تعمیر برد آیفون ۵s تعمیر برد آیفون ۵s

تعمیر برد آیفون ۵s

اگر مادربرد آیفون 5S شما سوخته یا بنا به هر دلیل دچار مشکل شده نگران نباشید. همیشه نیاز به خرید گوشی جدید نیست. چرا که با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 5S را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. تعمیر برد آیفون 5S اپل در موبایل کمک با هزینه ناچیز و در مدت زمانی کوتاه انجام می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد آیفون 5 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خرابی برد آیفون 5s کدامند؟

خراب شدن برد یا همان مادربرد آیفون 5s اپل ممکن است بنا به دلایل مختلفی رخ دهد اما اصلی ترین عاملی که باعث خرابی لاجیک برد گوشی های موبایل می‌شود آب خوردگی خواهد بود. نفوذ آب به شدت تاثیر منفی بر روی عملکرد قطعات الکترونیکی بکار رفته در گوشی های موبایل خواهد داشت و منجر به مختل شدن عملکرد آن ها می‌شود. یکی دیگر از عوامل اصلی خرابی مادربرد آیفون 5s مربوط به ضربه خوردن می‌شود. در خیلی از موارد دیده شده که برد آیفون 5s یا هر گوشی دیگری در اثر ضربه دچار مشکل شده و درست عمل نمی‌کند. ممکن است در برخی موارد خاص هم مادربرد گوشی بنا به دلایل نامعلوم و کاملا اتفاقی از کار بیفتد. به طور کلی عوامل زیادی می‌توانند منجر به خرابی شدن برد آیفون 5s اس اپل شوند.

هزینه تعمیر برد آیفون 5s چقدر است؟

احتمالا اولین سوالی که بعد از خراب شدن مادربرد iPhone 5s در ذهنتان ایجاد می‌شود این خواهد بود که چه مقدار هزینه باید صرف تعمیر یا تعویض برد گوشی شود؟ متاسفانه مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات سخت افزاری گوشی های هوشمند است و تعویض آن هم به مراتب هزینه بالایی خواهد داشت. اما با توجه به اینکه آیفون 5 اس از گوشی های قدیمی تر شرکت اپل محسوب می‌شود، هزینه تعمیر برد آن هم خیلی زیاد نخواهد بود چون قیمت برد اورجینال گوشی خیلی بالا نیست. البته این موضوع بدان معنا نخواهد بود که با صرف هزینه خیلی ناچیز بتوانید تعمیر برد آیفون 5s اپل را انجام دهید. اگر به دنبال ارزان ترین راه حل برای تعمیر برد آیفون 5s هستید، توصیه می‌کنیم انجام این کار را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

تعمیر برد آیفون 5S اپل

 

چرا موبایل کمک بهترین مرجع برای تعمیر برد آیفون 5S اپل است؟

در خیلی از موارد ممکن است آسیبی که به یکی از قطعات الکترونیکی روی برد وارد شده منجر به از کار افتادن کل مادربرد و کار نکردن گوشی شود. در این شرایط اگر گوشی را به دست تعمیرکاری کم تجربه بسپارید، وی تعویض برد را راه حل مشکل عنوان می‌کند اما ممکن است به واقع برای رفع مشکل گوشی شما نیازی به صرف هزینه گزاف و تعویض مادربرد گوشی وجود نداشته باشد بلکه فقط بتوان با تعویض یک یا چند قطعه الکترونیکی روی برد مشکل گوشی را برطرف کرد. شناسایی قطعات معیوب روی مادربرد در این شرایط نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم حتما تعمیر برد آیفون 5S را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید. بدین ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه و به بهترین شکل ممکن تعمیر مادربرد آیفون 5 اس اپل را انجام دهید.

 

برای تعمیر برد آیفون 5 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض یا تعمیر مادربرد آیفون 5 اس چقدر زمان می‌برد؟

تعویض مادربرد آیفون 5S کار خیلی زمانگیری نیست و شاید نهایتا 1 ساعت از وقت یک تعمیرکار مجرب و حرفه‌ای را بگیرد اما اگر قرار باشد مادربرد گوشی عیب یابی شده و قطعات الکترونیکی روی آن تست و بررسی شوند و در صورت نیاز تعویض گردند، مطمئنا زمان خیلی بیشتری برای تعمیر برد لازم خواهد بود. در این شرایط عموما باید چند روز صرف بررسی قطعات مادربرد، تعمیر یا تعویض آن ها و تست عملکردشان شود. بنابراین مقدار و نوع خرابی که در مادربرد گوشی به وجود آمده تاثیر مستقیمی بر روی مدت زمانی خواهد داشت که تعمیر برد آیفون 5S طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۵S  

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5s  

اگر می خواهید خودتان نسبت به تعویض برد آیفون 5 اس خود اقدام کنید پس دست بکار شود! . ابتدا برد این محصول را از فروشگاه قطعات موبایل وبسایت موبایل کمک در بخش قطعات آیفون 5S خریداری کنید و سپس با دیدن آموزش تعویض برد آیفون 5S اپل گوشی خودتان را دوباره متولد کنید.

تعمیر برد آیفون 5 اس را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن تعمیر برد و کلیه تعمیرات آیفون 5S شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک به منظور تعویض یا تعمیر برد آیفون 5S از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین روشهای تعمیر و بررسی استفاده به عمل می‌آورند. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود شامل گارانتی خواهند بود و با تضمین بهترین کیفیت صورت می‌پذیرند. بنابراین اگر به دنبال روشی کم هزینه و با کیفیت برای تعمیر برد آیفون 5S اپل خود هستید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد آیفون 5S اپل خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 5 اس

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل