تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS Max تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS Max

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS Max

اگر بنا به هر دلیل شیشه یا گلس روی ال سی دی آیفون XS Max شما شکسته اما خود ال سی دی و تاچ گوشی سالم است، نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی XS Max را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

 تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max چیست؟

روی ال سی دی گوشی آیفون XS Max یک لایه شیشه مقاوم در برابر خط و خش بکار رفته که وظیفه آن محافظت از ال سی دی گوشی خواهد بود. در برخی شرایط ممکن است در اثر ضربه یا فشاری که به LCD گوشی های موبایل وارد می‌شود، گلس روی آن بشکند اما خود ال سی دی و تاچ گوشی بدون مشکل کار کنند. در اینگونه شرایط ترک ها و شکستگی های روی گلس ال سی دی قابل مشاهده هستند اما خود ال سی دی و تاچ موبایل بدون مشکل کار می‌کنند! اگر با شرایط این چنینی مواجه شده‌اید، لزومی مبنی بر تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون نخواهید داشت و می‌توانید با تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max مشکل را برطرف سازید. در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع و جزئیات تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max اپل صحبت می‌کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max اپل

مقایسه هزینه تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون XS Max در مقایسه با تعویض کامل ال سی دی و تاچ

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max در مقایسه با تعویض کامل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی دارد مربوط به هزینه کمتری می‌شود که باید پرداخت کنید. در صورتی که بتوان مشکل شکستگی صفحه نمایش را با تعویض شیشه روی ال سی دی برطرف کرد، هزینه تعمیر در مقایسه با تعویض کامل تاچ LCD آیفون XS Max تقریبا یک سوم می‌شود! بنابراین این موضوع و روش تعمیر، مناسب مشتریان و کاربران خواهد بود. ضمنا وقتی از این روش استفاده می‌شود در واقع تاچ و ال سی دی فابریک و اورجینال گوشی روی آن باقی می‌مانند و تعویض نخواهند شد، بلکه فقط گلس روی آن ها با استفاده از تجهیزات مدرن و بسیار پیشرفته‌ای تعویض می‌گردد. این مسئله هم یکی دیگر از مزیت های استفاده از روش مذکور در مقایسه با تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس به شمار می‌رود.

 

برای تعویض گلس آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس iPhone XS Max در چه شرایطی امکانپذیر است؟

در بخش مقدمه همین مطلب اشاره مختصری به این موضوع داشتیم اما حالا می‌خواهیم دقیق تر در مورد آن صحبت کنیم. متاسفانه هر زمان که در اثر ضربه تاچ ال سی دی آیفون XS Max دچار مشکل شود شما نمی‌توانید با تعویض گلس مشکل را برطرف سازید! تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max فقط در شرایطی قابل انجام است که شکستگی ها روی گلس ال سی دی به وجود آمده باشد و هیچ آسیبی به خود LCD و همچنین تاچ یا دیجیتایزر (Digitizer) دستگاه وارد نشود. فقط و فقط در این حالت است که می‌توانید به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون، گلس LCD آن را تعویض نمایید و مشکل شکستگی نمایشگر را با هزینه ناچیز برطرف سازید. در صورتی که ضربه و آسیب وارد شده به ال سی دی گوشی شدید باشد و منجر به آسیب دیدن تاچ یا خود LCD شود، تنها راه تعمیر دستگاه، تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی خواهد بود.

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون XS Max

تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی iPhone XS Max چقدر زمان می‌برد؟

تعویض گلس آیفون پروسه‌ای پیچیده است که باید با استفاده از تجهیزات و دستگاه های خاصی انجام شود و در هر مرحله چند ساعت زمان لازم دارد. برای اینکه این کار با بهترین نتیجه ممکن انجام شود، حتما باید در هر مرحله دقت بالایی صرف گردد، بنابراین تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS Max اپل عموما به یک الی 2 روز زمان نیاز دارد. توصیه می‌کنیم به هیچ وجه برای تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max عجله نداشته باشید و اجازه دهید مراحل کار با دقت توسط کارشناسان موبایل کمک طی شوند تا بهترین نتیجه از تعویض شیشه بیرونی ال سی دی آیفون شما به وجود آید. جالب است بدانید که تعویض تاچ ال سی دی آیفون XS Max برخلاف تعویض گلس این گوشی در مرکز موبایل کمک ظرف چند ساعت انجام می‌گیرد.

 

برای تعویض گلس آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

چگونه از بالا بودن کیفیت گلس آیفون اطمینان داشته باشیم؟

تمام قطعاتی که بنا به هر دلیل توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان استفاده می‌شوند دارای ضمانت بهترین کیفیت و اورجینال بودن هستند و گلس آیفون XS Max هم از این موضوع مستثنا نیست. بنابراین اگر تعویض و تعمیر آیفون XS Max گلس شکسته خود را به مرکز موبایل کمک و کارشناسان این شرکت بسپارید، خیالتان از بابت کیفیت کار راحت خواهد بود چون کیفیت گلس بکار رفته در گوشی شما تضمین می‌شود. متاسفانه در خیلی از مراجع و مراکزی که تعمیرات موبایل پیشرفته همچون تعویض گلس آیفون انجام می‌شود به مسئله کیفیت اهمیت بالایی داده نخواهد شد و بدین سبب گلس های بی‌کیفیت در گوشی نصب شده یا به دلیل عدم توجه به استانداردهای لازم در طول پروسه تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی، کیفیت نهایی کار چندان رضایت بخش نیست. بنابراین اگر می‌خواهید با اطمینان از بهترین کیفیت و اورجینال بودن گلس آیفون تعمیرات مورد نیاز را انجام دهید توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max

 

تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون XS Max با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در موبایل کمک

موبایل کمک یکی از اولین مراکز تعمیرات موبایل است که سرویس تعویض گلس و تعمیرات آیفون های اپل را در ایران با ضمانت بهترین کیفیت ارائه می‌کند. برای اینکه تعویض گلس آیفون خود را به این مرکز واگذار کنید هیچ نیازی به خروج از منزل و هدر دادن زمان خود نخواهید داشت، بلکه می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده یا حتی مراجعه به سایت موبایل کمک، تعمیرات مورد نظرتان را انجام دهید. فراموش نکنید تمام تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک انجام می‌گیرد دارای ضمانت اصالت قطعه هستند. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون XS Max خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید به سایت موبایل کمک مراجعه کنید.

برای تعویض گلس آیفون XS Max کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس مکس

قیمت گلس آیفون XS Max

شیشه iPhone XS Max

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل