تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS طی چند وقت اخیر به یکی از رایج ترین تعمیراتی تبدیل شده که در این گوشی گران قیمت انجام می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون XS اپل را با کمترین قیمــت و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max با قیمت مناسب به طور کامل در رابطه با تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون ایکس اس مکس اپل صحبت کردیم، اما در این مطلب می‌خواهیم به طور اختصاصی در رابطه با تعویض گلس آیفون XS صحبت کنیم. متاسفانه طبق آمار، طی چند وقت اخیر تعداد سفارش های تعویض گلس و شیشه بیرونی روی ال سی دی آیفون XS Max اپل نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته است. بنابراین شاید شما هم یکی از آن دسته کاربرانی باشید که تمایل دارند بنا به هر دلیل در رابطه با این مسئله اطلاعات لازم را کسب کنند. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

منظور از تعویض گلس آیفون XS چیست؟

خیلی از افراد و کاربران عادی تصور می‌کنند که منظور از تعویض گلس آیفون XS یا تعویض گلس ال سی دی آیفون XS در واقع همان تعویض لایه شیشه‌ای و پلاستیکی است که به عنوان لوازم جانبی برای این گوشی خریداری و روی نمایشگر آن نصب می‌شود. اما این مسئله هیچ ارتباطی به تعویض گلس آیفون XS ندارد و اگر شما هم این برداشت را دارید در اشتباه کامل به سر می‌برید. منظور از گلس آیفون XS یا گلس ال سی دی آیفون XS در واقع تعویض شیشه‌ محافظ و بادوامی است که اپل روی ال سی دی گوشی مذکور پرس کرده و بدین ترتیب ال سی دی و تاچ را نسبت به محیط بیرون ایزوله می‌کند. تعویض این قطعه یک پروسه دشوار و زمانگیر محسوب می‌شود و نیازمند دسترسی به تجهیزات فوق پیشرفته‌ای خواهد بود که در هر مرکز تعمیرات موبایلی یافت نمی‌شود. پس با مفهوم تعویض گلس آیفون ایکس اس آشنا شدید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS اپل 

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS | گارانتی اپل

 

تعویض گلس با تعویض ال سی دی آیفون چه تفاوتی دارد؟

تعویض گلس یا شیشه روی صفحه نمایش با تعویض خود ال سی دی گوشی تفاوت های عمده‌ای دارد که سعی می‌کنیم در این بخش به طور مختصر در مورد آن ها صحبت کنیم. زمانی که گلس آیفون XS تعویض می‌شود، هیچ کاری با تاچ و ال سی دی فابریک گوشی انجام نخواهد شد و این دو قطعه به طور اورجینال و بدون هیچ تغییر و تعمیری در دستگاه باقی می‌مانند. پس در این روش فقط گلس یا شیشه روی ال سی دی گوشی تعویض می‌شود و تاچ و ال سی دی قلب گوشی همچنان در آن نصب باقی می‌مانند.

 

برای تعویض گلس آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

یبشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی تاچ آیفون XS 

اما در حالتی که تعویض ال سی دی آیفون انجام شود، مجموعه تاچ ال سی دی و فریم نگهدارنده آن و گلس روی ال سی دی به طور یکپارچه تعویض خواهند شد و یک مجموعه تاچ ال سی دی جدید جایگزین تاچ ال سی دی فابریک دستگاه می‌شود. پس کاملا مشخص است که تعویض گلس یا شیشه آیفون XS با تعویض ال سی دی و تاچ آن تفاوت دارد. برای آشنایی دقیق تر با قطعاتی که در مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی های موبایل بکار رفته‌اند می‌توانید به مطالعه مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها بپردازید.

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون XS چقدر است؟

اما یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن هر فردی ممکن است به وجود آید مربوط به هزینه تعویض گلس ال سی دی iPhone XS می‌شود. حتما می‌دانید که تعویض تاچ ال سی دی این گوشی گران قیمت ترین تعمیری است که در آن قابل انجام خواهد بود. اما زمانی که بتوان مشکل ال سی دی را فقط با تعویض گلس روی آن برطرف کرد، هزینه تعمیرات دستگاه به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. یعنی اگر بتوانید تعویض گلس آیفون XS را جایگزین تعویض کل تاچ ال سی دی کنید و از این روش استفاده به عمل آورید، هزینه تعمیرات گوشی شما تقریبا به یک سوم کاهش پیدا می‌کند! به همین دلیل است که طی چند وقت اخیر تعویض گلس یا شیه بیرونی ال سی دی گوشی های موبایل به مراتب در بین کاربران رایج شده است.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

در چه شرایطی می‌توان گلس ال سی دی آیفون XS را به جای کل تاچ ال سی دی تعویض کرد؟

متاسفانه همیشه نمی‌توان به جای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی فقط گلس روی ال سی دی آن را تعویض کرد! تعویض گلس فقط در شرایطی امکانپذیر خواهد بود که تاچ و ال سی دی گوشی سالم باشد و اختلالی در عملکرد آن ها به وجود نیامده باشد، اما گلس روی ال سی دی شکسته یا ترک خورده باشد. در اینگونه شرایط عموما ترک های محسوسی روی صفحه نما‌یش آیفون XS مشاهده می‌شود اما با این وجود ال سی دی و تاچ گوشی بدون مشکل کار می‌کنند. فقط در این شرایط است که می‌توانید تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون XS را بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن انجام دهید. در صورتی که کوچک ترین آسیبی به تاچ یا ال سی دی گوشی وارد گردد، دیگر نمی‌توانید از تعویض گلس برای رفع مشکل استفاده کنید و ملزم به تعویض کامل مجموعه تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس خود خواهید شد.

 

برای تعویض گلس آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس LCD آیفون XS با کمترین هزینه در موبایل کمک

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS | گارانتی اپل

 

موبایل کمک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده سرویس تعمیرات آیفون های اپل و سایر موبایل‌ها با قابلیت ثبت سفارش آنلاین این نوید را به شما می‌دهد که تعویض و تعمیرات آیفون XS گلس شکسته شما را با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت انجام خواهد داد. کارشناسان موبایل کمک افراد خبره‌ای هستند که با استفاده از جدیدترین متدها و مدرن ترین تجهیزات تعمیر موبایل، تعویض گلس یا شیشه بیرونی روی ال سی دی و یا کلیه تعمیرات آیفون XS را برایتان انجام می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده تعویض گلس آیفون خود را به کارشناسان موبایل کمک بسپارید و از یک تعمیر بدون دردسر و با کیفیت لذت ببرید. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس ال سی دی آیفون XS اپل  خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت تمایل به خرید موبایل می توانید به سایت موبایل کمک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون ایکس اس

قیمت گلس iPhone XS

قیمت شیشه آیفون XS

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل