معرفی و دانلود بازی تام سخنگو(My Talking Tom)- گربه بامزه

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)؛ نگهداری از یک گربه بامزه

اگر تمایل دارید که حس مسئولیت پذیری خود در قبال نگهداری از یک گربه خانگی را به چالش بکشید و همچنین یک بازی سرگرم کننده و بامزه را در گوشی خود داشته باشید، همین حالا تام سخنگو (My Talking Tom) را دانلود کنید! در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom) بپردازیم که شامل نسخه‌های اندرویدی و iOS می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی تام سخنگو (My Talking Tom)

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در مقاله‌ای با عنوان “معرفی بازی آنجلای سخنگو – یک بازی دخترانه جذاب” بازی موبایلی را به شما عزیزان معرفی کردیم که در آن شما وظیفه سرپرستی و نگهداری از یک گربه بامزه با نام آنجلا را بر عهده می‌گرفتید. بازی My Talking Tom یا تاک سخنگو هم یک بازی دیگر با سبکی مشابه بازی آنجلای سخنگو است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)

در بازی تام سخنگو (My Talking Tom) هم شما وظیفه نگهداری و رفع نیازهای یک گربه ملوس و دوست داشتنی به نام تام را بر عهده خواهید داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی این بازی جالب و سرگرم کننده بپردازیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)

داستان از جایی شروع می‌شود که وظیفه نگهداری و سرپرستی از یک بچه گربه ملوس و شیرین با نام تام به شما واگذار می‌شود. حالا این وظیفه شماست که از او نگهداری کنید و تمام نیازهایش را برطرف سازید. تام در ابتدا یک گربه کوچک است و به تدریج و با ادامه بازی بزرگ و بزرگ تر می‌شود. در بازی تام سخنگو (My Talking Tom) شما می‌توانید بنا به سلیقه شخصی خود ظاهر تام را شخصی سازی کنید. آیتم هایی که برای انجام این کار ارائه شده‌اند بسیار متنوع هستند. برای مثال شما می‌توانید رنگ پوست، نوع چشم و لباس هایی که تام بر تن می‌کند را بنا به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)

تام در قبال تمام کارهای شما از خود عکس العمل نشان می‌دهد و کارهایش به قدری بامزه و شیرین هستند که بدون تردید حس واقعی نگهداری از یک گربه خانگی را به شما منتقل خواهند کرد. برای مثال می‌توانید او را ناز کنید و شاهد لوس شدنش باشید یا با ضربه آرام به بدنش کمی او را اذیت کنید، در هر حال تام در قبال اعمال شما عکس العمل نشان خواهد داد و عکس العمل هایش از بخش های جالب بازی تام سخنگو (My Talking Tom) محسوب می‌شوند.

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)

برای اینکه تام بزرگ شود، باید نیازهایش را به بهترین شکل ممکن برطرف سازید. تام به مرور زمان گرسنه می‌شود و شما باید با بردن او به آشپزخانه و غذا دادن به وی او را سیر کنید. وقتی تام سیر شود دیگر هیچ غذایی را نخواهد خود، حتی خوشمزه‌ترین آن ها را! تام نیاز به شستشو هم دارد، بنابراین هم زمان که لازم باشد باید او را به حمام ببرید و حسابی او را بشویید تا تمیز شود. وقتی هم که تام خسته باشید، باید او را به اتاق خوابش برده و با خاموش کردن چراغ ها او را بخوابانید.

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)

اما بازی کردن با تام یکی از اصلی ترین بخش های بازی تام سخنگو (My Talking Tom) است. بازی های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با تام انجام دهید و با انجام این بازی ها سکه کسب کنید. سکه هایی که به این صورت جمع آوری می‌کنید، در ادامه بازی می‌توانند برای خرید غذا، لباس و غیره صرف شوند. بازی هایی که برای سرگرم کردن تام ارائه شده‌اند در اصل منجر به سرگرم کردن شما می‌شوند و بازی های جانبی هستند که توسط بازی تام سخنگو (My Talking Tom) ارائه شده است.

معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom)؛ نگهداری از یک گربه بامزه

تام یک گربه بازیگوش است و از هر فرصتی برای بازی کردن استفاده می‌کند. تام می‌تواند به صحبت های شما گوش دهد و سپس آن ها را با صدای عجیب و بامزه خودش تکرار کند. این مسئله یکی از ویژگی های اصلی و جالب بازی تام سخنگو (My Talking Tom) است. این بازی به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و یک بازی خوب برای کسانی است که تمایل دارند حس مسئولیت پذیری خود در قبال نگهداری از یک گربه خانگی را به چالش بکشند.

بیشتر بخوانید:  تعمیر تاچ ال سی دی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی تام سخنگو (My Talking Tom) پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله می‌توانید این بازی زیبا را برای گوشی خود دانلود کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون XS

دوربین جلو آیفون XR

قطعات آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

 My Talking Tom
نام My Talking Tom
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Outfit7
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments