معرفی و دانلود برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی

برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن با اصطلاحات محاوره‌ای انگلیسی آشنا شوید،  برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی

آشنایی با زبان انگلیسی عامیانه به منظور رفع نیاز و برقراری ارتباط با افراد در جوامع انگلیسی زبان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اپلیکیشن انگلیسی عامیانه جزو یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه آموزش اصطلاحات محاوره‌ای به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفنی موبایل

کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن با اصطلاحات، ضرب‌المثل‌ها، عبارت و کلمات عامیانه و روزمره زبان انگلیسی آشنا شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

 

بررسی و معرفی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی

برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی شامل 600 عبارت می‌شود. در صفحه اصلی برنامه عبارات انگلیسی به همراه مفهوم و مثال قابل مشاهده خواهند بود. همچنین کاربران می‌توانند در صورت تمایل به تلفظ صحیح این عبارات نیز گوش کنند.

با کشیدن انگشت به سمت راست و یا چپ صفحه می‌توانید به عبارت بعدی و قبلی دسترسی داشته باشید. به منظور دسترسی آسان به عبارات مورد نظر خود آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کرده و عبارت مورد نظر را به لیست لایک شده ها اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

با لمس آیکون سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید به راحتی به عبارت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و یا آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.  از دیگر قابلیت‌های برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی می‌توان قابلیت جستجو فارسی و انگلیسی عبارات اشاره کرد.

معرفی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی

به منظور دسترسی به منوی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی، آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس کنید. امکان تغییر ترتیب نمایش عبارات بر اساس حروف انگلیسی و یا فارسی توسط این منو فراهم آمده است. همچنین با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید از اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی فایل پشتیبان تهیه کنید.

معرفی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی

توجه داشته باید که در نسخه رایگان برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی کاربران تنها به 20 عبارت اول دسترسی خواهند داشت. بنابراین به منظور مشاهده تمامی عبارات نیاز است تا با پرداخت هزینه این برنامه را به نسخه کامل ارتقا دهید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه با رایج‌ترین اصطلاحات محاوره‌ای انگلیسی آشنا شوند. به منظور دانلود برنامه انگلیسی عامیانه آمریکایی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 

نقاط قوت:

  • امکان جستجو عبارات فارسی و انگلیسی
  • امکان به اشتراک گذاری عبارات
  • امکان دسترسی آسان به عبارت‌های دلخواه
  • نمایش عبارات بر اساس حروف انگلیسی و فارسی
  • تهیه فایل پشتیبان از برنامه

 

نقاط ضعف:

  • دسترسی محدود به عبارت‌ها در نسخه رایگان

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max دوربین جلو

iPhone 11 Pro Max دوربین پشت

شیشه آیفون 11 پرو مکس

تعمیرات موبایل

انگلیسی عامیانه آمریکایی
نام انگلیسی عامیانه آمریکایی
قیمت رایگان
سیستم عامل
سازنده آپکیپ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments