معرفی ۱۰ بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل (بخش ششم)

بازی رایگان و جذاب آیفون

در این مقاله که بخش ششم معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل است، به معرفی 10 بازی جذاب دیگر برای این دستگاه‌های آی او اسی می‌پردازیم. اگر از افراد علاقمند به انجام بازی‌های موبایلی هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. با موبایل کمک و معرفی 10 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل همراه باشید.

مقدمه

اگر به خاطر داشته باشید و مقالات پیشین مرتبط با گیم یا همان بازی های ما را دنبال کنید، حتما می‌دانید که پیش از این در 5 مقاله مختلف به معرفی 50 بازی رایگان و جذاب برای آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید ب این 5 مقاله پیشین دسترسی داشته باشید. اما هدف اصلی ما معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل است. بنابراین در این بخش که به عنوان بخش ششم این سری از مقالات ارائه می‌شود، به معرفی 10 بازی جذاب و رایگان دیگر می‌پردازیم.

در نظر داشته باشید، بازی هایی که در جریان این سری از مقالات معرفی می‌شوند همگی به طور رایگان در اپ استور (App Store) موجود هستند و شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نسبت به دانلود و استفاده از آن‌ها وارد عمل شوید. اگر از کاربران علاقمند به بازی های موبایلی هستید و آیفون یا آیپد اپل دارید، توصیه می‌کنیم که این بازی های جذاب و رایگان را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Seashine

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی سرگرم کننده Seashine از جمله بازی هایی است که نباید از دست دهید. این بازی به واقع اعتیادآور است و سبک ماجراجویی را به همراه دارد. در بازی جذاب و رایگان Seashine شما نقش یک چتر دریایی کوچک و زیبا را ایفاء می‌کنید که در اعماق آب و دریای تاریک گرفتار شده است. به منظور رهایی یافتن از این وضعیت، پری دریایی داستان (گیمر) باید نورهای موجود در اعماق آب را جمع‌آوری کند. در اعماق دریا با موجودات عجیب و درنده و گیاهان مختلفی رو به رو خواهید شد. به طور کلی بازی Seashine یک بازی بسیار جذاب است که می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود نمایید.

دانلود بازی Seashine از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Shooty Skies

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Shooty Skies از آن دسته بازی های ساده‌ای است که علیرغم گرافیک پیکسلی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. سبک بازی به صورت تیراندازی آرکید تعریف شده و گیم پلی آن تا حد زیدی شبیه به بازی Crossy Road است، البته با این تفاوت که در بازی Shooty Skies قادر به تیراندازی به سمت دشمنان خواهید بود. برای تیراندازی به سمت دشمنان خود باید بسیار سریع عمل کنید. قدر تیرهایی که رها می‌کنید با سرعت رها کردن تیر رابطه عکس دارند، بنابراین هرچه اجازه بیشتری به ریلود شدن اسلحه دهید، تیر شلیک شده قدرت بیشتری خواهد داشت. بازی جذاب Shooty Skies هم یکی دیگر از بازی های رایگانی است که توصیه می‌کنیم آن را از ست ندهید.

دانلود بازی Seashine از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Skiing Yeti Mountain

بازی رایگان و جذاب آیفون

باز هم یک بازی با گرافیک نه چندان قوی در لیست بازی های رایگان و جذاب ما جای گرفته است. این بازی جذاب، Skiing Yeti Mountain نام دارد و از گرافیک پیکسلی بهره می‌برد اما گیم پلی آن بسیار جذاب است. در بازی Skiing Yeti Mountain شما باید در مناطق مختلف کوهستانی و برفی اسکی کنید و به دنبال شخصیتی تحت عنوان Yeti باشید. در طول مسیر اسکی باید از موانع مختلف طبیعی موجود نظیر درختان و غیره هم عبور نمایید. اگر تاکنون تجربه اسکی واقعی را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم که حداقل بازی Skiing Yeti Mountain را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود بازی Skiing Yeti Mountain از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Sky

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Sky به واقع یک بازی جذاب و جالب است و اطمینان می‌دهیم که از انجام این بازی لذت خواهید بود. در مراحل این بازی اعتیاد آور مسیری مارپیچ و پر از موانع مختلف پیش رویتان قرار می‌گیرد. شما به عنوان کاراکتر بازی که یک مکعب است باید تلاش کنید تا در طول مسیر پرش نمایید و از برخورد با موانع ممانعت به عمل آورید. دستور پرش کردن با لمس نمایشگر صادر می‌شود و برای پرش‌های بلند هم می‌توانید دو بار بر روی نمایشگر دستگاه ضربه بزنید. بازی Sky هم اکنون یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:  با گارانتی اصلی Apple 

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Sling Kong

بازی رایگان و جذاب آیفون

عبارت Sling Kong به معنای پرتاب میمون است! همانطور که از نام این بازی مشخص است، در جریان آن با میمونی سر و کار دارید که به شکل خاصی پرتاب شده است! در بازی Sling Kong شما نقش یک میمون را ایفاء می‌کنید که خود را به کش بسته و پرتاب می‌کند. در جریان مسیر باید از تله‌ها و موانع موجود عبور کنید و به جمع‌آوری سکه‌های موجود در مسیر بپردازید و بدین صورت بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. بازی Sling Kong در حال حاضر یکی از پردانلودترین و محبوب‌ترین بازی های رایگانی محسوب می‌شود که برای آیفون و آیپدهای اپل عرضه شده است. بنابراین حتما این بازی جالب و سرگرم کننده را دانلود و در دستگاه آی او اسی خود نصب نمایید.

دانلود بازی Sling Kong از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Spaceteam

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Spaceteam هم از جمله بازی های محبوب موبایلی است که اگر آن را دانلود نکنید ضرر کرده‌اید. برای انجام این بازی که یک بازی مولتی پلیر یا چند نفره است باید حداقل 2 یا 4 پلیر با دستگاه‌های اختصاصی خود حضور همزمان داشته باشند. بازی با استفاده از اتصال وای فای یا بلوتوث قابل انجام خواهد بود. در جریان بازی باید هر گیمر به وظایف اصلی خود عمل کند، بنابراین در این بازی همکاری درست وظیفه و هدف اصلی شماست. شما نقش یک تیم متشکل از فضانوردان را ایفاء می‌کنید و باید تلاش کنید که از سیاره‌ در حال انفجاری فرار نمایید. بازی Spaceteam به واقع یک بازی هیجان انگیز است. اگر از علاقمندان به انجام بازی های مولتی پلیر هستید، همین حالا بازی رایگان Spaceteam را دانلود نمایید.

دانلود بازی Sling Kong از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: SPINGUN

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی SPINGUN یک بازی نسبتا پیچیده است که مطمئنا برای فراگیری و لذت بردن از آن باید تمرین کنید. نحوه حرکت کاراکترها در بازی SPINGUN یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های آن محسوب می‌شود. در حین انجام بازی دو فلش بزرگ در زیر نمایشگر دستگاه نمایان می‌شوند که باید از این دو فلش برای حرکت دادن کاراکتر و همچنین تیراندازی استفاده کنید. درست است که بازی SPINGUN از نظر گرافیکی بسیار ساده طراحی شده اما مطمئن باشید که گیم پلی آن شما را مجذوب خود می‌کند.

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Splash Cars

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Splash Cars به نظر ما می‌تواند جزء 10 بازی برتر مجموعه 70 موردی ما باشد. این بازی از نظر گرافیکی یک بازی جذاب است و حالتی سه بعدی اما نه چندان پیچیده را به همراه دارد. سبک بازی به صورت اتومبیلرانی طراحی شده و گیمر در جریان آن باید سوار بر اتومبیل رنگ پاش خود شود و در شهر دور زده و تمام مناطق آن را رنگ کند. در این بین علیرغم پشتیبانی مردم از شما، پلیس‌ها مانع انجام وظیفه شما می‌شوند. بنابراین در حین انجام بازی یک تعقیب و گریز پلیسی را هم تجربه می‌کنید. به طور کلی بازی Splash Cars یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که باید آن را دانلود و تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر تاچ ال سی دی

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Super Dangerous Dungeons

بازی رایگان و جذاب آیفون

برخلاف بازی Splash Cars، بازی Super Dangerous Dungeons یاز نظر گرافیکی یک بازی بسیار ساده و شبیه به بازی های کنسول‌های قدیمی همچون سگا یا فامیلی گیم است. در این بازی شما باید نقش کاراکتری را ایفاء کند که به ماجراجویی در سیاهچاله‌ها می‌پردازد و باید از موانع مختلف عبور کند. در برخی از شرایط بازی سرعت عمل و تمرکز گیمر به چالش کشیده می‌شوند. اگر به دنبال یک بزی سرگرم کننده و رایگان برای آیفون یا آیپدتان هستید، بازی Super Dangerous Dungeons می‌تواند گزینه مناسبی محسوب شود.

دانلود بازی Super Dangerous Dungeons از اپ استور

بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپد: Super Mario Run

بازی رایگان و جذاب آیفون

بازی Super Mario Run به واقع نیازی به معرفی ندارد. بدون تردید همگی شما با این بازی نوستالژی و سرگرم کننده آشنا هستید. در بازی Super Mario Run شما نقش قارچ خور را ایفاء می‌کنید و باید از موانع موجود در مسیر و موجودات خطرناک عبور کنید و به جمع‌آوری سکه و جوایز موجود بپردازید. قارچ‌های جادویی هم بخش اصلی از ویژگی‌های بازی Super Mario Run را شامل می‌شوند. اگر به دنبال انجام یک بازی نوستالژی و سرگرم کننده در آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا بازی رایگان Super Mario Run را دانلود و در دستگاه خود نصب نمایید.

دانلود بازی Super Mario Run از اپ استور

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله که بخش ششم معرفی 70 بازی رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل بود، 10 بازی جدید، جذاب و رایگان دیگر را خدمتتان معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین اصلی آیفون ایکس آر

دوربین اصلی آیفون ایکس

قطعات گوشی آیفون XS

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments