تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶ تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶

در صورتی که ال سی دی آیفون 6 اپل شما شکسته و به دنبال مرجعی هستید که تعمیر آن را با بهترین کیفیت، کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن انجام دهد، مرکز تعمیرات موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. با ما می‌توانید ال سی دی آیفون 6 اپل شما را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا ال سی دی آیفون 6 اپل نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

دلایل زیادی می‌توانند منجر شوند که ال سی دی آیفون 6 اپل نیاز به تعمیر پیدا کند. یکی از رایج ترین این دلایل مربوط به وارد شدن ضربه به ال سی دی گوشی و شکستن آن می‌شود. متاسفانه روزانه گوشی های زیادی بنا به سهل انگاری کاربران از دست آن ها افتاده و دچار شکستگی LCD می‌شوند. دلایل دیگری مثل وارد شدن فشار بیش از اندازه بر روی ال سی دی آیفون 6 اپل یا حتی آب خوردگی هم می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد این قطعه شوند. در برخی شرایط هم دیده شده که LCD آیفون 6 به مرور زمان دچار مشکل می‌شود و به واقع کاربر در خرابی آن نقشی نداشته است! بنابراین دلایل مختلفی می‌توانند منجر شوند که شما به تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل نیاز پیدا کنید.

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6

 

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل چقدر است؟

همیشه ال سی دی گوشی موبایل بخش عظیمی از قیمت آن ها را شامل می‌شوند، بنابراین طبیعی است که هزینه تعمیر ال سی دی گوشی ها بالا باشد. آیفون 6 اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و هزینه تعویض یا تعمیر LCD آن بالاست. اما در این بین می‌توان با روش های خاصی هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل را در شرایط منحصر به فرد کاهش داد. برای مثال اگر ضربه وارد شده به گوشی فقط به گلس ال سی دی آیفون آن آسیب برساند، می‌توان بدون تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه و فقط با تعویض گلس روی LCD مشکل را برطرف کرد که در این حالت هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل کاهش می‌یابد. همچنین استفاده از روش ها و تکنیک های دیگر تعمیر LCD هم می‌تواند منجر به کاهش هزینه شود.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا باید تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل را به تعمیرکاری مجرب بسپاریم؟

ال سی دی آیفون 6 یا هر موبایل دیگر یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات سخت افزاری آن محسوب می‌شود. اگر در حین تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل دقت لازم صورت نگیرد، ممکن است پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره LCD گوشی با مشکل مواجه شود. همچنین خیلی از افرادی که خود را تعمیرکار موبایل می نامند سعی می‌کنند از ناآگاهی کاربران سوء استفاده به عمل آورده و ال سی دی گوشی های دست دوم یا حتی چینی با کیفیت بسیار ضعیف را در آیفون 6 آن ها نصب کرده و بدین صورت هزینه و سود گزافی را از کاربر دریافت کنند. بنابراین همیشه سعی کنید تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل را به فرد یا مرجعی واگذار کنید که منصف و قابل اعتماد باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6 اپل

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6

آیا شخصا قادر به تعویض ال سی دی آیفون 6 اپل خواهیم بود؟

تعویض ال سی دی آیفون 6 اپل کار آسانی نیست اما اگر تجربه تعمیرات موبایل و به ویژه آیفون های اپل را داشته باشید، بدون تردید قادر به انجام این کار خواهید بود. برای تعویض ال سی دی آیفون 6 اپل باید ابتدا ابزارهای لازم و همچنین یک عدد تاچ ال سی دی آیفون 6 را تهیه کنید. برای انجام این کار می‌توانید به فروشگاه محصولات موبایل کمک مراجعه کنید. پس از اینکه قطعات و ابزارهای لازم برای تعویض ال سی دی آیفون 6 اپل را تهیه کردید، باید مراحلی که در مقاله آموزش تعویض صفحه نمایش آیفون 6 اپل شرح داده شده را طی نمایید و تعویض LCD گوشی را انجام دهید. فراموش نکنید که تعویض دکمه هوم آیفون 6 و سایر متعلقات روی پنل جلوی دستگاه  هم الزامی است و باید به ال سی دی جدید منتقل گردد.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر ال سی دی آیفون 6 را به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر می‌خواهید تعویض ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون 6 اپل شما با ضمانت بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد کاملا خبره‌ای هستند که با دسترسی به جدیدترین و مدرن ترین ابزارها و متدهای تعمیر آیفون، می‌توانند تعمیر ال سی دی آیفون 6 را برایتان انجام دهند. برای ثبت سفارش تعمیر ال سی دی آیفون 6 اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6

قیمت ال سی دی آیفون 6

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل