معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت لاوا هاند یا Lava Hound

کارت لاوا هاند یا Lava Hound

لاوا هاند (Lava Hound) یک موجود پرنده عجیب است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) به سمت ساختمان های دشمن حمله ور می‌شود و به آن‌ها اتک می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت لاوا هاند یا Lava Hound کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت لاوا هاند یا Lava Hound بازی کلش رویال

یکی دیگر از کارت های لجندری بازی کلش رویال (Clash Royale)، کارت لاوا هاند یا Lava Hound است. لاوا هوند یک جانور پرنده و عجیب است که به سمت ساختمان های دشمن حمله ور می‌شود و وقتی از بین می‌رود، شش سرباز کوچک تر با نام لاوا پاپس (Lava Pups) از قلب آن خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مراکز تعمیر موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی کامل کارت لاوا هاند یا Lava Hound بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت لاوا هاند یا Lava Hound

معرفی کارت لاوا هاند یا Lava Hound کلش رویال

برای استفاده صحیح از کارت لاوا هاند (Lava Hound) و همچنین مقابله با آن باید به خوبی این سرباز و نقاط ضعف و قدرتش را بشناسید. بدین منظور آگاهی از مسائل زیر اهمیت بسیار بالایی دارد:

کارت لاوا هاند یا Lava Hound

  • کارت لاوا هاند یا Lava Hound در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هاوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است.
  • لاوا هاند یا Lava Hound یک سرباز پرنده عجیب و قریب است که به سمت ساختمان های دشمن حمله ور شده و به آن‌ها اتک می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون اپل در نمایندگی موبایل اپل

  • زمانی که لاوا هاند (Lava Hound) از بین برود، شش سرباز کوچک تر از قلب آن خارج می‌شوند که برخلاف لاوا هاند فقط به ساختمان های دشمن اتک نخواهند داد. هر یک از این سرباز های کوچک دقیقا دمیجی برابر با دمیج خود لاوا هاند ارائه می‌کنند اما جان آن‌ها بسیار کمتر از لاوا هاند است. به این سرباز های کوچک که از قلب Lava Hound خارج می‌شوند اصطلاحا لاوا پاپ یا لاوا پاپس (Lava Pups) می‌گوییم.
  • اتک های لاوا هاند (Lava Hound) دمیج بسیار کمی دارند، بنابراین در بسیاری از موارد حتی اتک دادن آن به تاور نادیده گرفته می‌شود. بخش اصلی دمیج لاوا هاند بعد از بین رفتن آن و توسط لاوا پاپس ها ایجاد می‌شود. پس لاوا هاند (Lava Hound) در مجموع دو مزیت دارد. اول اینکه می‌تواند یک سرباز تنک پرنده باشد و دوم اینکه بعد از بین رفتنش به شش لاوا پاپس تبدیل خواهد شد که دمیج خوبی را به دشمن وارد می‌کنند.
  • لاوا هاند رنج اتک کم و برابر با 2 مربع را دارد. دمیج اتک هایش بسیار کم است، اما جان بسیار زیادی داشته و به سختی از بین می‌رود.
  • برای استفاده از کارت لاوا هاند یا Lava Hound ملزم به صرف 7 اکسیر خواهید بود. بنابراین این کارت چندان کارت کم هزینه ای نیست و اگر از آن استفاده می‌کنید باید استراتژی صحیحی را به کار ببرید.
  • برخلاف تقریبا تمام سرباز های تنکی که در بازی کلش رویال (Clash Royale) وجود دارند، لاوا هاند (Lava Hound) یک سرباز تنک پرنده است. بنابراین باید از آن به عنوان یک سرباز تنک استفاده کنید و زمانی که تاور درگیر اتک دادن به آن است، سرباز های دیگری مثل مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، مگا مینیون (Mega Minion) را به سمت تاور روانه و آن را از بین ببرید. فراموش نکنید که با از بین رفتن لاوا هاند و به وجود آمده شش لاوا پاپس از قلب آن، قدرت آسیب رسانی مجموعه شما افزایش چشمگیری پیدا خواهد شد. در نظر داشته باشید که می‌توانید در این شرایط سرباز های زمینی را هم برای آسیب رساندن به تاور مورد استفاده قرار دهید، اما استفاده از سرباز های پرنده استراتژی بهتری است چرا که دشمن در این شرایط تلاش خواهد کرد که با استفاده از اسپل های مختلف سرباز های پرنده را از بین ببرد و این مسئله سبب می‌شود تا لاوا پاپس ها زودتر ایجاد شده و تاور را تحت فشار قرار دهند.
  • استفاده از کارت لاوا هاند یا Lava Hound به صورت واحد در لاین یک استراتژی بی‌هدف است. به دلیل دمیج بسیار کمی که لاوا هاند دارد، دشمن می‌تواند حتی وجود آن را نادیده بگیرد.
  • استفاده ترکیبی از کارت لاوا هاند یا Lava Hound در کنار کارت اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) می‌تواند یک استراتژی مرگبار باشد. در این شرایط لاوا هاند نقش سرباز تنک را ایفاء می‌کند و اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) به تاور اتک می‌دهد. البته در این استراتژی معطوف کردن اتک اینفرنو دراگون بر روی تاور از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • بخش اصلی دمیج کارت لاوا هاند یا Lava Hound بعد از بین رفتن آن و توسط لاوا پاپس ها ایجاد می‌شود، اما همانطور که اشاره کردیم لاوا پاپس ها جان کمی دارند. بنابراین شما باید استراتژی برای حفاظت از آن‌ها داشته باشید. یکی از روش هایی که می‌توانید در آن شرایط به کار ببرید، مربوط به استفاده از کارت هایی مثل شوالیه (Knight)، ماینر (Miner)، هوگ رایدر (Hog Rider) و غیره درست در لحظه متلاشی شدن لاوا هاند می‌شود. در این شرایط تاور به این سربازهای اتک خواهد داد و لاوا پاپس ها می‌توانند به تاور آسیب سنگینی وارد کنند.
  • استفاده از کارت لاوا هاند یا Lava Hound در کنار بالون (Balloon) هم می‌تواند یک استراتژی بسیار عالی باشد. در این استراتژی، لاوا هاند (Lava Hound) نقش سرباز تنک را ایفاء خواهد کرد و بالون (Balloon) با دمیج بالای خود به تاور آسیب می‌رساند. البته این استراتژی در برابر کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) ضعف دارد.
  • اگر از اسپل زپ (Zap) به درستی استفاده کنید، می‌تواند به تمام لاوا پاپ های خارج شده از لاوا هاند (Lava Hound) دمیج وارد کند. همچنین برای از بین بردن آن‌ها می‌توانید از اسپل ارو (Arrows) استفاده نمایید.
  • استفاده از کارت لاوا هاند یا Lava Hound در کنار اسپل لایتنینگ (Lightening) هم می‌تواند برای آسیب رساندن به دشمن و تحت فشار قرار دادن آن بسیار موثر باشد.
  • یکی دیگر از اسپل هایی که می‌تواند در کنار لاوا هاند (lava Hound) بسیار خوب عمل کند، اسپل فریز (Freeze) است. از این اسپل دقیقا در زمانی استفاده کنید که لاوا هاند (Lava Hound) از بین رفته و شش لاوا پاپس ظاهر می‌شوند.
  • استفاده از اسپل ریج (Rage) و پیاده کردن آن بر روی لاوا پاپ ها هم می‌تواند یک رویکرد مناسب باشد. این استراتژی به ویژه زمانی مناسب است که دشمن از کارتی برای مقابله با لاوا پاپ ها استفاده نکند.
  • از اسپل تورنادو یا گردباد (Tornado) هم می‌توانید برای از بین بردن لاوا پاپس ها استفاده کنید.
  • یکی از سرباز هایی که می‌تواند با رنج اتک بالا و سبک اتک هایش به خوبی در از بین بردن لاوا هاند (Lava Hound) و لاوا پاپ ها موثر واقع شود، کارت جلاد (Executioner) است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ  

  • از کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) هم می‌توانید برای مقابله با کارت لاوا هاند یا Lava Hound و از بین بردن لاوا پاپس ها استفاده کنید.
  • استفاده از کارت لاوا هاند یا Lava Hound در مقایسه با گولم (Golem) انتخاب بهتری است. چرا که اولا بخش عظیمی از سرباز های زمینی قادر به اتک دادن به آن نیستند و دوما لاوا پاپ ها می‌توانند نسبت به گولم های کوچکی که بعد از بین رفتن گولم ظاهر می‌شوند، دمیج بیشتری به تاور دشمن وارد کنند. ضمنا برخلاف گولم های کوچک، لاوا پاپ ها فقط محدود به اتک دادن به تاور یا ساختمان های دشمن نیستند و می‌توانند به سرباز های دشمن هم اتک دهند.
  • با لول آپ کارت لاوا هاند یا Lava Hound شاهد افزایش جان و دمیج خود لاوا هاند و لاوا پاپس هایش خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت لاوا هاند یا Lava Hound

بنابراین کارت لاوا هاند یا Lava Hound یک کارت تنک و پرنده در بازی کلش رویال (Clash Royale) است که بکارگیری تکی آن در لاین چندان اقدام هوشمندانه‌ای نخواهد بود و بهتر است از آن به صورت ترکیبی با سایر سرباز های پرنده استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت لاوا هاند یا Lava Hound بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی آیفون 11 Pro

قطعات سامسونگ نوت 10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سامی
سامی
3 سال گذشته

منم لاوا دارم از تو گام گرفتم دمتون گرم لذت بردم از توضیحات

نسترن
نسترن
3 سال گذشته

عالی