تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۷ تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۷

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۷

اگر توان و کیفیت شارژدهی باتری آیفون 7 شما نسبت به زمان خرید گوشی کم شده، احتمالا باید نسبت به تعویض آن وارد عمل شوید. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون 7 اپل را با ضمانت اورجینال بودن باتری جدید و کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا توان و کیفیت شارژدهی باتری آیفون 7 اپل به مرور کم می‌شود؟

باتری که در آیفون 7 اپل از آن استفاده به عمل آمده یک باتری لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی امروزه در تمام گوشی های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین گزینه برای تامین انرژی این محصولات هستند. اما متاسفانه باتری های لیتیوم یونی یک مشکل اساسی دارند و آن مربوط به کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی آن ها می‌شود! باتری های لیتیوم یونی به مرور و با طی کردن سیکل های شارژ متعدد با افت ظرفیت مواجه خواهند شد.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 | گارانتی اپل

 

به همین دلیل است که باتری آیفون 7 اپل شما هر گوشی دیگری که دارید به مرور زمان توان شارژدهی خود را از دست داده و با افت کیفیت رو به رو می‌شود. بنابراین افت توان و کیفیت شارژدهی باتری آیفون 7 اپل فقط مختص این موبایل نیست و در تمام گوشی های موبایل به صورت مشابه دیده می‌شود و مربوط به ضعفی می‌شود که در ماهیت باتری های لیتیوم یونی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

تعویض باتری آیفون 7 عموما ظرف چه مدت زمانی انجام می‌شود؟

باتری آیفون 7 اپل کیفیت شارژدهی خوبی دارد و عموما برای 1 الی 2 سال می‌تواند با کیفیت خوب در گوشی عمل کرده و کارایی لازم را ارائه کند. اما بعد از گذشت این مدت زمان به تدریج با افت کیفیت مواجه می‌شود. بنابراین احتمالا همین بازه زمانی (مابین 1 الی 2 سال) بهترین موقع برای تعویض باتری آیفون 7 اپل خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه تشخیص بهترین زمان برای تعویض باتری گوشی های هوشمند توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض بپردازید.

 

برای تعویض باتری آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 اپل چقدر زمان می‌برد؟

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 اپل کار خیلی سختی نیست اما در برخی مراحل آن نیاز به تجربه و حوصله وجود دارد. اگر تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 خود را به دست تعمیرکاری مجرب بسپارید که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد، احتمالا ظرف 1 الی 2 ساعت این تعمیر را برایتان تکمیل می‌کند. بنابراین به طور کلی تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 اپل پروسه زمان‌گیری نخواهد بود.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 | گارانتی اپل

 

هزینه تعمیر باتری آیفون 7 اپل چقدر است؟

عموما دستمزد تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 اپل چندان زیاد نیست و بخش اصلی هزینه‌ای که مشتری پرداخت می‌کند مربوط به باتری جدیدی می‌شود که قرار است در آیفون نصب گردد. به طور کلی باید گفت که هزینه تعمیر باتری آیفون 7 اپل چندان زیاد نبوده و این تعمیر یکی از تعمیرات کم هزینه آیفون 7 محسوب می‌شود.

 

برای تعویض باتری آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض باتری آیفون 7 اپل خواهیم بود؟

با کمی دقت و حوصله می‌توانید شخصا هم تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 اپل را انجام دهید. برای انجام این کار کافیست ابتدا قطعات و ابزارهای تعمیر مورد نظر را از فروشگاه خرید قطعه موبایل تهیه کنید. سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 7 اپلشرح داده شده را با دقت و به طور کاملا دقیق طی نمایید. خوشبختانه تعویض باتری آیفون 7 اپل کار خیلی سختی نیست و شاید سخت ترین مرحله انجام آن مربوط به آزاد کردن چسب های زیر باتری قبلی و آزاد کردن آن از روی بدنه آیفون باشد. در این مرحله باید دقت و حوصله زیادی صرف شود تا مشکلی در پروسه تعمیر ایجاد نگردد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 اپل 

حتما یک باتری اورجینال را جایگزین باتری جدید کنید!

اگر شخصا تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 را انجام می‌دهید، حتما در حین خرید باتری جدید دقت کنید که یک باتری اورجینال خریداری شود. متاسفانه باتری های فیک و تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که از نظر ظاهر تقریبا تفاوتی با باتری های اورجینال نخواهند داشت اما از نظر کیفیت با باتری های اورجینال قابل مقایسه نیستند. متاسفانه در برخی موارد دیده شده تعدادی از تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد هم از باتری های فیک در گوشی مشتریان استفاده به عمل آورده و هزینه نصب باتری اورجینال را دریافت می‌کنند. بنابراین حواستان جمع باشد که حتما یک باتری اورجینال را جایگزین باتری ضعیف شده آیفون 7 خود کنید.

 

برای تعویض باتری آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر باتری آیفون 7 اپل را به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 شما با بهترین کیفیت و ضمانت اورجینال بودن باتری و همچنین با صرف کمترین هزینه ممکن انجام شود، موبایل کمک بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید از سرویس آن استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک موظف هستند در گوشی تمام مشتریان گرامی باتری های اورجینالی را نصب کنند که توسط خود موبایل کمک تامین می‌شوند. به منظور ثبت سفارش تعمیر آیفون 7 اپل در موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7

قیمت باتری آیفون 7

قیمت باتری iPhone 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل