تعمیر برد آیفون ۵ تعمیر برد آیفون ۵

تعمیر برد آیفون ۵

مادربرد یا اصطلاحا لاجیک برد (Logic Board) آیفون 5 اپل (Apple iPhone 5) یکی از قطعات بسیار حساس و البته مهم این گوشی است. اگر بنا به هر دلیل نیاز به تعمیر این قطعه داشتید نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر لاجیک برد آیفون 5 اپل را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

روش های جلوگیری از خرابی مادربرد آیفون 5 اپل

برای اینکه بتوانید از خراب شدن برد آیفون 5 اپل جلوگیری کنید بهتر است در اولین قدم اصلی ترین عوامل خرابی این قطعه را بشناسید. یکی از اصلی ترین عواملی که منجر به خراب شدن لاجیک برد آیفون 5 می‌شود، آب خوردگی است. به هیچ عنوان با دست خیس از آیفون 5 استفاده نکنید و اجازه ندهید که بدنه آن با آب برخورد داشته باشد، چون آب خوردگی اصلی ترین دلیل خراب شدن مادربرد آیفون 5 است.

 

برای تعمیر برد آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل  تماس بگیر

 

دلیل بعدی ضربه و فشار است. همیشه مراقب باشید که آیفونتان تحت فشار یا ضربه قرار نگیرد. وارد شدن ضربه و فشار به بدنه موبایل در خیلی از موارد منجر به آسیب دیدن و نیاز به تعمیر مادربرد آیفون می‌شود. متاسفانه در برخی شرایط هم دیده شده که برد آیفون 5 اپل بنا به دلایل نامعلوم و نامشخص از کار افتاده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند که در این حالت کاربر در مشکل به وجود آمده نقشی نخواهد داشت.

سعی کنید به مواردی که در مطلب “۱۰ نکته برای مراقبت از گوشی و جلوگیری از نیاز به تعمیر موبایل” آمده توجه فرمایید تا گوشی شما کمتر نیاز به تعمیر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی های آیفون اپل در موبایل کمک

هزینه تعمیر لاجیک برد آیفون 5 اپل چقدر است؟

اگر لاجیک برد آیفون 5 شما بنا به هر دلیل دچار مشکل شود، بدون شک یکی از اولین سوالاتی که در ذهنتان ایجاد می‌شود این است که باید چقدر هزینه برای تعمیر گوشی خود پرداخت کنید؟ متاسفانه هزینه تعمیر لاجیک برد آیفون 5 نسبت به سایر تعمیرات این گوشی بالاست و یکی از تعمیرات پرهزینه این گوشی محسوب می‌شود. اما ممکن است در شرایط خاص با انجام تعمیرات دقیق و پیشرفته‌ای هزینه تعمیر برد گوشی را کاهش داد. اگر می‌خواهید هزینه تعمیر لاجیک برد آیفون 5 اپل خود را به حداقل مقدار ممکن برسانید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۵ اپل با ارزان ترین قیمت در موبایل کمک

آیا برد آیفون 5 قابل تعمیر است یا حتما باید تعویض شود؟

حیلی از کاربران و حتی تعمیرکاران موبایل تصور دارند که اگر مشکلی در عملکرد لاجیک برد آیفون 5 یا هر گوشی دیگری رخ دهد، تنها راه حل پیش رو تعویض برد خواهد بود! اما در واقع این طور نیست و در برخی شرایط می‌توان با انجام تعمیرات الکترونیکی بسیار دقیق روی مدارهای برد و قطعات آن مشکل را برطرف کرد. البته برای انجام این کار نیاز است که تعمیرکار موبایل مورد نظر تجربه و دانش کافی در زمینه تعمیرات مدارهای الکترونیکی را داشته باشد. با تعمیر لاجیک برد آیفون 5 به جای تعویض این قطعه می‌توانید هزینه‌ای که باید صرف شود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

تعمیر لاجیک برد آیفون 5 اپل

تعویض یا تعمیر لاجیک برد آیفون 5 چقدر طول می‌کشد؟

تعمیر لاجیک برد آیفون 5 اپل از تعویض این قطعه زمان‌گیرتر است، چون در این حالت تعمیرکار باید تمام قطعات و مدارهای روی برد گوشی را به طور دقیق و یک به یک تست کند و موارد معیوب را برطرف سازد. این کار بسیار دقیق و زمانگیر خواهد بود و ممکن است تا چند روز وقت یک تعمیرکار را بگیرد. اما در سمت مقابل تعویض برد آیفون 5 خیلی زمانگیر نیست و اگر تعمیرکار سرعت عمل و تجربه معمولی داشته باشد، احتمالا ظرف 120 دقیقه قادر به انجام این کار خواهد بود. چنانچه می‌خواهید تعمیر لاجیک برد آیفون 5 شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5 اپل در موبایل کمک

شخصا تعویض برد آیفون 5 را انجام دهید!

اگر فکر می‌کنید شخصا قادر به تعویض مادربرد آیفون 5 هستید، توصیه می‌کنیم با تهیه کردن ابزارهای لازم دست به کار شوید. در صورتی که شخصا بتوانید مادربرد آیفون 5 خود را تعویض کنید، دیگر نیازی به پرداخت اجرت تعمیر موبایل نخواهید داشت و در نتیجه هزینه تعمیر لاجیک برد آیفون 5 شما بکاهش می‌یابد. برای تهیه ابزارها و قطعات لازم به فروشگاه قطعات آیفون موبایل کمک مراجعه کنید و موارد مورد نیاز را تهیه نمایید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض مادربرد آیفون 5 اپل ارائه شده می‌توانید مادربرد آیفون 5 خود را تعویض کنید. سعی کنید مراحل کار را دقیقا طبق توضیحات ارائه شده دنبال کنید تا مشکلی در روند تعویض برد آیفون 5 شما ایجاد نشود.

 

برای تعمیر برد آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل  تماس بگیر

 

تعویض و تعمیر لاجیک برد آیفون 5 را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن تعویض و تعمیر لاجیک برد آیفون 5 خود را انجام دهید، بهترین گزینه پیش رویتان استفاده از سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید بدون نیاز به خروج از منزل سفارش تعمیر مورد نظرتان را ثبت کنید و طی کوتاه ترین زمان ممکن گوشی خود را درب منزل از پیک موتوری موبایل کمک تحویل بگیرید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر استفاده می‌کنند تا کیفیت نهایی تعمیر در بهترین حالت ممکن قرار گیرد. ضمنا تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند شامل گارانتی خواهند بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر لاجیک برد آیفون 5 توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید قطعات آیفون 5 در فروشگاه موبایل کمک

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل