زمین به آن قسمت دست پیدا می‌کند!

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت ماینر یا Miner بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

کارت ماینر یا Miner

معرفی کارت ماینر یا Miner در بازی کلش رویال (Clash Royale)

ماینر (Miner) سربازی است که از نظر محل پیاده کردن در مپ هیچ محدودیتی ندارد! شما می‌توانید هر کجای مپ بازی که تمایل دارید را برای پیاده شدن ماینر (Miner) انتخاب کنید. در این شرایط او ظرف چند لحظه تونلی تا مقصد مورد نظر می‌کند و با یک بیلچه در آن ظاهر می‌شود! برای آشنایی بیشتر با ماینر (Miner) به موضوعات زیر دقت کنید:

کارت ماینر یا Miner

  • کارت ماینر یا Miner در آرنای 6 (Arena 6) یا همان بیلدرز ورک شاپ (Builders Workshop) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری بازی کلش رویال است، بنابراین امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود داد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

  • ماینر (Miner) یک سرباز نزدیک زن و زمینی است که با بیلچه خود به ساختمان ها یا سرباز های دشمن اتک می‌دهد. ضمنا ماینر جان و دمیج متوسطی دارد.
  • برای پیاده کردن کارت ماینر یا Miner بر روی مپ بازی کلش رویال هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید به یک باره تاور دشمن را به عنوان محل پیاده کردن ماینر (Miner) انتخاب کنید. در این شرایط ظرف چند لحظه، ماینر از طریق تونل زیر زمینی که حفاری می‌کند خود را به آن محل رسانده و شروع به اتک دادن به تاور یا سرباز های دشمن موجود در آن ناحیه می‌کند.
  • مقدار دمیج یا قدرت آسیب رسانی ماینر (Miner) در زمان اتک دادن به تاور های دشمن به مقدار 60 درصد کاهش پیدا می‌کند! بنابراین زمانی که ماینر به تاور های دشمن اتک می‌دهد فقط 40 درصد از دمیج اتک هایش به تاور وارد خواهد شد.
  • تاخیر مابین اتک های ماینر برابر با 1.2 ثانیه است.
  • اگر نیاز باشد که ماینر به صورت پیاده در مپ حرکت کند، سرعت بالایی (Fast 90) دارد.
  • برای استفاده از کارت ماینر یا Miner ملزم به صرف 3 اکسیر خواهید بود که این مقدار اکسیر در مقایسه با توانایی های ماینر (Miner) بسیار ناچیز است.
  • از آنجایی که برای پیاده کردن ماینر (Miner) در مپ محدودیتی از نظر مکان وجود ندارد، بهترین روش استفاده از آن در زمانی است که دشمن آماده دفاع نباشد. به بیان دیگر بهترین شرایط بکارگیری کارت ماینر یا Miner مربوط به زمانی می‌شود که بتوانید دشمن را سورپرایز کنید.
  • با توجه به اینکه دمیج اتک های ماینر (Miner) در حین اتک دادن به تاور های دشمن کم می‌شود، توصیه می‌کنیم که هیچوقت از آن به عنوان یک کارت واحد برای آسیب رساندن به تاور دشمن استفاده نکنید، بلکه کارت های دیگری را هم در کنار آن مورد استفاده قرار دهید.
  • ماینر (Miner) علیرغم جان متوسطی که دارد، در بسیاری از شرایط می‌تواند یک سرباز تنک عالی باشد و برای سایر سرباز هایتان به منظور اتک دادن به تاور دشمن زمان خریداری کند. برای مثال اگر ماینر (Miner) را زیر تاور دشمن پیاده کنید و تاور شروع به اتک دادن به وی کند، کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، گوبلین گنگ (Goblin Gang)، گوبلین ها (Goblins)، بربرین ها (Barbarians)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، بربرین های نخبه (Elite Barbarians) و سایر سرباز های این چنینی که DPS بالایی دارند می‌توانند پشت سر ماینر (Miner) پیاده شده و آسیب بسیار جدی به تاور وارد کنند. البته در نظر داشته باشید که اغلب کارت های نام برده شده در قبال اسپل هایی مثل فایربال (Fireball) یا پیکان ها (Arrows) ضعف دارند.
  • از کارت ماینر یا Miner می‌توانید در کنار سایر کارت های تنک یا حتی کارت های با دمیج بالا هم استفاده کنید. در این شرایط رسیدن سرباز دوم (تنک و با دمیج بالای شما) به تاور دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال کارت هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، هوگ رایدر (Hog Rider)، پرنس (Prince) و غیره می‌توانند در کنار ماینر (Miner) استفاده شوند و اگر به تاور دشمن برسند، آسیب جدی به آن وارد خواهند کرد.
  • کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون هورد (Minion Horde) و سایر سرباز های این چنینی که گروهی هستند به راحتی می‌توانند ماینر (Miner) را از بین ببرند. بنابراین رزرو نگه داشتن اسپل هایی مثل فایربال (Fireball)، ارو (Arrow) یا حتی زپ (Zap) برای محافظت از ماینر (Miner) می‌تواند اقدام مناسبی باشد.
  • از اسپل هایی مثل پویزن (Poison) و گردباد (Tornado) هم می‌توانید برای محافظت از ماینر (Miner) استفاده کنید.
  • از آنجایی که ماینر (Miner) در برابر سرباز های گروهی آسیب پذیر است، استفاده از سرباز هایی مثل بی بی دراگون (Baby Dragon)، ویزارد (Wizard) یا حتی والکری (Valkyrie) که اتک اسپلش دارند برای پشتیبانی از او اقدامی بسیار مناسب خواهد بود.
  • در برخی شرایط می‌توانید از کارت ماینر (Miner) به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده کنید. برای مثال تصور کنید که پرنس (Prince) دشمن با شارژ به تاورتان نزدیک می‌شود و هیچ راهی برای خنثی کردن شارژ او ندارید! کافیست که در این شرایط از کارت ماینر (Miner) استفاده کنید و او را در جلوی پرنس (Prince) پیاده نمایید تا ضمن برخورد به آن شارژ پرنس (Prince) خنثی شود.
  • یک ترکیب بسیار عالی دیگر مربوط به استفاده از کارت ماینر یا Miner در کنار کارت ویچ (Witch) می‌شود. در این ترکیب ماینر (Miner) نقش سرباز تنک را ایفاء می‌کند و ویچ (Witch) بعد از آن پیاده می‌شود. در این ترکیب از یک سمت ویچ (Witch) به دلیل اتک های اسپلش خود می‌تواند سربازهای دشمنی که ماینر (Miner) در برابرشان ضعف دارد را از بین ببرد و از سوی دیگر اسکلت هایی که ویچ (Witch) احضار می‌کند دمیج وارد بر تاور را افزایش خواهند داد.
  • اسپل فریز (Freeze) هم می‌تواند در کنار کارت ماینر یا Miner بازده عالی داشته باشد. تصور کنید که بتوانید ماینر (Miner) و مینیون هورد ها (Minion Horde) را به تاور دشمن برسانید و در همین لحظه با اسپل فریز (Freeze) تاور و سرباز های دشمن را در آن ناحیه متوقف سازید! مطمئنا دمیج سنگینی به تاور دشمن وارد خواهد شد.
  • اسپل گردباد (Tornado) می‌تواند یک اسپل خوب برای مقابله با کارت ماینر یا Miner باشد. همیشه سعی کنید که از این اسپل به گونه ای استفاده کنید که ماینر (Miner) به سمتی کشانده شود که علاوه بر دور شدن از تاور، توسط بیشترین آن‌ها مورد اتک قرار گیرد. برای مثال اگر دشمنتان ماینر (Miner) را در رو به روی یکی از تاور های کناری شما پیاده کرد، اسپل گردباد (Tornado) را به گونه ای پیاده کنید که ماینر به سمت مرکز مپ شما کشیده شود تا علاوه بر دور شدن از تاور، توسط سایر تاورها مورد اتک قرار گیرد.
  • از کارت های با دمیج بالایی مثل مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره هم می‌توانید برای مقابله با ماینر (Miner) استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

  • کارت آیس اسپریت (Ice Spirit) هم می‌تواند یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای مقابله با ماینر (Miner) باشد.
  • ترکیب هوگ رایدر (Hog Rider) و کارت ماینر یا Miner یک ترکیب عالی برای ایجاد فشار زیاد در لاین و سورپرایز کردن دشمن است.
  • یکی دیگر از ترکیب های خوبی که می‌توانید از آن استفاده کنید مربوط به بکارگیری کارت ماینر یا Miner به همراه کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) می‌شود. در این ترکیب هم ابتدا ماینر (Miner) پیاده شده و مورد هدف اتک های تاور قرار می‌گیرد و سپس بشکه گوبلین ها پیاده می‌شود و دمیج سنگینی به تاور وارد خواهد شد.
  • یکی دیگر از اسپل هایی که می‌توانید در کنار کارت ماینر (Miner) از آن استفاده و جواب خوبی دریافت کنید، اسپل آینه (Mirror) است. آینه کردن ماینر (Miner) منجر می‌شود تا دشمن به واقع با دردسر رو به رو شود.
  • اسپل کلون (Clone) هم در برخی شرایط می‌تواند به صورت ترکیبی با کارت ماینر یا Miner خیلی خوب جواب دهد. برای مثال اگر از ترکیب کارت ماینر (Miner) با کارت هایی مثل بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون هورد (Minion Horde) و غیره استفاده می‌کنید، کلون کردن این ترکیب می‌تواند دمیج سنگینی به تاور دشمن وارد کند و حتی آن را از بین ببرد.
  • با لول آپ کارت ماینر (Miner) شاهد افزایش جان و دمیج او خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ارائه شده است:

کارت ماینر یا Miner

بنابراین کارت ماینر (Miner) می‌توانید به شکل ها و با استراتژی های مختلفی برای از بین بردن تاور های دشمن مورد استفاده قرار گیرد. اما رمز موفقیت شما در استفاده از این کارت مربوط به این می‌شود که بتوانید تا چه اندازه دشمن را سورپرایز کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت ماینر (Miner) کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

iPhone 6s قطعات

قطعات سامسونگ اس 20 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments