معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش هفتم)

بازی رایگان و جذاب آیفون

در این مقاله که بخش هفتم و نهایی معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل است، به معرفی 10 بازی جذاب دیگر برای این دستگاه‌های آی او اسی می‌پردازیم. اگر از افراد علاقمند به انجام بازی‌های موبایلی هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. با موبایل کمک و معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه

انجام بازی های موبایلی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. هم اکنون با پیشرفتی که بستر سخت افزاری گوشی‌های هوشمند داشته، انجام بازی های پرگرافیک و جذاب در آن‌ها امکانپذیر شده است. در این بین آیفون و آیپدهای اپل هم از این موضوع مستثنا نیستند. انجام بازی های موبایلی در این دو محصول هم تجربه‌ای شیرین را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اما در بین بازی هایی که برای آیفون و آیپدهای اپل عرضه شده‌اند، انتخاب بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها با توجه به رایگان بودن بازی، امر دشواری است. در همین راستا ما تصمیم گرفتیم که طی یک مقاله چند بخشی به معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. اگر با موبایل کمک همراه بوده باشید، می‌دانید که پیش از این شش بخش از مقاله اصلی خدمت شما ارائه شدند. با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید به این شش مقاله و 60 بازی پیشین معرفی شده دسترسی داشته باشید.

اما هم اکنون نوبت به بخش هفتم و پایانی این مقاله رسیده است. بنابراین در این مقاله به معرفی 10 بازی جذاب و رایگان نهایی مد نظرمان می‌پردازیم. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به اپ استور (App Store) آیفون یا آیپدتان نسبت به دانلود، نصب و انجام این بازی های سرگرم کننده اقدام کنید. . اگر از کاربران علاقمند به بازی های موبایلی هستید و آیفون یا آیپد اپل دارید، توصیه می‌کنیم که این بازی های جذاب و رایگان را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Super Stickman Golf 3

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Super Stickman Golf 3 یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و جالب‌ترین بازی هایی است که هم اکنون در اپ استور موجود بوده و می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. همانطور که از نام بازی مشخص است، بازی به ورزش گلف مربوط می‌شود. گیم پلی این بازی سرگرم کننده، منحصر به فرد و اعتیاد آور است. در جریان آن شما باید در زمینی که هیچ شباهتی به زمین‌های گلف واقعی ندارد، سعی در وارد کردن توپ گلف در روزنه موجود داشته باشید. در بازی شما نقش یک آدمک چوبی را ایفاء می‌کنید. در جریان بازی Super Stickman Golf 3 باید مراحل متعددی طی شوند که از حالت آماتور تا پیشرفته دسته‌بندی می‌شوند. توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان بازی رایگان Super Stickman Golf 3 را از دست ندهید.

دانلود بازی Super Stickman Golf 3 از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Temple Run 2

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Temple Run 2 هم یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد. بنابراین اگر از علاقمندان بازی های با گرافیک هستید، می‌توانید بازی رایگان Temple Run 2 را دانلود کنید. در این بازی شما نقش شخصیت‌های خیالی را ایفاء خواهید کرد که با دویدن در حال فرار از معبد هستند. در جریان مسیر باید بتوانید از موانع موجود عبور کند و در عین حال سعی کنید که سکه‌ها و جوایز موجود در طول مسیر را جمع‌آوری نمایید. در بازی Temple Run 2 سرعت عمل و دقت شما نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. اگر از علاقمندان به این سبک بازی های موبایلی هستید، همین حالا بازی Temple Run 2 را دانلود کنید.

دانلود بازی Temple Run 2 از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Threes! Free

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Threes! Free یک بازی پازلی یا فکری است که در آن ضریب هوشی و سرعت عمل شما به چالش کشیده می‌شود. بنابراین این بازی نسبت به دو بازی پیشین معرفی شده، سبک کاملا متفاوتی دارد. در بازی Threes! Free شما باید سعی کنید تا برای نمایان شدن کارت‌ها، اعداد را در سمت دیواره جدول قرار دهید. به منظور نمایش اعداد بیش‌تر هم باید موارد یکسان را با هم جمع کنید. اگر از علاقمندان به بازی های فکری و پازلی هستید و به دنبال یک بازی فکری رایگان جذاب برای آیفونتان می‌گردید، همین حالا بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز Threes! Free را دانلود کنید.

دانلود بازی Threes! Free از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Tomb of the Mask

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Tomb of the Mask هم از دیگر بازی های رایگانی است که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. این بازی از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد اما به واقع می‌تواند شما را مجذوب خود نماید. در بازی Tomb of the Mask شما نقش یک شخصیت مجازی را ایفاء می‌کنید که ماسک خاصی را بر چهره دارد و بدین صورت می‌تواند از دیوارهای عمودی بالای برود. توصیه می‌کنیم که بازی جذاب، رایگان و کم حجم Tomb of the Mask را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید و با اجرای آن بیشتر با گیم پلی بازی آشنا شوید.

دانلود بازی Tomb of the Mask از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Traffic Rider

بازی رایگان و جذاب آیفون

از نظر ما بازی Traffic Rider می‌تواند در بین 70 بازی رایگان معرفی شده، جزء 10 بازی برتر باشد. این بازی از نظر گرافیکی یک بازی قدرتمند است و گیم پلی بسیار جذابی را به همراه دارد. در بازی سرگرم کننده Traffic Rider تجربه‌ هیجان‌انگیز موتورسواری در خیابان‌ها شلوغ و پرترافیک را خواهید داشت. در این بازی موتورسیکلت‌های مختلفی در سبک‌ها و کلاس‌های متفاوت تعریف شده‌اند که شما می‌توانید به تدریج از آن‌ها استفاده کنید. گرافیک بازی Traffic Rider به شکل بسیار دقیقی طراحی شده و حتی وضعیت آب و هوایی هم در جریان بازی تغییر می‌کند. به طور کلی اگر به دنبال یک بازی رایگان، جذاب، سرگرم کننده و مهیج هستید، به هیچ وجه بازی Traffic Rider را از دست ندهید و همین حالا آن را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید.

دانلود بازی Traffic Riderk از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Triple Town

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Triple Town هم دیگر بازی های ساده  جذابی است که می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود نمایید. در این بازی پازلی و استراتژیک شما باید سعی کنید تا شهری تاسیس نموده و سپس آن را گسترش دهید. در جریان بازی باید بسیار دقیق عمل کنید و نهایت دقت را به خرج دهید تا اشتباهی صورت ندهید و شهر شما با بهترین کیفیت ممکن توسعه داده شود. هرچه شهر شما بزرگ‌تر و وسیع‌تر شود، امتیازهای بیشتری هم به شما تعلق می‌گیرد. در بازی Triple Town ساخت بناها نیاز به مصالح دارد و شما برای در اختیار داشتن مصالح باید هزینه پرداختی کنید. به صور کلی بازی Triple Town هم یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین بازی های رایگان فعلی موجود در اپل استور به شمار می‌رود.

دانلود بازی Triple Town از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Two Dots

بازی رایگان و جذاب آیفون

در بازی Two Dots هدف شما ساختن هرچه بیشتر خطوط افقی و عمودی از نقاط هم رنگ است. سبک بازی به صورت پازلی و فکری طراحی شده و شما را به چالش می‌کشد. ساخت مربع یا مستطیل در بازی می‌تواند کمک خوبی به شما کند، با این حال می‌توانید از روش‌های دیگری که به ذهنتان می‌رسد هم به منظور کسب بیشترین امتیاز ممکن استفاده کنید. دو دونقطه‌ای که در این بازی شما باید آن‌ها را کنترل کنید و به نوعی نقش آن‌ها را ایفاء نمایید آملیا و ژاک نام دارند! در جریان بازی باید به مناطق و بخش‌های مختلفی سفر کنید اما هدف شما همواره ساخت هرچه بیشتر خطوط افقی و عمودی با نقاط هم رنگ خواهد بود.

دانلود بازی Two Dots از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Vainglory

بازی رایگان و جذاب آیفون

اما علاقمندان به بازی های سبک نقش آفرینی هم باید گزینه انتخابی داشته باشند! متاسفانه عموما بازی های سبک نقش آفرینی به طور رایگان عرضه نمی‌شود، اما بازی Vainglory به صورت رایگان قابل دانلود است. بازی Vainglory از نظر گرافیکی بسیار زیبا طراحی شده است و بدون تردید شما را مجذوب خود می‌کند. لازم به اشاره است که این بازی نیازمند وجود اتصال اینترنت است، بنابراین بازی Vainglory یک بازی آنلاین و به سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود. در جریان بازی شما نقش شخصیت‌های مد نظرتان را ایفاء خواهید کرد و می‌توانید از سلاح‌های مختلف استفاده کنید و به نبرد با دشمنان و رقیب‌های خود بپردازید. اگر از جمله گیرهای علاقمند به بازی های پر گرافیک و سبک نقش آفرینی هستید، بدون تردید بازی Vainglory ساعت‌ها و روزها شما را درگیر خود می‌کند.

دانلود بازی Vainglory از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Watercolors

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Watercolors هم از دیگر بازی های پازلی یا فکری است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود نمایید. در بازی Watercolors با ترکیب رنگ‌ها درگیر خواهید بود و باید از سه رنگ اصلی آبی، قرمز و سبز استفاده کنید. این بازی اصول ساده‌ای دارد شما با انگشت خود می‌توانید دستور ترکیب رنگ‌های مد نظر را صادر کنید. به طور کلی بازی Watercolors هم از جمله بازی های جذابی است که به طور رایگان در اپ استور عرضه شده و قابل دانلود است.

دانلود بازی Watercolors از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Sage Solitaire

بازی رایگان و جذاب آیفون

اگر از علاقمندان به بازی های کارتی و پوکر هستید، بازی Sage Solitaire به طور رایگان در اپ استور عرضه شده و انتظارتان را می‌کشد! بازی Sage Solitaire شامل زیرشاخه‌های مختلفی می‌شود که توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر همین حالا آن‌ را دانلود نمایید.

دانلود بازی Sage Solitaire از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله که بخش هفتم و پایانی معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل بود، به معرفی 10 بازی نهایی مد نظرمان پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین اصلی آیفون 8 پلاس

دوربین اصلی آیفون 8

قطعات گوشی آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments