معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش چهارم)

بازی رایگان و جذاب آیفون

در این مقاله که بخش چهارم معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل است، به معرفی 10 بازی جذاب دیگر می‌پردازیم. اگر از افراد علاقمند به انجام بازی‌های موبایلی هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. با موبایل کمک و معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه

هم اکنون بازی های متعددی برای سیستم عامل آی او اس اپل طراحی شده و در اپ استور (App Store) موجود هستند، اما متاسفانه تمام این بازی ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده نمی‌شوند و شما به منظور دانلود اغلب آن‌ها ملزم به پرداخت هزینه‌های خواهید بود. با این وجود برخی دیگر از بازی های موجود در اپ استور به طور رایگان قابل دانلود و استفاده هستند. هدف کلی ما در این مقاله چند قسمتی، معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون برای شما عزیزان است. پیش از این سه بخش از مقاله مد نظر خدمت شما عزیزان ارائه شد و به موجب آن 30 نمونه از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل را خدمتتان معرفی کردیم. سه بخش پیشین مقاله را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر مشاهده کنید:

اما در این مقاله که بخش چهارم مقاله کلی که اشاره داشتیم است، قصد داریم که به معرفی 10 بازی رایگان و جذاب دیگر برای آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. اگر از افراد علاقمند به انجام بازی های موبایلی در آیفون و آیپدهای اپل هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان این مقاله و همچنین مقالات پیشین و آینده مرتبط با آن را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر تخصصی محصولات اپل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: KANO

بازی رایگان و جذاب آیفون

بدون تردید بازی KANO یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین بازی های رایگان فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود. این بازی محیطی سه بعدی دارد و گیم پلی آن منحصر به فرد است. در این بازی شما باید قطعاتی از پازل که به سمت بالا پرتاب می‌شوند را کنترل کنید و علاوه بر فرود آمدن در بخش رنگی مناسب، سعی کنید که تمام سکه‌ها و جوایز موجود در مسیر را جمع‌آوری کنید. بازی KANO شامل محیط بسیار جذابی می‌شود و سرعت عمل و دقت گیمر به منظور کسب موفقیت در این بازی نقش مهمی ایفاء می‌کند.

دانلود بازی KANO از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: King Rabbit

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی King Rabbit هم علیرغم گرافیک ساده‌ای که دارد، یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود. سبک بازی به صورت پازلی و فکری است و گیمر در جریان آن نقش یک خرگوش را ایفاء می‌کند که باید با استفاده از کلیدها، بمب‌ها، معجون و هر آنچه که در مسیر خود پیدا می‌کند با دشمنانش مقابله نماید و نهایتا شهروندان خود را نجات دهد. در بازی King Rabbit تصمیم‌گیری سریع و همچنین سرعت عمل گیمر نقش مهمی دارند. اگر به دنبال یک بازی جذاب و رایگان برای آیفون یا آیپد خود هستید، توصیه می‌کنیم که بازی King Rabbit را از دست ندهید و همین حالا آن را دانلود کنید.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: The Last Ninja Twins

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی The Last Ninja Twins هم یکی از جذاب‌ترین بازی های آی او اسی محسوب می‌شود که به طور رایگان قابل دانلود و نصب است. برخلاف اغلب بازی ها که در آن گیمر باید یک کاراکتر یا شخصیت را کنترل کند، در بازی جذاب The Last Ninja Twins وظیفه کنترل همزمان دو نینجا بر عهده گیمر است. برای هدایت هرچه بهتر این دو نینجای دوقلو شما باید دفت و سرعت عمل بالایی داشته باشید و با استفاده از دو دست خود به کنترل همزمان هم دو نینجا بپردازید. بنابراین تمرکز و قدرت تفکیک مغز شما در این بازی نقش بسیار مهمی دارد. دقت داشته باشید که اگر از افراد کم حوصله و کم تمرکز باشید، به هیچ وجه از بازی The Last Ninja Twins لذت نخواهید برد چرا که مطمئنا قادر به کنترل همزمان دو نینجا نخواهید بود. به طور کلی اگر به دنبال یک بازی جذاب و زیبا برای و در عین حال رایگان برای آیفون و آیپد خود هستید، توصیه می‌کنیم که بازی The Last Ninja Twins را از دست ندهید.

دانلود بازی The Last Ninja Twins از اپ استور

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Leap Day

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Leap Day هم از دیگر بازی های جذابی است که توصیه می‌کنیم شانس دانلود آن را از دست ندهید. گرافیک بازی ساده و پیکسلی است اما گیم پلی آن به مراتب جذاب و اعتیادآور خواهد بود. شما باید در این بازی کاراکتر خیالی موجود را از موانع و سطوحی همچون پلکان، سطح شیب‌دار، منجنیق و … عبور دهید و با پرش به سمت بالا حرکت کنید. این بازی شامل مراحل جالب و متعددی می‌شود که بدون تردید از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد.

دانلود بازی Leap Day از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Letterpress

بازی رایگان و جذاب آیفون

اگر با کلمات انگلیسی آشنایی دارید و دایره لغات گسترده‌ای را در ذهنتان سپرده‌اید، بازی Letterpress می‌تواند برایتان بسیار سرگرم کننده باشد و در عین حال نقش یک بازی آموزشی هم ایفاء کند. در بازی Letterpress شما باید با استفاده از حروف مختلفی که در جدول ارائه شده‌اند به ساخت کلمات انگلیسی و با معنا بپردازید و به این صورت تلاش کنید را رقیب خود را مغلوب نمایید. بازی Letterpress یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود در اپ استور است که توصیه می‌کنید اگر با زبان انگلیسی آشنایی خوبی دارید، حتما این بازی را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Letterpress از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Little Broken Robots

بازی رایگان و جذاب آیفون

وظیفه اصلی شما در بازی Little Broken Robots تعمیر کردن ربات‌های خراب است! بدین منظور صفحه‌ای پیش رویتان قرار می‌گیرد که حاوی دکمه‌های خاصی است. هر یک از این دکمه‌ها شامل یک عدد می‌شوند و می‌توانند به اندازه همان عدد رو به سمت‌های مختلف حرکت داشته باشند. شما باید برای تعمیر ربات‌ها تلاش کنید تا از اعداد این دکمه‌ها و مسیرهایی که می‌توانند طی کنند به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و تمام مسیرهای قابل طی شدن را پر نمایید. برای انجام این کار باید به خوبی فکر کنید. بازی Little Broken Robots بدون تردید یکی از بازی های اعتیاد آور و رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود نمایید.

دانلود بازی Little Broken Robots از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی ایفون

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Loop Mania

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Loop Mania هم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود در اپ استور باشد. در این بازی سرعت عمل گیمر نقش بسیار مهمی دارد. در بازی Loop Mania شما نقش یک توپ را ایفاء می‌کنید که حول یک دایره در حال چرخش است و سکه‌های موجود در محیط دایره را جمع‌آوری می‌کند. در این بین توپ‌های دشمن دیگری به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و در محیط دایره اصلی به حرکت در می‌آیند. شما باید سعی کنید که با جهش مابین بخش‌های مختلف محیط دایره از برخورد با توپ‌های دشمن جلوگیری کنید. همچنین شما با فرود آمدن مستقیم بر روی توپ‌های دشمن قادر به از بین بردن آن‌ها خواهید بود. بازی Loop Mania بسیار جذاب است و بدون تردید ساعت‌ها شما را مجذوب خود می‌کند.

دانلود بازی Loop Mania از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Los Aliens

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Los Aliens هم یکی دیگر از بازی های پازلی و فکری است که در لیست بهترین بازی های رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای ما جای دارد. در بازی Los Aliens شما باید به کشف دنیاهای عجیب و غریب بپردازید و به دنبال کشف تمدن زندگی باشد. بدین منظور باید مراحل و پازل‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. در بازی Los Aliens چیزی در حدود 170 مرحله مختلف و 18 شخصی متفاوت تعریف شده است که بدون تردید ساعت‌ها و روزها زمان شما را صرف خود می‌کند. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، جذاب و رایگان برای آیفون یا آیپدتان هستید، بازی Los Aliens انتخاب مناسبی خواهد بود.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Mr. Square

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Mr. Square یک بازی فکری و بسیار جذاب است. شما در این بازی نقش یک کاشی نقاشی را ایفاء می‌کند و باید به نقاشی تمام مربع‌های قابل نقاشی در هر مرحله بپردازید. با عبور از هر مسیر، مسیر طی شده شما نقاشی می‌شود و دیگر قادر به عبور از آن مسیر نخواهید بود. شما باید سعی کنید که تمام بخش‌های قابل نقاشی هر مپ را نقاشی کنید و در گیر نیفتید، چرا که در این شرایط راه برگشتی برای شما وجود ندارد. بنابراین کاشی نقاشی بازی تنها قادر به عبور کردن از مسیرهای سفید یا رنگ نشده است و نمی‌تواند از روی کاشی‌های رنگ شده و موانع عبور کند. بازی Mr. Square بدون تردید یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین بازی های رایگان فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل له شمار می‌رود.

دانلود بازی Mr. Square از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: New Star Soccer

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی New Star Soccer برای علاقمندان به ورزش فوتبال یک بازی بسیار جذاب محسوب می‌شود که به طور رایگان در اپ استور موجود است. در بازی New Star Soccer گیمر زندگی یک فوتبالیست را در دنیای مجازی تجربه می‌کند. در ابتدا شما یک نوجوان تازه‌کار هستید و باید مهارت‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، و اقتصادی خود را افزایش دهید. هرچه مهارت‌های مختلف و به ویژه مهارت‌های ورزشی و فوتبالی شما بهتر شود، ارتباطتان با مربی بهتر می‌شود و شانس شما برای تبدیل به یک سوپراستار بیشتر می‌شود. به طور کلی بازی New Star Soccer یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های رایگان فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل است که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه شانس دانلود انجام آن را از دست ندهید.

دانلود بازی New Star Soccer از اپ استور

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله که بخش چهارم مقاله اصلی معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل بود، 10 بازی جدید را خدمتتان معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

دوربین سلفی آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی آیفون اس ای 2020

قطعات گوشی آیفون X

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments