معرفی و دانلود بازی Hill Climb Racing 2 – سرگرم کننده و جذاب

معرفی و دانلود بازی Hill Climb Racing 2 ؛ سرگرم کننده و جذاب

اگر از گیمرهای علاقمند به بازی های موبایل باشید، حتما با بازی Hill Climb Racing آشنا هستید. بازی Hill Climb Racing 2 در واقع نسخه دوم همان بازی محبوب است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Hill Climb Racing 2 پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Hill Climb Racing 2

به احتمال زیاد با بازی زیبای Hill Climb Racing آشنا هستید. بازی Hill Climb Racing 2 نسخه دوم این بازی محسوب می‌شود که توسط شرکت Fingersoft توسعه داده شده است. این بازی به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود بوده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Hill Climb Racing 2 پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی Hill Climb Racing 2

همانطور که اشاره کردیم، بازی زیبای Hill Climb Racing 2 به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی که محیطی کارتونی اما جذاب را ارائه می‌کند، شما نقش راننده یک اتومبیل را بر عهده خواهید داشت که دو پدال گاز و ترمز را کنترل خواهد کرد. مسیر جاده پر پیچ و خم است و شما باید در این مسیر با بیشترین سرعت ممکن حرکت کنید و در عین حال از واژگونی خودرو جلوگیری به عمل آورید. اما خودرو چگونه واژگون می‌شود و قوانین کنترل خودرو چگونه است؟

معرفی و دانلود بازی Hill Climb Racing 2 ؛ سرگرم کننده و جذاب

قوانین کنترل خودرو در بازی زیبای Hill Climb Racing 2 مبتنی بر علم فیزیک است! وظیفه شما حفظ تعامل خودرو خواهد بود و این حفظ تعادل با فشردن دو پدال گاز و ترمز انجام می‌شود. اگر زیاد گاز دهید، جلوی ماشین در مسیر و تپ ها به سمت بالا منحرف می‌شود و احتمال واژگونی افزایش پیدا خواهد کرد. در این شرایط است که باید از پدال ترمز استفاده کنید و با فشردن آن بخش جلوی خودرو را به سمت پایین هدایت  تعادل را برقرار سازید. فراموش نکنید که فشردن بیش از اندازه پدال ترمز می‌تواند منجر به منحرف شدن بخش جلویی خودرو به سمت پایین و نهایتا واژگونی آن شود. پس شما باید با فشردن پدال های ترمز و گاز در بازی Hill Climb Racing 2 تعادل خودرو را در طول مسیر حفظ کنید.

معرفی و دانلود بازی Hill Climb Racing 2 ؛ سرگرم کننده و جذاب

اما برای کسب موفقیت و پیروزی در بازی Hill Climb Racing 2 فقط حفظ تعادل حائز اهمیت نیست و سرعت هم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. شما باید سعی کنید با بیشترین سرعت ممکن در مسیر حرکت کنید و طبیعی است که افزایش سرعت منجر به افزایش خطر واژگونی و دشوارتر شدن کنترل آن می‌شود. پس گیمر علاوه بر ایجاد تعادل مابین بخش جلو و عقب خودرو باید تعادل مابین سرعت و هندلینگ را هم برقرار سازد و قبل از تمام شدن سوخت خود به مقصد مورد نظر برسد.

معرفی و دانلود بازی Hill Climb Racing 2 ؛ سرگرم کننده و جذاب

در بازی Hill Climb Racing 2 یک بخش مولتی پلیر یا چند نفره هم ارائه شده که به موجب آن می‌توانید ضمن اتصال به اینترنت به صورت آنلاین با دیگران وارد رقابت شوید. از آنجایی که این ویژگی در بازی مذکور ویژگی جدیدی است، آموزش خوبی قبل از شروع توسط بازی ارائه می‌شود و گیمر بدین صورت کاملا با گیم پلی حالت مولتی پلیر بازی آشنا خواهد شد. نحوه پیروز شدن در مسابقه شبیه به جدول برد و باخت بازی فوتبال است! بدین سبب شما در گروهی حضور پیدا می‌کنید و به انجام چندین مسابقه می‌پردازید. سپس رتبه شما در هر یک از مسابقه‌ها ثبت می‌شود و نهایتا گیمری برنده کلی بازی خواهد بود که بهترین مجموع امتیاز را به ثبت برساند.

معرفی و دانلود بازی Hill Climb Racing 2 ؛ سرگرم کننده و جذاب

از دیگر نقاط قوت بازی Hill Climb Racing 2 می‌توان به صداگذاری خوب آن اشاره داشت. ضمنا امکان شخصی سازی کاراکتر بازی و همچنین ارتقاء قطعات خودرو هم در بازی زیبای Hill Climb Racing 2 ارائه شده و از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود. این بازی هم اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی های موجود در گوگل پلی استور (Google Play Store) به شمار می‌رود و توصیه می‌کنیم که حتما آن را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Hill Climb Racing 2 پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 8 Plus

دوربین پشت آیفون 8

قطعات آیفون 7 پلاس

تعمیرات موبایل

 Hill Climb Racing 2
نام Hill Climb Racing 2
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Fingersoft
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments